Przetargi.pl
Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:Przebudowa dróg powiatowych: ul. Konopnickiej (nr 4119N) i ulicy Leyka (nr 4126N)

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41 , fax. 089 6240736
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, fax. 089 6240736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:Przebudowa dróg powiatowych: ul. Konopnickiej (nr 4119N) i ulicy Leyka (nr 4126N)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:Przebudowa dróg powiatowych: ul. Konopnickiej (nr 4119N) i ulicy Leyka (nr 4126N), lokalizacja inwestycji - Szczytno
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A)Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania; a) Inspektor Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynator: - wymagana 1 osoba; - minimalne doświadczenie zawodowe; nadzorował lub pełnił funkcję kierownika budowy/kierownika robót przy 1 budowie/przebudowie drogi o wartości robót brutto min. 4 mln. PLN; b) Inspektor Nadzoru ds. robót sanitarnych, wodno - kanalizacyjnych, gazowych: - wymagana 1 osoba; c) Inspektor Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych; - wymagana 1 osoba; d) Inspektor Nadzoru ds. robót energetycznych: - wymagana 1 osoba. B) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmiej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. nadzorował minimum 1 budowę/przebudowę drogi o wartości robót brutto min. 5 mln. PLN. Wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego, należy przeliczyć według średniego kursu NBP w miesiącu zakończenia robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1,2,3,4 muszą spełniać łącznie, tj. wykazane w dokumentach dane jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców winny się sumować na min. postawionego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena będzie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Do formularza należy dołączyć wymagane prawem budowlanym uprawnienia w odpowiednim zakresie wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzaćspełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2B. Do informacji winny byc dołączone dokumenty potwierdzajace, że wymienione w informacji projekty zostały wykonane należycie. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 i 6 powinny być wystawione nie wczesniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 8) Dokumenty i oswiadczenia wymagane dla potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków, winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodnośc z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 9) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : a) oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2, albo odpowiadające im określone w pkt 5 i 6, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. c) dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach