SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku ogłasza przetarg
- Adres: 44-180 Toszek, ul. Gliwicka 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2334112 w. 212 , fax. 032 2334325, 2335244
- Data zamieszczenia: 2016-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku
ul. Gliwicka 5 5
44-180 Toszek, woj. śląskie
tel. 032 2334112 w. 212, fax. 032 2334325, 2335244
REGON: 00029311400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
3/PN/DEG/AC/2016 - Dostawa artykułów spożywczych i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na czternaście pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:2 505,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset pięć złotych 00/100) - łącznie dla wszystkich pakietów, tj. szczegółowo w rozbiciu na poszczególne pakiety: pakiet I - 198,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt osiem złotych 00/100) pakiet II - 145,00 zł (słownie: sto czterdzieści pięć złotych 00/100) pakiet III - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) pakiet IV - 111,00 zł (słownie: sto jedenaście złotych 00/100) pakiet V - 55,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) pakiet VI - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) pakiet VII - 245,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści pięć złotych 00/100) pakiet VIII - 151,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt jeden złotych 00/100) pakiet IX - 284,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt cztery złote 00/100) pakiet X - 55,00 zł (słownie: pięćdziesiąty pięć złotych 00/100) pakiet XI - 74,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery złote 00/100) pakiet XII - 15,00 zł (słownie: piętnaście złotych 00/100) pakiet XIII - 92,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt dwa złote 00/100) pakiet XIV - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100) Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu
Dodano: 2016-07-15 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) owoce i warzywa - kod CPV - 15300000 - 1 4) mięso, produkty mięsne, wędliny - kod CPV - 15301100-6 5) pieczywo - świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - kod CPV - 15612500-6 6) jaja - kod CPV - 03142500-3 7) mrożonki, warzywa, mięso mielone mrożone, udka, kluski, pierogi- kod CPV- 15896000-6 8) ryby mrożone - kod CPV 15220000-6
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy : 13/13 PN/2016
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa produktów spożywczych do kuchni Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Pawłowicach (Szkoła Podstawowa nr 2 w Pawłowicach - ul. Pukowca 4, Publiczne Przedszkole w Modrzewiowym Ogrodzie - ul. LWP 3)
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów spożywczych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-16 - Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie, ul. Joachimowska 85 z podziałem na 8 zadań w skład którego wchodzą, zadanie nr 3: 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 - 1
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa artykułów spożywczych na II pół roku 2016
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa żywności do stołówek wchodzących w skład Centrum Usług Socjalnych i Wsparcia w Sosnowcu
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa różnych produktów mięsnych i ryb przetworzonych, konserwowanych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego w Jaworznie ul. Zawiszy Czarnego 4
Dodano: 2016-06-03