Przetargi.pl
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Pszczynie.

SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, Witolda Antesa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 214 83 01, , fax. 32 214 83 02
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
    Witolda Antesa 11
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 32 214 83 01, , fax. 32 214 83 02
    REGON: 27658125300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.pszczyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie ochrony osób i mienia dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Pszczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej, realizowanej zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2017 r. Poz. 2213, z 2018 r. poz. 138,650) oraz ustaleniami wewnętrznymi; 1. Ochrona ma na celu zabezpieczenie mienia szpitalnego całodobowo. 2. Ochrona wewnętrzna i zewnętrzna przed próbami dewastacji, uszkodzenia, kradzieży, w tym w wyniku włamania; 3. Ochrona i kontrola wewnętrzna i zewnętrzna budynków szpitalnych oraz podejmowanie interwencji w przypadku naruszenia porządku: a. dozór budynku w celu ewentualnego usunięcia z budynku osób nieupoważnionych do przebywania na terenie obiektów szpitalnych, b. sprawdzanie plomb na początku i na końcu służby na następujących obiektach: magazyn sprzętu medycznego, magazyn sprzętu technicznego, magazyn apteki, magazyn rzeczy chorych, c. obchód i kontrola bocznych klatek schodowych oraz pomieszczeń i korytarzy znajdujących się w suterenach budynku Szpitalnego 4. Powiadomienie odpowiednich służb i straży pożarnej o zagrożeniu oraz niezwłocznie Kierownictwa Zakładu lub Kierownika Działu Technicznego. 5. Za sytuację zagrożenia uznaje się w szczególności: Pożar, zalanie wodą i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów, kradzież, kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w ochranianym obiekcie, zagrożenia terrorystyczne. 6. Kontroli i przeprowadzaniu obchodów pomieszczeń Szpitala Powiatowego w Pszczynie. 7. Prowadzenie książki przebiegu ochrony polegającej na codziennym wpisywaniu uwag z pełnionej ochrony. 8. Od poniedziałku do piątku zdawanie raportów z przebiegu służby Kierownikowi Działu Technicznego pisemne raporty muszą zawierać: imię i nazwisko, data i godzina przyjęcia służby, godziny dokonywanych obchodów, sprawdzania plomb, zamykania i otwierania drzwi zewnętrznych w budynkach szpitala, włączania i wyłączania oświetlenia zewnętrznego oraz informacje zdarzeń, które miały miejsce podczas pełnienia służby. Raporty za dni wolne od pracy będą składane w pierwszy dzień roboczy. Każdorazowo raport przedstawiany Kierownikowi Działu Technicznego musi zawierać między innymi zapis o podanej treści: „Potwierdzam iż zakres czynności został przeze mnie należycie wykonany zgodnie z zawartą umową”. 9. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, nadzór w zakresie usług świadczonych przez Wykonawcę sprawuje Kierownik Działu Technicznego oraz wyznaczeni uprawnieni przez niego pracownicy. 10. Zamykanie i otwieranie drzwi głównych /bocznych /zewnętrznych / w budynkach szpitalnych dotyczy: pralni, drzwi przy dystrybucji żywności, drzwi przy szatni głównej szpitala, drzwi boczne odpowiednio o godzinie 19.30 i 6.30. 11. Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Szpitala oraz nadzór nad wejściem na dachy budynków szpitala /prowadzenie rejestracji wydawania i zdawania kluczy. 12. Konwojowanie kasy w terminach uzgadnianych z Zamawiającym. 13. Zabezpieczenie całodobowego patrolu interwencyjnego na zgłoszenia antynapadowe dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie. 14. Nadzór nad przestrzeganiem obowiązujących na terenie Szpitala Powiatowego w Pszczynie przepisów w zakresie mienia, podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia naruszeń porządku na terenie szpitala oraz przestrzeganie zakazu palenia papierosów na terenie Szpitala Powiatowego w Pszczynie. 15. Obserwacja osób, których zachowanie może budzić uzasadnienie podejrzenie naruszenia porządku lub innego niedozwolonego czynu. 16. W przypadku usiłowania lub popełnienia przestępstwa przeciwko mieniu bądź osobom pracownik ochrony jest obowiązany postępować zgodnie z zasadami stanu wyższej konieczności i obrony koniecznej określonymi w ustawie o ochronie osób i mienia. 17. Pracownicy firmy powinni być wyposażeni w telefony komórkowe umożliwiające łączność z portiernią oraz odpowiednimi służbami. 18. Zamykanie i otwieranie drzwi głównych szpitala w sezonie letnim (odpowiednio o godzinie 21.30 i 6.30) a w sezonie zimowym ( odpowiednio o godzinie 20.30 i 6.30 ) 19. Zamykanie i otwieranie drzwi Kaplicy szpitalnej ( odpowiednio o godzinie 21.00 i 6.30)/po uprzednim sprawdzeniu czy nikogo w niej nie ma/. 20. Całodobowe monitorowanie sygnałów z zestawu antynapadowego w obiekcie Szpitala Powiatowego w Pszczynie przy ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna. 21. Obsługa awaryjna terminalu parkingowego (otwieranie / zamykanie mechaniczne i elektroniczne szlabanów). W przypadku przedłużających się dostaw magazynowych, umożliwienie wyjazdu Wykonawcy. 22. Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania interwencji przez patrole interwencyjne do zadań których należy: a. dojazd do chronionego obiektu niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o alarmie, b. podjęcie działań zmierzających do uniknięcia strat w mieniu Zamawiającego lub ich zminimalizowaniu; c. ujęciu osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także dla ochronionego mienia w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. 23. Zamawiający wymaga minimum 1 ochroniarza na każdej zmianie dyżurnej przez całą dobę. 24. Zamawiający zgodnie z w art. 22 ust 2 pkt. 1) i 2a ustawy Pzp (zamówienia zastrzeżone) żąda decyzji w sprawie przyznania Wykonawcy statusu zakładu pracy chronionej o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych oraz dokumentów potwierdzających 30 procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa w art. 22 ust. 2 pkt. 1) ustawy Pzp, zatrudnionych przez zakład pracy chronionej która będzie realizowała zamówienie. 25. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Termin wizji ustala się na dzień 24.06.2019 r. godz. 10:00 Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w Dziale Technicznym. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do 24.06.2019r godz. 9.30 przesłać faksem na nr 32 214 83 02; lub e-mailem : zamowienia.szpital@powiat.pszczyna.pl wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji. Obowiązki pracowników ochrony. 1. Przyjście do pracy na 15 minut przed rozpoczęciem dyżuru i przygotowanie się do objęcia dyżuru poprzez: a. zapoznanie się z raportem poprzedniej zmiany i podpisanie przyjęcia dyżuru, b. sprawdzenie sprawności sprzętu i wyposażenia (telefony, monitoring, latarka, klucze do pomieszczeń, itp.), c. dopełnienie innych procedur wewnętrznych Firmy związanych z przejęciem służby. 2. Zabezpieczenie obiektu i terenu przed działaniem niepożądanym osób. 3. Zapobieganie kradzieżom i niszczeniu mienia na terenie ochranianego obiektu. 4. Podjęcie interwencji do czasu przybycia organów ścigania w przypadku zakłócania ustalanego porządku w rejonie ochranianego obiektu. 5. Powiadamianie organów ścigania w razie potrzeby, Kierownika Działu Technicznego oraz swoich przełożonych o zaistniałych wypadkach zagrożenia i innych zdarzeniach mających wpływ na przebieg służby. 6. W przypadku stwierdzenia kradzieży zabezpieczenie dowodów. 7. Współdziałanie z organami ścigania celem likwidacji stanu zagrożenia bezpieczeństwa mienia ochranianego obiektu. 8. Po otrzymaniu informacji o wystąpieniu sytuacji kryzysowych, powiadomienie Kierownika Działu Technicznego. 9. Podczas dyżuru należy zwrócić uwagę m.in. na stan instalacji ppoż., hydrantów, czujników sygnalizacji dymnej, stan dźwigów osobowych, potencjalnych źródeł ognia. 10. Zgłaszanie do odpowiednich służb technicznych wszelkich awarii zaistniałych na terenie obiektów. 11. Zatrzymywania i przekazywania organom ścigania osób podejrzanych o zabór mienia na ochranianym obiekcie. 12. Udzielanie informacji osobom odwiedzającym szpital.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: oświadczenie Wykonawcy, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 3.2 Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli dołączy aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Upoważnienie do podpisywania oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Oferta wspólna musi wskazywać pełnomocnika o reprezentowaniu w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach