SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7544823
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie
ul. Partyzantów 30 30
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7544823
REGON: 00030427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników wraz z dzierżawą szybkiego systemu do hodowli prątków gruźlicy dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą szybkiego systemu do hodowli prątków gruźlicy dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. (Zał. 3) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Szybki system diagnostyczny - wzrost Mycobacterium tuberculosis w ciągu 4 - 7 dni. 2.Urządzenie diagnostyczne przenośne, wyposażone we wskaźnik rezerwy czasu bakterii wraz z zestawem kalibracyjnym. 3.Probówki do hodowli z pożywką i indykatorem wzrostu. 4.Możliwość zastosowania zestawu antybiotyków do wyeliminowania flory fizjologicznej i kontaminacji bakteryjnej oraz dodatku wzbogacającego podłoże. 5.Metoda detekcji oparta na fluorescencji, odczyt testu w świetle UV. 6.Szybkie testy kasetkowe do identyfikacji prątków gruźlicy - wynik w ciągu 15 - 20 minut. 7.System odczynników kompatybilny do oferowanego urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Celem udokumentowania spełnienia wymagań art.22 ust. 1 oraz art. 24 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oferent dołącza do ofert następujące dokumenty : 1.Oświadczenie wg załącznika nr 2 a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ) e) wyrażam zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub dokument potwierdzający ubieganie się o wpis do w/w rejestru ( o ile dotyczy ). 4.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników. 5.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD. Do ofert należy również dołączyć 1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał nr 1) 2.Opis przedmiotu zamówienia dołączony do oferty. 3.Parafowany wzór umowy. 4.Zał 3 asortymentowo-cenowy. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane stosuje się do § 2 w/w Rozporządzenia. Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Celem udokumentowania spełnienia wymagań art.22 ust. 1 oraz art. 24 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oferent dołącza do ofert następujące dokumenty : 1.Oświadczenie wg załącznika nr 2 a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058 ) e) wyrażam zgodę na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub dokument potwierdzający ubieganie się o wpis do w/w rejestru ( o ile dotyczy ). 4.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników. 5.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD. Do ofert należy również dołączyć 1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał nr 1) 2.Opis przedmiotu zamówienia dołączony do oferty. 3.Parafowany wzór umowy. 4.Zał 3 asortymentowo-cenowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
Dodano: 2016-07-26 - SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 20 / 2016 - Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa automatycznego immunoanalizatora, wraz z dostawą odczynników do tych aparatów dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2016-07-15 - Dostawy testów do badań metodą Elisa dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35
Dodano: 2016-07-15 - Sprzedaż i dostarczenie odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań immunochemicznych i hematologicznych oraz dzierżawa analizatorów. Znak sprawy: 37/ZPN/16
Dodano: 2016-07-07 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
Dodano: 2016-07-06 - Dostawy testów diagnostycznych, odczynników, barwników oraz jednorazowego drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2016-07-05 - Sprzedaż i dostarczenie odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych oraz dzierżawa analizatora do badań koagulologicznych. Znak sprawy: 33/ZPN/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa odczynników do badań biochemicznych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa odczynników z niezbędnymi akcesoriami do analizatora hematologicznego CELL-DYN 3700 SL oznaczającego morfologię 25-parametrową z różnicowaniem krwinek białych na pięć populacji leukocytów wraz z dzierżawą i dostawą odczynników do analizatora backup 3 diff dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa odczynników do analizatorów laboratoryjnych w okresie 36 miesięcy dla Zduńskowolskiego Szpitala Sp. z o.o. - drugie postępowanie
Dodano: 2016-05-23