Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2011-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych i utrzymania w stałej sprawności technicznej centrali telefonicznej, sieci teletechnicznej, sieci alarmowej oraz urządzeń łączności. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bieżących usług konserwacyjnych i naprawczych oraz usuwanie awarii, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności sieci teletechnicznej, alarmowej oraz urządzeń łączności w obiektach SPSK nr 2 PUM zlokalizowanych w Szczecinie przy Al. Powstańców Wlkp. 72. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 36 miesięcy. Wykaz obiektów, urządzeń objętych usługą w zakresie prac konserwacyjno-naprawczych oraz zakres prac konserwacyjno-naprawczych zawarte są w Rozdziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Usuwanie awarii: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały dyżur teletechnika (szczegółowe warunki zawarte w SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest usuwać wszelkie awarie objęte przedmiotem zamówienia, jakie wystąpią w okresie realizacji umowy. W przypadku gdy wystąpienie awarii powoduje konieczność zakupu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest do czasu wykonania naprawy usunąć przyczynę awarii, wykonać prace zabezpieczające awarię i podjąć działania likwidujące stan zagrożenia mienia Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dysponować agregatem prądotwórczym o mocy od 1,5 do 2 kW. Warunki realizacji zamówienia: prace powinny być wykonywane bez wyłączania obiektów z bieżącej eksploatacji, za wyjątkiem przypadków uzasadnionych. Wykonawca zobowiązany jest: usuwać z siedziby SPSK Nr 2 wszystkie odpady powstałe przy realizacji przedmiotu zamówienia przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów, przekazywać Zamawiającemu informację o wszystkich zdarzeniach wymagających powiadomienia służb technicznych operatorów telekomunikacyjnych. Zamawiający dysponuje jednym pomieszczeniem socjalno-warsztatowym o powierzchni 15,37 m 2 do odpłatnego wynajęcia dla celów realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy wewnętrzny numer telefoniczny do zgłoszeń awarii i napraw. Inne zadania związane z konserwacją oraz terminy realizacji zostały zawarte w Rozdziale II SIWZ. Za realizację przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje całkowity koszt realizacji, w szczególności koszty materiałów pomocniczych i koszty związane z pilnym usunięciem awarii. Z ryczałtu wyłączone są ceny materiałów podstawowych, ich rozliczanie następować będzie na zasadach określonych w Rozdziale II SIWZ (Materiały). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503126001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modyfikacja i konserwacja systemu nagrywania rozmów COMPREC
Dodano: 2013-09-18 - Remont i modernizacja urządzeń systemu COMPREC, Nr sprawy 21/ŁĄCZN/12
Dodano: 2012-09-26 - Przegląd, wymiana kabli sygnałowych i wykonanie zabezpieczeń przeciwprzepięciowych na systemie ILS, Nr sprawy 07/ŁĄCZN/12
Dodano: 2012-05-02 - Roczna usługa serwisowa platformy serwerowej Zachodniopomorskiego OW NFZ
Dodano: 2012-02-20