Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych wraz z wymianą części zamiennych i podzespołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa serwisowa kserokopiarek oraz powielaczy cyfrowych będących w użytkowaniu KWP w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego Policji i Wydziału w Łodzi Biura Spraw Wewnętrznych KGP. Przedmiotowe usługi będą świadczone w miejscu użytkowania poszczególnych urządzeń. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w wymaganiach serwisowych oraz istotnych warunkach przedmiotu zamówienia – zał. nr 3 do SIWZ Ilości zamawianych usług wyszczególnione w „Formularzu asortymentowo – cenowym” – zał. nr 2.1. do SIWZ są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, mogą one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość świadczonych usług nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie świadczył poszczególne usługi w cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie. Rozliczenie za wykonaną usługę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii przez zamawiającego (w załączeniu wzór) w terminie maksymalnym do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia tj. przesłania zlecenia drogą elektroniczną bądź faksem. Czas usunięcia awarii od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego stanowi jedno z kryteriów wyboru oferty. Naprawy i konserwacje winny być realizowane w miejscu zainstalowania urządzenia. Serwis może być świadczony jedynie w dniach pracy Zamawiającego, t.j. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 Wykonawca zobowiązuje się dotrzeć do miejsca realizacji usługi na własny koszt i własnym transportem do jednostek wskazanych w zleceniu. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zapewnienia zaplecza materiałowo-technicznego niezbędnego do wykonania zgłaszanych usług. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby świadczące usługi w zakresie naprawyni konserwacji w trakcie realizacji zamówienia będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące zł) Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 uPzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi - NBP Oddział Łódź 94 1010 1371 0062 7513 9120 0000. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu pieniędzy na ww. konto (data i godzina księgowania). Dowód wpłaty wadium w pieniądzu (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) należy złożyć wraz z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał dokumentu należy: - załączyć do oferty w taki sposób, aby był możliwy jego zwrot bez konieczności dekompletowania oferty (niepołączony z ofertą w sposób trwały). Zamawiający nie będzie dekompletował oferty w celu zwrotu oryginału dokumentu lub - złożyć w osobnej kopercie opisanej zgodnie z pkt 10.12. SIWZ z dopiskiem WADIUM W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 1) beneficjenta gwarancji (czyli zamawiającego), 2) kwotę gwarantowaną w złotych (określoną w SIWZ), 3) termin ważności (nie krótszy niż termin związania ofertą) 4) stwierdzenie, że ma charakter nieodwołalny, bezwarunkowy, płatny na pierwsze pisemne żądanie w sytuacjach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Brak powyższych zapisów w dokumencie Zamawiający uzna za wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, który nie zabezpiecza interesów Zamawiającego. Skutkowało to będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Wniesione wadium musi być ważne w terminie związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Zwrot wadium będzie dokonany w trybie przewidzianym art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach