Przetargi.pl
Wykonywanie usługi polegającej na konserwacji wojskowych bocznic kolejowych w kompleksach Dęblin – Lotnisko nr 211, Dęblin – Twierdza nr 214, Stężyca nr 223, Stawy nr 240, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin, stanowiących własność Skarbu Państwa.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 261 517 525, , fax. 261 519 536
    REGON: 61456920000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie usługi polegającej na konserwacji wojskowych bocznic kolejowych w kompleksach Dęblin – Lotnisko nr 211, Dęblin – Twierdza nr 214, Stężyca nr 223, Stawy nr 240, administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin, stanowiących własność Skarbu Państwa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegająca na konserwacji wojskowych bocznic kolejowych w kompleksach Dęblin – Lotnisko nr 211, Dęblin – Twierdza nr 214, Stężyca nr 223, Stawy nr 240. Lp. Dane bocznic Jedn. miary Nr 211 Dęblin Lotnisko Nr 214 Dęblin Twierdza Nr 223 Stężyca Nr 240 Stawy Razem1.4 Wykonawca na 5 dni przed rozpoczęciem prac przedłoży Zamawiającemu listę osób skierowanych do realizacji usługi, wraz z podaniem ich danych osobowych i numerów dowodów osobistych oraz danych dotyczących pojazdów używanych przy realizacji usługi, w celu wydania przepustek zezwalających na wejście na teren kompleksów wojskowych. 1.5 Realizacja prac związana z konserwacją bocznic, zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych powinna być wykonywana w godzinach: od godziny 700 do 1500 - Bocznica kolejowa Nr 223 – Stężyca, 240 – Stawy; od godziny 730 do 1500 - Bocznica kolejowa Nr 211 – Dęblin - Lotnisko, 214 - Dęblin Twierdza, po wcześniejszym (co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem prac) pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę usługi do Dowódcy JW 4929 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5; Dowódcy JW 3248 08-530 Dęblin ul. Saperów 5; Kierownika Składu JW 4228 Dęblin, Kierownika Składu JW 4228 Stężyca, Kierownika Składu JW 4228 Stawy i uzyskaniu zezwolenia wejścia na teren kompleksu wojskowego, podając imiennie osoby oraz rodzaj sprzętu. Prace wykonywane poza terenem kompleksu wojskowego mogą być realizowane w czasie dowolnym. 1.6 Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na obiektach budowlanych i poza ich terenem. Wykonawca usługi jako wytwórca odpadów zobowiązany jest podczas realizacji przedmiotu zamówienia przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992). Odzyskane w ramach realizacji zadania materiały (złom)Wykonawca własnym transportem przekaże do magazynu Infrastruktury JW 4929 w Dęblinie za pokwitowaniem, a w przypadku gdy materiały z demontażu nie nadają się do ponownego użycia przekaże do utylizacji na własny koszt zgodnie z w/w Ustawą. 1.7 Wykonawca będzie przestrzegał przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywał sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy na terenie wykonywanych robót. Materiały łatwo palne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i będą zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat przez personel wykonawcy podczas realizacji usługi. 1.8 Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac, za wszelkie materiały i urządzenia używane do prac od daty rozpoczęcia do daty zakończenia. Wykonawca odpowiada za ochronę własności w okresie trwania prac do daty odbioru ostatecznego i będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego szkody. W przypadku powstania szkód w zasięgu prowadzonych prac Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt, a w przypadku niemożliwości ich naprawy poniesie koszty odszkodowania lub zadośćuczynienia. 1.9 Wszelkie prace na torach kolejowych i w ich pobliżu muszą być prowadzone z zachowaniem należytej ostrożności i stosownie do wymagań przepisów BHP. 1.10 Wymagania dotyczące właściwych wyrobów budowlanych Materiałami stosowanymi przy wykonaniu robót będących przedmiotem niniejszej specyfikacji są : - śruby stopowe, łapki, pierścienie sprężyste nakrętki, śruby łubkowe – staro użyteczne - smar SW nr 4, olej osiowy odpowiadający obowiązującym normom - środek chemiczny odchwaszczający Wszelkie konsekwencje wynikające z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów w czasie wykonywania robót, obciążają Wykonawcę. 1.11 Wynagrodzenie z tytułu niniejszej umowy będzie miało formę ryczałtu. 1.12 Rozliczenie robót konserwacyjnych wbk - ryczałt płatny w 3- ech równych częściach kwartalnych po wystawieniu faktury przez Wykonawcę i dostarczeniu do Zamawiającego nie później niż do 5-go każdego miesiąca rozpoczynający kwartał, a w miesiącu grudniu do dnia 31-go, po potwierdzeniu wykonanych robót wyszczególnionych w specyfikacji wraz z następującymi z dokumentami: 1) protokół odbioru robót określający zakres, 2) uwagi komisji i podpisy, oraz potwierdzenie faktu obchodu torów przez pracownika go wykonującego wpisem do „Książki kontroli obchodu ”, a oględziny rozjazdów i skrzyżowań torów wpisem do „Dziennika oględzin rozjazdów i skrzyżowań torów”. Zamawiający może odmówić odbioru robót, jeżeli stwierdzi, że przedstawione dokumenty są niekompletne, lub nie spełniają wymagań określonych w specyfikacji lub zostały niewłaściwie wykonane. 1.13 Przedmiotem odbioru końcowego będzie cały przedmiot umowy. 1.14 Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość odbioru na piśmie (liczy się data wpływu zgłoszenia do kancelarii jednostki). 1.15 Zamawiający najdalej w ciągu 7 dni od chwili otrzymania pisemnego zawiadomienia dokona odbioru prac albo przekaże Wykonawcy pisemną decyzję ustalającą, jakie warunki muszą być jeszcze spełnione aby dokonać odbioru przedmiotu umowy. 1.16 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu odbioru komplet opracowanych dokumentów wymaganych przepisami Prawa budowlanego. 1 2 3 4 5 6 7 8 1. Długość torów m 6035 3973 4152 44408 58568 2. Ilość rozjazdów i skrzyżowań szt. 12 7 5 56 80 3. Przejścia i przejazdy drogowe szt. 57 27 17 124 225 4. Budowle inżynieryjne / przepusty, mosty/ szt. 3 3 6 1.1. Bocznice kolejowe usytuowane są na terenach kompleksów wojskowych oraz poza granicami zamkniętych kompleksów wojskowych. 1.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami tj.: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202, z późn. zm.); 2) ustawy z dnia 28 marca 2003r o transporcie kolejowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2117 z późniejszymi zmianami); 3) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10 września 1998r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 151, poz. 987); 4) rozporządzeniem MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU z dnia 20 października 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1744) 5) rozporządzeniem MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 7 sierpnia 2008 r. w sprawie wymagań w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowej, a także sposobu urządzania i utrzymywania zasłon odśnieżnych oraz pasów przeciwpożarowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1227); 6) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 grudnia 2014 r. w sprawie pracowników zatrudnionych na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego oraz z prowadzeniem określonych rodzajów pojazdów kolejowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 46); 7) rozporządzeniem MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU z dnia 13 maja 2014 r. w sprawie dopuszczania do eksploatacji określonych rodzajów budowli, urządzeń i pojazdów kolejowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 720); 8) rozporządzeniem MINISTRA TRANSPORTU z dnia 5 grudnia 2006 r. w sprawie sposobu uzyskania certyfikatu bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 230, poz. 1682): 9) rozporządzeniem MINISTRA INFRASTRUKTURY I ROZWOJU z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278). 10) z przepisami „MON – I warunki techniczne utrzymania infrastruktury kolejowej wojskowych bocznic kolejowych – część 1”. 1.3 Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w następujących miejscach: Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest: • w kompleksie Stawy, Stężyca w dniu 13.01.2020 r. o godzinie 900, tel. 506 595 504 • w kompleksie Dęblin-Lotnisko w dniu 13.01.2020 r. o godzinie 900 tel. 506 595 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50225000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim i składać się w szczególności z: 1.1. wypełnionego formularza ofertowego sporządzonego na wzorze stanowiącym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; wraz z formularzem ofertowym Wykonawca złoży także: 1.2. oświadczenia - w formie pisemnej (oryginał) pod rygorem nieważności (zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2a i 2b do SIWZ); 1.5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (nie dotyczy); 1.6. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego); 1.7. Inne dokumenty wymagane przez obowiązujące przepisy. 2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez zamawiającego. 3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym (innym jak polski) muszą być składane przez wykonawców wraz z ich tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez wykonawcę. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy: a) w przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i wykonawcy lub osoby wymienione w pkt c), b) poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), c) w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby udzielające pełnomocnictwa w zakresie zgodności kopii z oryginałem i aktualności pełnomocnictwa. 6. Kilku wykonawców może wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. • pełnomocnictwo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego musi dokładnie określać zakres umocowania; • jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców; • wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez wykonawców pełnomocnika (należy podać adres na jaki ma być wysyłana korespondencja). 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących złożonej oferty. 10. Zamawiający zaleca, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana kolejnymi numerami. 11. Zamawiający zaleca, aby oferta wraz z załącznikami była zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację (bez udziału osób trzecich) oraz uniemożliwiający zmianę jej zawartości bez widocznych śladów naruszenia. 12. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e ofertę. Parafka (podpis) winna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę). 13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 w związku z ust. 2 i art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, (załączyć dowody, pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. a) Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, b) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty, c) Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie wyłączeniem zakazu ujawniania zastrzeżonych informacji; Uwaga ! d) Jeśli Wykonawca składając ofertę wraz z jej załącznikami zamierza zastrzec niektóre informacje w nich zawarte, zgodnie z postanowieniami art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec w dokumentach składanych wraz z ofertą, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazać (załączyć do oferty pisemne uzasadnienie), iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Stosownie do powyższego, jeśli Wykonawca nie dopełni ww. obowiązków wynikających z ustawy, Zamawiający będzie miał podstawę uznania, że zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa jest bezskuteczne i w związku z tym potraktuje daną informację, jako niepodlegającą ochronie i niestanowiącą tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.). 14. Udostępnieniu podlega protokół wraz z załącznikami. Załączniki do protokołu mogą być udostępniane po dokonaniu przez zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Udostępnianie protokołu oraz załączników do protokołu odbywać się będzie na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów. 15. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. Dotyczy Wykonawcy, który oferuje materiały oraz inne elementy równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby równoważne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz inne elementy równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego (podstawa art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie wraz z ofertą zestawienia wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazanie ich równoważności w stosunku do materiałów i innych elementów opisanych w SIWZ. Przedłożony opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnięć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez zamawiającego, wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Zamawiający nie ogranicza wykonawcom katalogu dowodów, za pomocą których wykazywać będą oni równoważność oferowanych rozwiązań. Wykazanie równoważności to obowiązek wykonawcy, ale także i jego prawo. Stosownie bowiem do treści art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych załącza wraz z ofertą tylko ten wykonawca, który oferuje produkty równoważne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach