Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 60-844 Poznań, ul. Jana Kochanowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 47 77 127 45, , fax. 47 77 127 44
- Data zamieszczenia: 2020-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Jana Kochanowskiego 2a
60-844 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 47 77 127 45, , fax. 47 77 127 44
REGON: 63070341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów służbowych Policji woj. wielkopolskiego z podziałem na 2 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw bieżących i obsług technicznych pojazdów służbowych użytkowanych przez wybrane jednostki Policji woj. wielkopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: -część nr 1 - naprawy i obsługa techniczna pojazdów użytkowanych przez KPP Rawicz – ilość pojazdów - 18, - część nr 2 - naprawy i obsługa techniczna pojazdów użytkowanych przez KPP Grodzisk Wlkp. – ilość pojazdów – 14. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do udziału w niniejszym postępowaniu jest zobowiązany złożyć nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert, dokumenty i oświadczenia określone w pkt. 1 - 5. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 2.1 (część nr 1) i 2.2 (część nr 2) do SIWZ złożony w formie oryginału. UWAGA: - Formularz ofertowy oraz każdy z ww. załączników do formularza ofertowego nie podlega procedurze uzupełnienia i z tego względu niezłożenie któregokolwiek z nich spowoduje odrzucenie oferty. Nadto, wszystkie pozycje formularza ofertowego muszą być wypełnione pod rygorem odrzuceniem oferty. Formularz ofertowy winien zawierać istotne elementy będące przedmiotem przyszłej umowy tj. ceny oraz nazwy bądź inne wyczerpujące dane wymagane przez Zamawiającego w odpowiednich miejscach formularza ofertowego. 2 Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy: 2.1 ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, 2.2 ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału. 4 Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 4.1 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot, na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. 5 Jeżeli w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca polega na zasobach innego podmiotu, zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. V.6.1 SIWZ, o treści określonej w załączniku nr 6.1 do SIWZ. Dokument ten winien być złożony w formie oryginału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów mechanicznych.” Nr sprawy: 8/z/2024
Dodano: 2024-05-10 - „Naprawy bieżące i awaryjne pojazdów mechanicznych.” Nr sprawy: 8/z/2024
Dodano: 2024-03-01 - „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
Dodano: 2023-06-20 - „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
Dodano: 2023-03-03 - „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
Dodano: 2023-02-03 - Naprawa i przeglądy samochodów służbowych dla GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
Dodano: 2022-02-18 - Usługa napraw, konserwacji i czynności dozorowych UDT oraz okresowych przeglądów technicznych samochodów ciężarowych oraz przyczep należących do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną w okresie do końca roku 2022
Dodano: 2021-04-13 - Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych
Dodano: 2021-02-19 - Naprawa i przeglądy samochodów służbowych dla GDDKiA Oddział w Poznaniu Rejon w Lesznie.
Dodano: 2021-02-17 - Wykonywanie przeglądów technicznych i kompleksowych napraw karetek i samochodu dostawczego
Dodano: 2020-12-30