Przetargi.pl
„Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261577115
  • Data zamieszczenia: 2023-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261577115
    REGON: 302067654
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów o DMC do 3500 kg – garnizon Poznań;Zadanie nr 2 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów o DMC do 3500 kg – garnizon Piła (Dolaszewo);Zadanie nr 3 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów o DMC powyżej 3500 kg – garnizon Poznań;Zadanie nr 4 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów o DMC powyżej 3500 kg – garnizon Piła (Dolaszewo);Zadanie nr 5 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów o DMC pow. 3500 kg i autobusów marki Scania i Irizar - garnizon Poznań;Zadanie nr 6 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych autobusów marki MAN - garnizon Poznań;Zadanie nr 7 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych przyczep oraz naczep niskopodwoziowych;Zadanie nr 8 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych motocykli;Zadanie nr 9 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów typu Quad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:a) Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykonali, lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom obsługi lub naprawy pojazdów mechanicznych stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiadają wartości:dla zadania nr 1 - 50 000,00 zł. brutto/każda;dla zadania nr 2 - 20 000,00 zł. brutto/każda;dla zadania nr 3 - 70 000,00 zł. brutto/każda;dla zadania nr 4 - 25 000,00 zł. brutto/każda.b) b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.1) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:1. dla zadań nr 1-9, dysponuje warsztatem samochodowym który posiada dozór 24 godzinny realizowany poprzez monitoring albo urządzenia alarmowe albo dozór osobowy (ochronę) dla pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;2. dla zadań nr 1-9, dysponuje minimum jednym stanowiskiem z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych dla pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;3. dla zadań nr 1-6 i 8-9, dysponuje testerem diagnostyczny (diagnoskop)do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów wskazanychw opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;4. dla zadań nr 1-9, dysponuje urządzeniem do naprawy, wymiany ogumienia oraz wyważarkę kół pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;5. dla zadań nr 1-6, dysponuje urządzeniem do obsługi klimatyzacji pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;6. dla zadań nr 8-9, dysponuje urządzeniem do obsługi układów hamulcowych pojazdów typu quad / motocykle wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadaniac) Dysponowania mobilnym serwisem naprawczym,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach