Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw pojazdów będących w posiadaniu Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Myszkowie, ul. Wolności 29.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Wolności 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3138978 , fax. 034 3138978
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
    ul. Wolności 29 29
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3138978, fax. 034 3138978
    REGON: 00030637700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozmyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw pojazdów będących w posiadaniu Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Myszkowie, ul. Wolności 29.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zlecanych każdorazowo na-praw mechanicznych, napraw bieżących i awarii, napraw okresowych i powypadkowych oraz innych napraw wynikających ze specjalistycznej budowy pojazdów sanitarnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Myszkowie,ul. Wolności 29. 2.Wykaz pojazdów będących przedmiotem zamówienia, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować każdorazowe przyjęcie zleconego /zgłoszonego do naprawy pojazdu i wykonywanie naprawy co najmniej od godz. 8:00 do 17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty od 8:00 do 14:00. 4. Szacunkowa liczba roboczogodzin w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia wynosi 800 Rbh na okres 24 miesięcy. 5. Wykonawca musi zapewnić możliwość bezzwłocznego przyjęcia pojazdu i wykonania drobnych awaryjnych napraw niezbędnych do eksploatacji pojazdu w godzinach pracy zakładu Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się po otrzymaniu zlecenia naprawy od Zamawiającego, i po potwierdzeniu przez Zamawiającego zakresu kosztu i terminu wykonania usługi, do przyjęcia pojazdu i przystąpienia do realizacji usługi, jak również do dołożenia wszelkich starań do zminimalizowania czasu naprawy. 7. Rozliczenie napraw wynikłych ze zdarzeń losowych objętych odrębną umową ubezpieczenia Zamawiającego bądź sprawcy szkody, nastąpi na podstawie kosztorysu powypadkowego ubezpieczyciela. 8. W trakcie prowadzonych napraw Zamawiający może żądać od Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kopii źródłowych faktur zakupu części i materiałów, które zostaną dołączone do wykazu zużytych części. Wykaz części i materiałów musi zawierać co najmniej: nazwę części i materiału, cenę z podatkiem VAT oraz wysokość marży zaoferowanej w formularzu ofertowym: a) Zamawiający zweryfikuje dostarczone przez Wykonawcę rozliczenie ilości roboczogodzin oraz kosztorys w ciągu 3 dni roboczych. W ramach weryfikacji powyższych dokumentów, Zamawiający uprawniony jest żądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów i wyjaśnień, a Wykonawca zobowiązany jest te żądania spełnić w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. b) W przypadku nie dającym się wspólnie uzgodnić zastrzeżeń co do ilości wykonanych roboczogodzin i zamontowanych części lub użytych materiałów, strony mogą powołać niezależnego eksperta - biegłego Rzeczoznawcę Techniki Motoryzacyjnej, celem wydania opinii co do zakwestionowanych przez Zamawiającego pozycji w kosztorysie powykonawczym. W przypadku sporu w zakresie wyboru biegłego, decyzję podejmuje Zamawiający. c) W przypadku gdy biegły w swojej opinii skoryguje kosztorys powykonawczy, koszty biegłego obciążą w całości Wykonawcę, w przeciwnym przypadku koszty biegłego ponosi Za-mawiający. W przypadku uznania racji obu stron koszty ekspertyzy strony poniosą solidarnie. 9.Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo po przyjęciu pojazdu do naprawy, do do-konania oględzin i sprawdzenia pojazdu pod kątem usterek, uszkodzeń nie będących przed-miotem zlecenia naprawy a mających wpływ na bezpieczeństwo w ruchu drogowym w szczególności stanu zawieszenia, ogumienia, luzów, wycieków płynów technologicznych. W przypadku ujawnienia w/w usterek, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. Zamawiający po dokonaniu wizji i sporządzeniu protokołu, podejmie decyzję co do zmiany zakresu naprawy i weryfikacji danego zlecenia. 10. Szczegółowe zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji, jako Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozmyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach