Przetargi.pl
Usługi w zakresie: ochrony mienia zarządzanego przez Wrocławski Zespół Żłobków poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz podejmowania interwencji; przeglądów wraz z konserwacją oraz napraw i usuwania awarii urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-102/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2016-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie: ochrony mienia zarządzanego przez Wrocławski Zespół Żłobków poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz podejmowania interwencji; przeglądów wraz z konserwacją oraz napraw i usuwania awarii urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu. ZNAK POSTĘPOWANIA ZP-102/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: ochrony mienia zarządzanego przez Wrocławski Zespół Żłobków poprzez stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz podejmowania interwencji; przeglądów wraz z konserwacją oraz napraw i usuwania awarii urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław, 2) Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33, Wrocław, 3) Żłobek nr 3 – ul. Białowieska 27, Wrocław, 4) Żłobek nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5) Żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5, Wrocław, 6) Żłobek nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław, 7) Żłobek nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław, 8) Żłobek nr 8 – ul. Sądowa 6, Wrocław, 9) Żłobek nr 9 – ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 10) Żłobek nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 11) Żłobek nr 11 – ul. Hubska 39, Wrocław, 12) Żłobek nr 12 – ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 13) Żłobek nr 13 – ul. Wieczysta 107, Wrocław, 14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4c, Wrocław, 15) Żłobek nr 15 – ul. Łukowa 37, Wrocław, 16) Budynek administracyjny – ul. Fabryczna 15, Wrocław. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) stałe monitorowanie sygnałów lokalnego SSWiN w 16 obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków - od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r.; 2) przeglądy i konserwacje urządzeń systemu alarmowego przeprowadzane raz na kwartał, w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień oraz grudzień (ostatni przegląd wraz z konserwacją odbędzie się do 13 grudnia 2017 r.); 3) prace dodatkowe w zakresie: napraw, usuwania awarii, wymiany części zamiennych, zmian lokalizacji czujek, chwilowego demontażu urządzeń z montażem powrotnym, zmiany i programowania kodów systemu SSWiN oraz inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń SSWiN. 3. Maksymalna ilość usług monitorowania lokalnego SSWiN we wszystkich obiektach WZŻ wynosi 189. Wykaz ilości usług monitorowania sygnałów lokalnego SSWiN w ciągu roku w poszczególnych obiektach przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo- cenowy pozycja 1 i 2. 4. Maksymalna ilość przeglądów wraz z konserwacją urządzeń lokalnego SSWiN we wszystkich obiektach WZŻ wynosi 63. Wykaz ilości przeglądów wraz z konserwacją urządzeń lokalnego SSWiN w ciągu roku na poszczególnych obiektach przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo cenowy pozycja nr 3 i 4. 5. Maksymalne łączne wynagrodzenie Wykonawcy za prace dodatkowe w tym usługi napraw i usunięcia awarii - wynosi 2 343,23 zł brutto. 6. Ze względu na trwające prace remontowe w Żłobku nr 12, ul. Jugosłowiańska 85a obiekt będzie czasowo wyłączony z realizacji przedmiotu umowy. O terminie zakończenia prac remontowych Zamawiający poinformuje Wykonawcę z min. tygodniowym wyprzedzeniem. 7. W przypadku zaistnienia obiektywnych okoliczności ilość zamawianych usług w obrębie pozycji formularza asortymentowo - cenowego tj. usług monitorowania lokalnego SSWiN, przeglądów wraz z konserwacją urządzeń lokalnego SSWiN oraz prac dodatkowych (w tym napraw i awarii) może ulec zmianie, bez możliwości przekroczenia maksymalnej wartości brutto umowy – zgodnie z zapisami w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający przewiduje możliwość wyłączenia z użytkowania , w związku z planowanymi pracami remontowymi co najwyżej 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków tj. w terminie od lipca 2017 r . W powyższym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r 2164 z późniejszymi zmianami) 9. Wykaz urządzeń SSWiN znajdujących się w obiektach Zamawiającego przedstawia Załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia ustala się następujące pojęcia: 1) monitorowania – kontrolowanie sygnału nadawanego przez lokalny system alarmowy Zamawiającego; 2) obiekt chroniony – nieruchomości znajdujące się pod zarządem Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na których znajdują się budynki opisane w pkt 1; 3) przedmiot ochrony – obiekt chroniony i budowle na nim się znajdujące wraz z mieniem tam zgromadzonym; 4) podjęcie reakcji – odebranie sygnału z lokalnego systemu alarmowego i podjęcie działań, mających na celu ochronę obiektu chronionego oraz mienia w nim zgromadzonego, przy czym odpowiednia reakcja zostanie podjęta przez Wykonawcę również w przypadku braku jakiegokolwiek sygnału z systemu alarmowego w razie powzięcia wiadomości o przebywaniu na terenie obiektu chronionego osób nieuprawnionych, względnie w przypadku powzięcia wiadomości o przestępstwach lub wykroczeniach, dokonywanych na terenie obiektu chronionego; 5) podjęcie interwencji – stawienie się grupy interwencyjnej na terenie obiektu chronionego i podjęcie wszelkich działań wyszczególnionych w umowie, w szczególności zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, zdrowiu oraz życiu pracowników oraz kontrahentów Zleceniodawcy, jak również poinformowanie odpowiednich służb o konieczności podjęcia interwencji (Policji, Straży Pożarnej, pogotowia ratunkowego itp.) i poinformowanie osoby upoważnionej przez Zamawiającego wskazanego w załączniku nr 4 do umowy Wykazie osób wraz z danymi kontaktowymi ; 6) grupa interwencyjna (patrol) – pracownicy Wykonawcy, lub osoby trzecie, którymi przy wykonywaniu niniejszej umowy Wykonawca będzie się posługiwał, zobowiązane do przybycia do obiektu chronionego i wykonywania ochrony fizycznej; 7) dyżurny systemu alarmowego - pracownik Wykonawcy lub osoba trzecia, którą przy wykonywaniu niniejszej umowy Wykonawca będzie się posługiwał, zobowiązane do monitorowania sygnałów nadawanych przez system alarmowy Zamawiającego (w tym monitorowania anomalii w nadawaniu sygnałów, względnie monitorowania braku sygnałów), oraz powiadomienia grupy interwencyjnej o konieczności podjęcia interwencji w przypadku wystąpienia zdarzenia, jak również do poinformowania o powyższym odpowiednich służb (policji, straży pożarnej, pogotowia itp.) i osoby upoważnionej przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia; 8) zdarzenie – każde zdarzenie wywołujące alarm lokalnego systemu alarmowego, jak również brak sygnału lub jakiekolwiek anomalie w jego nadaniu; 9) konserwacje - czynności polegające na sprawdzeniu poprawności działania urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego oraz wykonywaniu drobnych napraw poszczególnych elementów urządzenia technicznego/systemu/sieci itp. niezbędnych do jego utrzymania w należytym stanie technicznym, obejmujące likwidację przyczyn mogących spowodować przedwczesne niszczenie urządzenia technicznego/ systemu/sieci lub jego elementów; 10) awarie - nagłe, niezamierzone uszkodzenie elementu, instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników obiektu (budynku lub obiektu małej architektury) oraz narazić właścicieli lub najemców na straty materialne; 11) roboty awaryjne (usuwanie awarii) - czynności podejmowane przez Wykonawcę polegające na usuwaniu przyczyn i skutków awarii. 11. Monitorowanie sygnałów lokalnego SSWiN polegać będzie na przyjmowaniu sygnałów z lokalnego SSWiN przez Wykonawcę i przekazywaniu odpowiadających tym sygnałom informacji osobom wskazanym przez Zamawiającego. 12. Wskazanie osób opisanych w punkcie powyżej będzie odbywać się w formie pisemnej, a przekazanie nastąpi za pośrednictwem poczty elektronicznej. 13. Przekazanie Wykonawcy dostępu do chronionych obiektów nastąpi pisemnie protokołem przekazania. W dniu przyjęcia przez Wykonawcę sprawowania usługi nastąpi zmiana funkcji użytkownika (w zależności od modelu centrali) m. in. zmiany kodów użytkownika, programowania czasu, czasowego blokowania linii itp. Zmiany wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia zostaną dokonane w obecności osób uprawnionych do załączania i wyłączania systemu alarmowego. 14. Nadajnik powiadomienia radiowego Wykonawca zainstaluje w obiektach Zamawiającego na czas trwania umowy nieodpłatnie. 15. Wykonawca w porozumieniu z poprzednim Wykonawcą uzgodni terminy montażu nadajników, przekazania kodów dostępu do central w sposób umożliwiający ciągły, nieprzerwany dozór obiektów Zamawiającego. 16. Wykonawca będzie zobowiązany do rejestrowania sygnałów przyjętych z lokalnego SSWiN. 17. Wykonawca będzie miał w obowiązku zapewnić ochronę bezpośrednią obiektu poprzez grupę interwencyjną, która podejmie się czynnego działania niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu. Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania interwencji w systemie całodobowym na każdy sygnał alarmowy odebrany przez centrum monitorowania z lokalnego SSWiN Zamawiającego. 18. Po przesłaniu sygnału alarmowego z systemu alarmowego Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie podjąć następujące czynności: 1) zawiadomienie: patrolu interwencyjnego, osoby upoważnionej przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz odpowiednich służb (w zależności od rodzaju sygnału alarmowego) w przypadku potwierdzenia przez grupę interwencyjną wystąpienia okoliczności powodujących taką konieczność, 2) podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną, polegające na dojeździe do obiektu chronionego i weryfikacji sygnału, przyczyn jego włączenia, podjęcie czynności zawartych w punkcie 20, 3) potwierdzenie osobie upoważnionej przez Zamawiającego alarmu i określenie konieczności przybycia przedstawiciela Zamawiającego do obiektu chronionego, 4) powiadomienie odpowiednich służb o konieczności przybycia wraz z opisaniem zdarzenia, które wywołuje konieczność przybycia tych służb, 5) pozostanie w obiekcie chronionym do czasu przybycia osoby upoważnionej przez Zamawiającego i odpowiednich służb. 19. Patrol interwencyjny po dojeździe do obiektu chronionego ma obowiązek: 1) zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników oraz kontrahentów Zamawiającego, 2) zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, zdrowiu oraz życiu pracowników oraz kontrahentów Zamawiającego, 3) zapobiegania i przeciwdziałania powstawaniu szkód wynikających z opisanych powyżej zdarzeń, 4) niedopuszczania do wstępu i przebywania na terenie obiektu chronionego osób nieuprawnionych. 20. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut od odebrania sygnału o alarmie i podjęcia czynności ochronnych. Krótszy czas przyjazdu grupy interwencyjnej będzie jednym z kryteriów oceny ofert. 21. W przypadkach nieuzasadnionych i nie odwołanych fałszywych alarmów (w czasie 120 sekund od chwili wywołania podając swój indywidualny kod identyfikacyjny) spowodowanych z winy Zamawiającego interwencja w miejscu wliczona jest w koszt abonamentu. 22. Zamawiający wyraża zgodę na wejście do obiektu chronionego przez patrol interwencyjny i w przypadku gdy włączenie sygnału alarmowego nie wiązało się z działaniami wynikłymi z przestępstwa lub wykroczenia – Zamawiający upoważnia grupę interwencyjną do usunięcia przyczyn włączenia sygnału alarmowego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia protokołu interwencji, w którym szczegółowo wskaże datę interwencji (z podaniem godziny rozpoczęcia i zakończenia interwencji), przyczyny interwencji, przyczyny włączenia sygnału alarmowego, podjęte przez grupę interwencyjną działania. 23. W przypadku ochrony fizycznej wykonywanej podczas oczekiwania na przyjazd osoby upoważnionej do odwoływania alarmów ze strony Zamawiającego przebywanie ochrony na obiekcie wliczone jest w koszt abonamentu. 24. Wykonawca w czasie trwania umowy będzie miał obowiązek wykonania niezbędnych przeglądów i konserwacji systemu alarmowego i urządzeń transmisji na monitorowanym obiekcie 4 razy w ciągu roku w miesiącach: marzec, czerwiec, wrzesień oraz grudzień, w celu utrzymywania systemu SSWiN w stanie sprawności technicznej. Jeśli w czasie wykonywania przeglądów wraz z konserwacją wykryte zostaną usterki lub zaistnieje konieczność wymiany części SSWiN, należy podjąć stosowne działania. 25. Do zadań Wykonawcy w zakresie przeglądów wraz z konserwacją należy: 1) sprawdzenie centrali, czujników, sygnalizatorów oraz innych urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego; 2) sprawdzenie stanu okablowania instalacji; 3) sprawdzenie połączeń giętkich w dostępnych punktach rozdzielczych, z ewentualnym dokonaniem ich poprawek; 4) sprawdzenie systemu awaryjnego zasilania, kontrola wartości napięć; 5) sprawdzenie działania całego systemu alarmowego poprzez dokonanie próbnego alarmu; 6) kontrola łączności ze stacją monitorowania alarmów; 7) wymiana zużytych baterii urządzeń bezprzewodowych (materiały pomocnicze zapewnia Wykonawca w ramach odrębnego uzgodnionego wynagrodzenia). 26. Przeglądy wraz z konserwacją będą musiały być potwierdzone poprzez sporządzenie dwóch egzemplarzy protokołu oraz dwóch egzemplarzy karty serwisowej. Protokół podpisuje osoba upoważniona przez Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotu umowy, natomiast kartę serwisową podpisuje wykwalifikowany pracownik Wykonawcy. Powyższe dokumenty winny zawierać wykaz wykonanych czynności wraz z informacją dotyczącą stanu technicznego poszczególnych elementów systemu (sprawny/ niesprawny/ wymaga wymiany (w jakim zakresie) itp.). Prawidłowo wystawione dokumenty, należy dołączyć do faktury. 27. Wykonawca w przypadku braku możliwości natychmiastowego usunięcia wad systemu wykrytych przy przeglądach konserwacyjnych obowiązany będzie do wskazania w karcie serwisowej szczegółowo lokalizacji urządzeń wymagających napraw oraz opisu zaleceń naprawczych. 28. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie prac dodatkowych w szczególności: 1) bieżące naprawy, 2) usuwanie awarii, 3) wymiana części zamiennych, 4) zmiana lokalizacji czujek, 5) chwilowy demontaż urządzeń z montażem powrotnym, 6) zmiana i programowanie kodów SSWiN 7) inne czynności niezbędne do prawidłowego funkcjonowania urządzeń SSWiN. 29. Wszelkie prace naprawcze i awaryjne związane z dewastacją, kradzieżą, umyślnym zniszczeniem oraz uszkodzeniami elementów systemu niezawinionymi przez Wykonawcę zostaną wykonane na podstawie odrębnego zlecenia. 30. Z przeprowadzanych prac dodatkowych (w tym napraw i usunięcia awarii) Wykonawca obowiązany będzie sporządzić w dwóch egzemplarzach protokół odbioru usługi potwierdzający wykonanie prac. Dokument winien zawierać wykaz wykonanych czynności wraz z informacją dotyczącą stanu technicznego poszczególnych elementów systemu. W przypadku wymiany części lub materiałów, należy osobie upoważnionej przez Zamawiającego zwrócić zużyte części lub materiały a w protokole wypisać co zostało wymienione. Prawidłowo wystawiony protokół musi zawierać podpis osoby upoważnionej przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz podpis przedstawiciela Wykonawcy. Jeden egzemplarz prawidłowo wystawionego protokołu należy dostarczyć do obiektu, w którym wykonano przedmiot umowy, natomiast drugi egzemplarz do siedziby Zamawiającego - ul. Fabryczna 15, jako załącznik do faktury. 31. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia wykazu ilości poszczególnych urządzeń wchodzących w skład SSWiN dla poszczególnych obiektów, w postaci tabelarycznej, wg załączonego poniżej wzoru. Zestawienie urządzeń wchodzących w skład SSWiN należy dostarczyć jako załącznik do pierwszej wystawionej faktury za wykonane usługi (styczeń 2017 r.) L.p. Obiekt Urządzenie Ilość 32. Wykonawca ma w obowiązku realizować przedmiot zamówienia w oparciu o aktualne przepisy prawa, tj.: 1) Ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U.2016.1432 j.t. z dnia 2016.09.09); 2) Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 roku o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz.U.2013.829 z dnia 2013.07.23); 3) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2015.2323 z dnia 2015.12.30); 4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie wymagań w zakresie szkoleń i kursów potwierdzających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie wyszkolenia strzeleckiego, samoobrony, technik interwencyjnych oraz znajomości przepisów prawa związanych z wykonywaniem ochrony osób i mienia (Dz.U.2013.1688 z dnia 2013.12.31); 5) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 grudnia 2013 r. w sprawie wzoru wniosku o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wzoru wniosków o wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego oraz wzoru zaświadczenia o wpisie na te listy (Dz.U.2013.1628 z dnia 2013.12.23). 33. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość usług. 34. Wynagrodzenie Wykonawcy za świadczone usługi monitoringu sygnałów lokalnego SSWiN drogą radiową przez centrum operacyjne Wykonawcy oraz podejmowanie interwencji będzie stanowiło stałą kwotę ryczałtową płatną jeden raz na miesiąc. 35. Wynagrodzenie Wykonawcy za przeglądy wraz z konserwacją będzie kwotą ryczałtową płatną jeden raz na kwartał. 36. Prace dodatkowe rozliczane będą wg poniższych reguł : 1) W przypadku konieczności wykonania wymiany części ujętych w formularzu asortymentowo- cenowym części zamiennych – załącznik nr 3 do SIWZ rozliczenie nastąpi na podstawie cen z formularza asortymentowo – cenowego. Ceny wskazane przez Wykonawcę będą obowiązywać przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia i są cenami które nie mogą ulec zmianie. 2) W przypadku konieczności wykonania prac wymagających wymiany części nieujętych w formularzu asortymentowo – cenowym – załączniku nr 3 do SIWZ prace rozliczane będą na podstawie dowodu zakupu materiałów oraz wartości roboczogodzin. Stawka roboczogodziny przedstawiona prze Wykonawcę w ofercie uwzględnia koszty bezpośrednie pracy pracownika i sprzętu powiększone o narzuty kosztów pośrednich i zysku. Cenę wykonanej usługi stanowi iloczyn powyższej stawki roboczogodziny oraz faktycznie przepracowanego czasu( począwszy od przystąpienia do naprawy, skończywszy na uporządkowaniu miejsca wykonywania naprawy), powiększony o cenę netto zakupionych materiałów z dodaniem narzutu kosztów zakupu. Do tak wyliczonej ceny zostanie doliczony obowiązujący podatek vat wskazany przez Wykonawcę. Maksymalna wartość KZ wynosi 10%. 37. Wynagrodzenie Wykonawcy za części zamienne wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ oraz części zamienne, które nie zostały wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ a będą niezbędne do dokonania naprawy oraz za roboczogodziny będzie rozliczane z kwoty przeznaczonej na prace dodatkowe. 38. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za dojazd do miejsca wykonywania usługi. 39. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie za wykonywanie wykazu ilości poszczególnych urządzeń wchodzących w skład SSWiN w obiektach WZŻ. 40. Wszelkie należności będą opłacane przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT z załącznikami wskazanymi w projekcie umowy- załącznik nr 5 do SIWZ dostarczonymi do siedziby Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 41. Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za skutki wynikłe z nie włączenia w dozór lokalnego systemu alarmowego przez Zamawiającego nowych obiektów wymagających ochrony. 42. Wykonawca będzie zobowiązany się udostępniać Zamawiającemu wyciągi z rejestrów po zdarzeniach typu włamanie, dewastacja, itp. na jego pisemne żądanie, jeśli wystąpi z nim przed upływem 4 miesięcy od chwili zdarzenia. Wykonawca zabezpiecza wydruki przez minimum 4 miesiące. 43. Zamawiający wyraża zgodę na oznakowanie obiektów, w których Wykonawca wykonuje usługę w formie i miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 44. Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 45. Wykonawca musi posiadać centrum monitorowania z całodobową obsługą posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, odpowiednio zabezpieczone przed dostępem osób postronnych oraz próbami celowego uszkodzenia, zniszczenia lub zakłócenia jego pracy. Obsługa centrum monitorowania musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca winien dysponować minimum 3 pracownikami z opisanymi powyżej kwalifikacjami. 46. Grupa interwencyjna musi składać się z co najmniej 2 pracowników ochrony fizycznej, posiadających legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej., wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego oraz posiadających niezależną łączność umożliwiającą bezpośredni kontakt z centrum monitorowania i samochód interwencyjny. Pracownicy grupy interwencyjnej muszą posiadać Wykonawca winien dysponować minimum 6 pracownikami z opisanymi powyżej kwalifikacjami. 47. Przedstawiciel Wykonawcy odpowiedzialny za przeprowadzenie przeglądów wraz z konserwacją i napraw urządzeń SSWiN musi być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, który to wpis uprawnia do wykonywania montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania. Wykonawca winien dysponować minimum 1 pracownikiem posiadający w/w kwalifikacje. 48. W przypadku zaistnienia zmian dotyczących danych Zamawiającego lub Wykonawcy oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego i Wykonawcy (tj. zmian adresu, osobowości prawnej, numery telefonów, osób do informowania, itp.) na etapie trwania umowy Wykonawca jak i Zamawiający zobowiązani są do poinformowania o zaistniałych zmianach w terminie do 7 dni drugą stronę , z zachowaniem formy pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej. 49. Zamawiający jest zobowiązany dokonać na własny koszt wizji lokalnej, w celu weryfikacji ilości oraz rodzaju urządzeń SSWiN, znajdujących się w obiektach WZŻ. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia wskazanymi w załączniku nr 4 do umowy – Wykazie osób wraz z danymi kontaktowymi. 50. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, w tym także za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia obiektu Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 51. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej wymienionego zakresu prac osobom trzecim. 52. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na usługi prac dodatkowych wynosi min. 12 miesięcy, natomiast na użyte materiały oraz części zamienne – gwarancja zgodna z gwarancją producenta. Okres gwarancji będzie jednym z kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty. 53. Wykonawca musi posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia (Dz.U.2013.1550), w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach