Przetargi.pl
Usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr 211 Dęblin – Lotnisko, nr 214 Dęblin – Twierdza, nr 223 Stężyca, nr 240 Stawy, administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 61/20/N

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 525 , fax. 261 519 536
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 525, fax. 261 519 536
    REGON: 61456920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr 211 Dęblin – Lotnisko, nr 214 Dęblin – Twierdza, nr 223 Stężyca, nr 240 Stawy, administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 61/20/N
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są „Usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr 211 Dęblin – Lotnisko, nr 214 Dęblin – Twierdza, nr 223 Stężyca, nr 240 Stawy, administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 61/20/N.” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych nr 211 Dęblin – Lotnisko, nr 214 Dęblin – Twierdza, nr 223 Stężyca, nr 240 Stawy, administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. 2. Szczegółowy zakres wykonania usługi oraz warunki jej realizacji zawierają: a) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi w zakresie konserwacji i utrzymania systemem zleconym wojskowych bocznic kolejowych nr 211 Dęblin Lotnisko, nr 214 Dęblin Twierdza, nr 223 Stężyca, nr 240 Stawy, stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. c) Ogólne warunki umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi w zakresie konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych – wbk Nr 211 Dęblin - Lotnisko, wbk Nr 214 Dęblin - Twierdza, wbk Nr 223 Stężyca oraz wbk Nr 240 Stawy, administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, zgodnie z zakresem określonym w Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi konserwacji i utrzymania wbk systemem zleconym stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, jak również nie ujęte w tej dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru usługi, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami. Zakres usługi podlegającej wykonaniu w ramach niniejszego zamówienia obejmuje również roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia z uwzględnieniem wymagań warunków technicznego wykonania i odbioru usługi, jak również ich wykonania zgodnie z normami i obowiązującymi przepisami. W warunkach wynagrodzenia ryczałtowego ryzyko nieuwzględnienia wszystkich prac wymaganych dla realizacji całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem tego przedmiotu dokonanym przez zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. 3. Wojskowe bocznice kolejowe /wbk/ zlokalizowane są na terenach zamkniętych będących w trwałym zarządzie MON oraz w części poza granicami zamkniętych kompleksów wojskowych. Tory kolejowe eksploatowane przez użytkowników w/w wojskowych bocznic kolejowych, kwalifikowane są do 5 klasy technicznej, co odpowiada umownie 3 kategorii linii kolejowych. Dopuszczalna prędkość jazdy pojazdów kolejowych, określona jest w „Regulaminach pracy wojskowych bocznic kolejowych” (dla każdej z bocznic). Typ nawierzchni toru: klasyczny, szyny typu: S 42 (8a), S 49, podkłady drewniane lub betonowe, przytwierdzenie szyn do podkładów pośrednie lub bezpośrednie, podsypka – tłuczeń, pospółka, żwir. Podrozjazdnice drewniane. Rozjazdy zwyczajne, nastawiane ręcznie. Przejazdy kolejowo drogowe: asfaltowe, z płyt typu CBP typu S49 i trylinki, oznakowane wskaźnikami i znakami W6a, G3 lub G4. Punkty początkowe wbk graniczące z linią PKP: - wbk Nr 211 odgałęzia się od linii kolejowej Nr 007 Warszawa – Dorohusk na stacji Dęblin w km 105.780 rozjazdem Nr 404 w torze Nr 34. - wbk Nr 214 odgałęzia się od linii kolejowej nr 007 Warszawa – Dorohusk na stacji Dęblin w km 105.080 rozjazdem Nr 252. - wbk Nr 223 odgałęzia się od linii kolejowej nr 026 Łuków – Radom na stacji Dęblin w km 61.336 rozjazdem Nr 602. - wbk Nr 240 odgałęzia się od linii kolejowej nr 026 Łuków – Radom na stacji Stawy w km 54.945 rozjazdem Nr10 Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie konserwacji i utrzymania w/w wojskowych bocznic kolejowych od daty podpisania umowy do dnia 15.12.2021 r. Wszelkie prace, prowadzone w ramach usługi, muszą być zgodne z zasadami określonymi w ,,INFORMATORZE” dotyczącym utrzymania infrastruktury oraz taboru kolejowego na wojskowych bocznicach kolejowych, warunki bezpieczeństwa prowadzenia ruchu kolejowego oraz podstawowe obowiązki osób funkcyjnych. Przepisy wewnętrzne wprowadzone przez Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych Infrastruktura – Bydgoszcz 2019r. Warunki te są dostępne do wglądu w Wydziale Infrastruktury 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie – budynek Nr 205 ul. Brygady Pościgowej 5. ,, Plany schematyczne wojskowych bocznic kolejowych na których będą realizowane prace związane z ich konserwacją i utrzymaniem” stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zaleca, że Wykonawcy zainteresowani wykonaniem przedmiotu zamówienia powinni odbyć wizję lokalną obiektów w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez Wykonawców (dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty). Zainteresowani wizją lokalną Wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 04 grudnia 2020 r. (piątek) o godz. 900 do kompleksu wojskowego Dęblin Lotnisko ul. Brygady Pościgowej 5 08- 521 Dęblin, (brama główna - biuro przepustek). Z osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktów w sprawie wizji lokalnej można skontaktować się pod numerem telefonu: 261 518 613. Zamawiający informuje, że wszelkie koszty uczestnictwa w wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy. Osoby zainteresowane wizją muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości w celu wystawienia przepustki wejścia na teren kompleksu wojskowego. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami, które będą okazywać przedmiot zamówienia nie jest wiążące - wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół. Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej. Zakazuje się dokonywania w trakcie wizji lokalnej zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystaniem aparatów latających typu „Dron”. ,,Plany schematyczne wojskowych bocznic kolejowych”, na których będą realizowane prace związane z ich konserwacją i utrzymaniem stanowić będą załączniki do SIWZ: Załącznik nr 9 – Plan schematyczny WBK nr 211; Załącznik nr 10 – Plan schematyczny WBK nr 214; Załącznik nr 11 – Plan schematyczny WBK nr 223; Załącznik nr 12 – Plan schematyczny WBK nr 240 Do oferty wykonawca powinien pomocniczo i informacyjnie załączyć: kosztorys ofertowy opracowany na podstawie Przedmiaru Robót oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi, stosując metodę kalkulacji uproszczonej określając w nim podstawę wyceny, opis, j.m., koszt jednostkowy, wartość podając je w cenie zamówienia netto i brutto, obejmujący usługi będące przedmiotem umowy i opiewający na wartość zgodną z ceną ryczałtową, zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. W razie nie wyszacowania przez Wykonawcę jakiegokolwiek zakresu robót dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że został on przez Wykonawcę ujęty w ogólnej cenie ryczałtowej wykonania zamówienia. Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje przedmiaru robót wraz z narzutami. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy kosztorysu ofertowego do oferty – zobowiązuje się przedstawić go w ciągu 2 dni od podpisania umowy a przed przystąpieniem do realizacji usługi. W razie nie wyszacowania przez Wykonawcę w kosztorysie jakiejkolwiek pozycji bądź zakresu robót niezbędnego dla wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się, że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie ryczałtowej wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i informacyjne. 29. Rozwiązania równoważne: a) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (Przedmiarze Robót lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi lub ogólnych warunkach umowy (podstawa prawna art. 29 ust. 3 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp), pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów oraz będą posiadały wymagane odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewnią wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę; normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe wymagane przez Zamawiającego (mają charakter przykładowy). Ich wskazanie w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (Przedmiarze Robót lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi lub ogólnych warunkach umowy) ma na celu doprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Nazwy materiałów, nazwy producentów mają stanowić jedynie podstawę do kategoryzacji zastosowanych materiałów pod względem parametrów technicznych, estetycznych i ekonomicznych. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych innych producentów pod warunkiem zapewnienia nie gorszych parametrów technicznych niż opisane w dokumentacji oraz spełnienia opisanych funkcji. Przytoczone nazwy w świetle art. 29 ust. 3 ustawy Pzp należy traktować jako materiały przykładowe – powołanie się na konkretny produkt nie oznacza konieczności jego zastosowania. Zgodnie z prawem zamówień publicznych można zastosować materiały i rozwiązania równoważne (inne niż opisane lub wynikające z dokumentacji technicznej), to jest w żadnym stopniu nie obniżające przyjętego standardu i nie pozbawiające użytkownika rozwiązań technicznych ani nie pozbawiających użytkownika żadnych wydajności i funkcjonalności. Zamawiający w związku z opisem przedmiotu zamówienia za pomocą norm – dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w załącznikach nr 5, 7, 8 do SIWZ, tj. w ogólnych warunkach umowy, Przedmiarze Robót lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi (podstawa prawna: art. 30 ust. 4 ustawy Pzp). Ogólne wymagania i parametry techniczne i funkcjonalne, w oparciu o które ustalana (oceniana) będzie równoważność rozwiązań proponowanych przez wykonawców (parametry równoważności) zostały przez Zamawiającego opisane w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. b) Zamawiający nie ogranicza wykonawcom katalogu dowodów, za pomocą których wykazywać będą oni równoważność oferowanych rozwiązań. Wykazanie równoważności to obowiązek wykonawcy, ale także i jego prawo. Stosownie bowiem do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i inne elementy równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Aby uznać, że Wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne do opisanych, musi on to w sposób wyraźny zadeklarować w ofercie podając konkretnie jaki produkt lub produkty/rozwiązania/inne elementy oferuje w zamian za jaki produkt lub produkty/rozwiązania/inne elementy. Wykonawca może wykazywać w złożonej ofercie równoważność oferowanych przez siebie rozwiązań (np. materiału i innego elementu) za pomocą wszelkich środków dowodowych (stosownych dokumentów uwiarygodniających zastosowanie rozwiązań równoważnych). c) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą: - posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia (Przedmiar Robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi); - posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. d) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego Dotyczy to tylko Wykonawcy, który oferuje materiały oraz inne elementy równoważne. Wykonawca oferujący usługi zgodne z opisem Zamawiającego (zgodne z wymogami i normami określonymi w Przedmiarze Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi, ogólnych warunkach umowy) – nie ma obowiązku dołączania do oferty żadnych dokumentów w tym zakresie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i inne elementy równoważne, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 5, 7, 8 do SIWZ, tj. w ogólnych warunkach umowy, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi, Przedmiarze Robót. Stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów lub innych elementów równoważnych - uznaje się, że kalkulacja ceny oferty obejmuje materiały i inne elementy, rozwiązania wskazane w dokumentacji technicznej (w załącznikach nr 5, 7, 8 do SIWZ). Zamawiający podkreśla, że dokumenty mające na celu wykazanie równoważności traktuje jako element (treść) składanej oferty opisującą oferowany przedmiot zamówienia, w związku z czym nie podlegają one uzupełnieniu. Oferta wykonawcy musi bowiem zawierać zaoferowanie przedmiotu zamówienia na dzień składania ofert. 30. Podwykonawstwo: 30.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługę. 30.2. Wykonawca zgodnie z art. 36a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym - załączniku Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane). 31. Wymogi dotyczące zatrudnienia: 31.1. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy: wszelkie czynności - prace fizyczne – w zakresie wykonania usługi konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych – wbk Nr 211 Dęblin -Lotnisko, wbk Nr 214 Dęblin - Twierdza, wbk Nr 223 Stężyca, oraz wbk Nr 240 Stawy oraz prace fizyczne związane z uporządkowaniem terenu prac. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu umowy osób wykonujących wszelkie czynności - prace fizyczne - w zakresie wykonania usługi konserwacji i utrzymania wojskowych bocznic kolejowych – wbk Nr 211 Dęblin -Lotnisko, wbk Nr 214 Dęblin - Twierdza, wbk Nr 223 Stężyca, oraz wbk Nr 240 Stawy oraz prace fizyczne związane z uporządkowaniem terenu prac. 31.2. Zamawiający nie wymaga, aby osoby pełniące nadzór nad personelem bezpośrednio realizującym przedmiot zamówienia po stronie Wykonawcy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę (wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy wymaganego: toromistrza). Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje dla Wykonawcy: 31.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy, odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 31.4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu: 1) w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 31.1, a których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wybrane przez zamawiającego z poniżej wskazanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 31.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 31.1, a których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz 1781 z późn. zm.); tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r., poz 1781 z późn. zm.);. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 31. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt.31.1, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) za każdy stwierdzony przypadek. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 31.1. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 31.4 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto. 31.6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonych przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace będzie traktowane jako niespełnienie przez wykonawcę, podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 31.1. 31.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50225000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach