Gmina Pisz ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
REGON: 00526506000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz, który przeznaczony będzie na wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Piszu na warunkach określonych ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U. Nr 223, poz. 1459). 1) Kwota kredytu: 683 610,00 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące sześćset dziesięć złotych). 2) Okres wykorzystania kredytu: od 01.08.2009 r. do 31.12.2009 r. 3) Wykorzystanie kredytu: bezgotówkowo. 4) Terminy spłaty kredytu: od stycznia 2010 r. do grudnia 2019 r. w równych ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 5) Terminy spłaty odsetek: od stycznia 2010 r. do grudnia 2019 r. w ratach miesięcznych od kwoty wykorzystanego kredytu, płatnych na koniec miesiąca. 6) Oprocentowanie kredytu: kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej; sposób obliczenia stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 3M (dla celów wyliczenia ceny należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 31 marca 2009 r. opublikowaną przez NBP) plus stała marża banku w punktach procentowych (marża Wykonawcy przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy). 7) Prowizje: jednorazowa prowizja dla Wykonawcy od kwoty przyznanego kredytu; prowizja dla Banku Gospodarstwa Krajowego w wysokości 0,6% kwoty przyznanej premii termomodernizacyjnej. Inne prowizje bądź opłaty bankowe nie występują. 8) Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco. 9) Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat. 10) Uruchomienie kredytu nastąpi pod warunkiem uzyskania premii termomodernizacyjnej. W przypadku nie uzyskania premii Zamawiający może odstąpić od umowy i nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Iława w kwocie 3 900 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w wysokości 960.097,00 zł. w 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zalewo oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1.351.249,34 zł
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-07-20 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.565.685 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt pięć 00/100)
Dodano: 2016-07-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2016 roku w wysokości 1 041 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-06-23 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 127 684,59 zł Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie
Dodano: 2016-06-03 - kredyt inwestycyjny na spłatę kredytu
Dodano: 2016-04-28 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu Gminy Miejskiej Szczytno.
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2016 roku deficytu budżetu Gminy Grunwald i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-04-12