Przetargi.pl
Usługi w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek dla potrzeb KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek dla potrzeb KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych Policji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek będących w użytkowaniu KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych. 2.Usługi będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy w miejscu użytkowania poszczególnych urządzeń, w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.Termin realizacji usługi nie może być dłuższy niż 4 dni robocze. 3.Wykonawca będzie realizował usługi po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług, wyszczególnionych w załączniku nr 2.1 do SIWZ, w ramach kwoty określonej w § 8 ust.1 umowy. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości urządzeń i usług wymienionych ww. formularzu nie będzie stanowić zmiany umowy. 5.Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zleceń o mniejszej wartości niż określona w § 8 ust 1, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich czynności serwisowych mających na celu utrzymanie urządzeń w pełnej sprawności technicznej oraz napraw z wykorzystaniem części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieregenerowanych oraz spełniających obowiązujące normy. 7.Ewentualny transport urządzeń w celu wykonania usługi odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z/do miejsc wskazanych w załączniku nr 3 do umowy. 8.Ceny jednostkowe wskazane w kolumnie nr 4, załącznika nr 2.1 do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi, tj. dojazd, cenę naprawy wraz z ceną ewentualnych części zamiennych oraz podzespołów. 9.Wykonawca zobowiązany jest do odnotowywania wszelkich napraw w książce serwisowej/karcie ewidencyjnej urządzeń, z wyszczególnieniem wymienionych części zamiennych, podzespołów wraz z podaniem bieżącego stanu licznika. 10.Zużyte materiały w tym części zamienne przechodzą na własność Wykonawcy, który zobligowany jest je zabrać bezpośrednio po wymianie i postępowania z tymi materiałami w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. 11.W przypadku stwierdzenia zużycia technicznego kserokopiarki/powielacza i braku przydatności do dalszego użytkowania, Wykonawca opracuje we własnym zakresie i na własny koszt opinię techniczną (ekspertyzę) tego urządzenia. 12.Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. 13.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SIWZ 14.GWARANCJA: - na okres minimum 6 miesięcy - na części zamienne - na okres minimum 3 miesięcy - na wykonane naprawy i konserwacje Art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia pracowników na umowę o pracę 15.W celu weryfikacji realizacji zatrudnienia Wykonawca/podwykonawca będzie zobowiązany na każdorazowe żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do przedłożenia Wykazu osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, łącznie ze wskazaniem podstawy zatrudnienia, celem wykazania okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie potwierdzające fakt zatrudnienia wykazanych osób na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie w formie pisemnej powinno zawierać w szczególności: dane podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie liczby osób zatrudnionych, rodzaj umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy/podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/podwykonawcę zanonimizowanych umów o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne pracowników realizujących zamówienie. 16.Anonimizacja umów o pracę oraz dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, powinna zostać przeprowadzona w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników tj. usunięcia z umów o pracę danych osobowych pracowników w szczególności: adresów, nr Pesel pracowników. Informacje tj. data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zweryfikowania. 17.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę Wykazu osób wraz z ich oświadczeniami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt 3.15. 18.O każdej zmianie osób wymienionych w Wykazie osób, Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od powstania zmiany) poinformować Zamawiającego poprzez złożenie aktualnego Wykazu osób. Zmiany w Wykazie osób, nie wymagają zmiany umowy. 19.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykazanych w Wykazie osób zatrudnionych, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązuje się poinformować osoby, których dane osobowe zawarte są w oświadczeniu stanowiącym załącznik do wykazu, o powierzeniu ich danych osobowych (imienia i nazwiska) Zamawiającemu i o przetworzeniu tych danych (w szczególności poprzez przechowywanie i utrwalanie) przez Zamawiającego w celu realizacji niniejszej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach