Przetargi.pl
Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń i instalacji .

Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Jana Pawła II 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257235 , fax. 044 7257235
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o.
    ul. Jana Pawła II 35 35
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7257235, fax. 044 7257235
    REGON: 10055873300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.tomaszow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń i instalacji .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń i instalacji znajdujących się w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Mazowieckim ul Jana Pawła II 35 oraz w budynku przy ul. Niskiej 14 w Tomaszowie Mazowieckim. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 SIWZ 2.Warunki wykonywania usługi opisane są w projekcie umowy - załącznik nr 4. 3.Informacja o liczbie pracowników przeznaczonych do przejęcia przez Wykonawcę jest zawarta w załącznikach 5a ( dotyczy Pakietu 1) i 5b ( dotyczy Pakietu 2) 4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503242004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości zsumowanej dla oferowanych pakietów: Nazwa pakietu Wadium [PLN] PAKIET 1. Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną 3 750,00 zł PAKIET 2. Usługi w zakresie techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń i instalacji wytwarzających, przesyłających i zużywających energie cieplna oraz instalacji zw.; cwu,; ścieków sanitarnych i deszczowych w budynkach szpitala. Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń, instalacji i sieci gazów medycznych i próżni. 3 750,00 zł LUB ŁĄCZNIE: 7 500,00 zł 2.Zabezpieczenie musi być wniesione w odpowiednim terminie, tj. takim, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy oferta została zabezpieczona wadium najpóźniej na moment otwarcia ofert. 3.Z dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, bądź dokumentu towarzyszącemu (najlepiej trwale złączonemu) musi wynikać, za jakie Pakiety zostało wniesione wadium. 4.Wadium może być wniesione w następujących formach: -pieniądzu przelewem na konto Numer 83 1020 3916 0000 0002 0139 3602 Uwaga! Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem wadium ZP/22/Sp./09 - Usługi w zakresie obsługi techniczno-eksploatacyjnej oraz konserwacyjnej urządzeń i instalacji - kserokopia dokumentu musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. -w poręczeniach bankowych w postaci oryginału dokumentu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym). -gwarancjach bankowych (w postaci oryginałów dokumentów) -gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginałów dokumentów) -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) (w postaci oryginałów dokumentów). Gwarant lub poręczyciel musi umożliwić Zamawiającemu wypłacenie wadium na każde wezwanie w przypadku naruszenia art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginałów dokumentów, należy dodatkowo do oferty dołączyć kserokopię oryginału, a oryginał umieścić w zaadresowanej kopercie i dołączyć do oferty w sposób umożliwiający łatwe jej wyjęcie. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium (art. 46 ustawy Pzp): 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Z zastrzeżeniem pkt. 4a, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie powyższego pkt. 2 ppkt. 2 i 3 SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2.Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom, 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. 4.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: -gdy jest ona niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów 5. Warunki dodatkowe: -Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za sukcesywnie wykonaną usługę , przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycję dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na rachunku/fakturze. -Zamawiający zastrzega niezmienność cen przez cały okres trwania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2 SIWZ. 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 4.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.3.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - równowartości minimum 50 000 zł. Dopuszcza się złożenie w ofercie oświadczenia, że w przypadku wyboru oferty Wykonawca przed podpisaniem umowy, ubezpieczy się do przynajmniej wymaganej wyżej wartości. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 5.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 6 w Formularzu Oferta 9.Informacja o liczbie pracowników przeznaczonych do przejęcia przez Wykonawcę , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 6 10.Dowód wniesienia wadium wraz z wyszczególnieniem wpłat w powiązaniu z Pakietem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach