Przetargi.pl
Usługi w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jej jednostek organizacyjnych usług w zakresie odbioru, transportu i niszczenia przedmiotów: a) które stały się własnością Skarbu Państwa na podstawie: - zrzeczenia się na rzecz Skarbu Państwa, w przypadkach przewidzianych w przepisach prawa, - prawomocnych orzeczeń sądowych, - przepisów o likwidacji niepodjętych depozytów, b) niestanowiących własności Skarbu Państwa, podlegających zniszczeniu, na podstawie prawomocnych orzeczeń sądowych oraz przedmiotów podlegających zniszczeniu w prowadzonych postępowaniach celnych i karnych skarbowych, c) zajętych po przystąpieniu RP do Unii Europejskiej, tj. po dniu 30.04.2004 r., czyli towarów o statusie celnym nieunijnym w rozumieniu przepisów prawa celnego, d) zajętych przez organy Krajowej Administracji Skarbowej, e) stanowiących zużyte i zbędne składniki mienia Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) numer części, której oferta dotyczy. Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że posiada: 1) pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. z 2017 r., poz. 519 z późn. zm.) – dla części I, III, IV i V, 2) pozwolenie (w formie decyzji) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące w szczególności zbierania i unieszkodliwiania odpadów wydane na podstawie właściwych przepisów prawa – dla części I, III, IV i V, 3) pozwolenie (w formie decyzji) na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące w szczególności zbierania, unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wydane na podstawie właściwych przepisów prawa – dla części II, VI i VII, 4) pozwolenie lub wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), uprawniające do transportu odpadów – dla części I – VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. pełnomocnictwa uprawniające do reprezentowania wykonawcy/-ów - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach