Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3280300 , fax. 068 3280332
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3280300, fax. 068 3280332
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: ZADANIE NR 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 48 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku zaistnienia poważnej usterki uniemożliwiającej naprawę po przyjeździe ekipy serwisowej, Wykonawca ma obowiązek w ciągu kolejnych 24 godzin przywrócić urządzenie do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 6. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 7. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego /fax./ przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. ZADANIE NR 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. zgodnie z zakresem czynności serwisowych ujętych w instrukcji producenta. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 48 godzin od pisemnego przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku zaistnienia poważnej usterki uniemożliwiającej naprawę po przyjeździe ekipy serwisowej, Wykonawca ma obowiązek w ciągu kolejnych 24 godzin przywrócić urządzenie do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 4. Nie wykonanie naprawy w ciągu 72 godz. od telefonicznego powiadomienia awarii z przyczyn zależnych od Wykonawcy skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie (wzór umowy w załączeniu). 5. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. ZADANIE NR 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku nie wykonania naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia Wykonawca jest zobowiązany podstawić i zamontować sprzęt zastępczy umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Transport oraz montaż / demontaż maszyny po stronie Wykonawcy. 4. Nie wykonanie naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia i nie podstawienie sprzętu zastępczego skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie (wzór umowy w załączeniu). 5. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. ZADANIE NR 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sulęcinie: 1. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu dane osoby, bądź osób zawierające imię i nazwisko oraz numer telefonu /fax/ służący do powiadamiania o zaistnieniu awarii w ciągu 7 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 2. Przeglądy okresowe, i remonty będą wykonywane u Zamawiającego w Bazach Obwodów Drogowych podległych RDW w terminie do 30 września 2012r. 3. Naprawy awaryjne ekipa serwisowa Wykonawcy zobowiązana jest wykonać w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia awarii. Ekipa serwisowa Wykonawcy w chwili stawienia się w miejscu awarii powinna dysponować odpowiednimi środkami niezbędnymi do jak najszybszego przywrócenia urządzenia do stanu umożliwiającego dalsze prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. W przypadku nie wykonania naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia Wykonawca jest zobowiązany podstawić i zamontować sprzęt zastępczy umożliwiający Zamawiającemu prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg. Transport oraz montaż / demontaż maszyny po stronie Wykonawcy. 4. Nie wykonanie naprawy w ciągu 24 godz. od powiadomienia i nie podstawienie sprzętu zastępczego skutkować będzie zastosowaniem kar umownych określonych w umowie (wzór umowy w załączeniu). 5. Wykonawca powinien zapewnić możliwość zgłoszenia przez Zamawiającego faktu zaistnienia awarii w okresie trwania umowy, siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dotyczy to również wszystkich dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Wykonawca usług będzie stosował części zamienne akceptowane przez producenta sprzętu. 7. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim zapleczem technicznym jak również wykwalifikowaną kadrą umożliwiającą sprawne przeprowadzenie naprawy w warunkach zimowych. 8. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania naprawy Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę, który po uznaniu reklamacji zobowiązuje się do dokonania ponownej naprawy na własny koszt w terminie zgodnym z ustalonym czasem reakcji na zgłoszenie od zawiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości sprzętu, wycofanie z serwisu w przypadku zbycia, bądź dodania do obsługi serwisu w przypadku wygaśnięcia okresu gwarancyjnego sprzętu lub nabycia nowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgora.pl (bezpłatnie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach