Przetargi.pl
Usługi w zakresie konserwacji i bieżącej naprawy central wentylacji mechanicznej wywiewno – nawiewnej, urządzeń klimatyzacyjnych , nawilżaczy, agregatów wody lodowej, układu wymiennika para/woda, klimatyzatorów typu „splitt

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31913 Kraków, os. Na Skarpie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 6441956 , fax. (012) 6444756
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
    os. Na Skarpie 66
    31913 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (012) 6441956, fax. (012) 6444756
    REGON: 63016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie konserwacji i bieżącej naprawy central wentylacji mechanicznej wywiewno – nawiewnej, urządzeń klimatyzacyjnych , nawilżaczy, agregatów wody lodowej, układu wymiennika para/woda, klimatyzatorów typu „splitt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na bieżącej konserwacji, naprawach oraz regulacjach instalacji wentylacji mechanicznej, wszystkich urządzeń wentylacji mechanicznej wywiewno – nawiewnej, central wentylacyjnych, klimatyzatorów typu „split”, agregatów wody lodowej, nawilżaczy, dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków. Wykonawca udzieli min. 12 - to miesięcznej gwarancji na naprawy wykonane w ramach wykonywanej usługi. 1. Usługi objęte niniejszym zamówieniem obejmują następujący zakres czynności i obowiązków: 1. Całodobowy nadzór nad pracą urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych, wentylacyjnych, chłodniczych, grzewczych, elektrycznych i AKPiA. 2. Regulacje oraz usuwanie drobnych usterek w trybie natychmiastowym, zapewniającym ciągłą pracę urządzeń. 3. Obsługa mediów grzewczych i chłodniczych w pomieszczeniach technicznych ( maszynowniach). 4. W razie awarii jakiegokolwiek elementu niemożliwego do usunięcia, niezwłoczne zabezpieczenie urządzenia i powiadomienie o tym osobie odpowiedzialnej w Dziale Technicznym Szpitala. 5. Przedstawienie protokołów z wykonanych czynności ( wymiana filtrów, wykonanych czynności konserwacyjnych ). W protokołach z wykonanych przeglądów okresowych agregatów wody lodowej oraz agregatów klimatyzacyjnych zawarte muszą być dane z pomiarów prądów, napięć i ciśnień. 6. Wykonywanie raz w roku (w drugim kwartale) pomiarów krotności wymiany powietrza wraz z regulacją w pomieszczeniach objętych wentylacją mechaniczną wywiewno – nawiewną i dostarczenie protokołów pomiarów osobie odpowiedzialnej w Dziale Technicznym Szpitala. 7. Wykonywanie drobnych napraw polegających na wymianie łożysk kulkowych, pasków klinowych, osłon, przepustów kablowych, śrub, podkładek, zaworów kulowych, zaworów zwrotnych). Wykonawca zapewni utylizację filtrów wstępnych i absolutnych oraz wszelkich innych części oraz materiałów eksploatacyjnych podlegających utylizacji lub recyklingowi. Zakres czynności konserwacyjnych i obsługi poszczególnych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych: I. Układy wentylacji mechanicznej: 1. Próba szczelności układów chłodnic i nagrzewnic. 2. Regulacja układów chłodnic i nagrzewnic. 3. Uzupełnianie glikolu ( w miarę konieczności ) w układach chłodnic. 4. Uzupełnienie czynnika chłodniczego w układach klimatyzatorów. 5. Sprawdzenie i regulacja systemów sterowania temperatur i wilgotności oraz kontrola stanu chłodnic i nagrzewnic. 6. Sprawdzenie elementów układu sterowania. 7. Kontrola stanu styków i zacisków instalacji elektrycznych. 8. Kontrola, sprawdzenie działania i regulacja pomp obiegowych. 9. Regulacja układów nawilżania. 10. Kontrola działania zabezpieczeń ciśnieniowych i termicznych. 11. Kontrola szczelności komór klimatyzacyjnych. 12. Kontrola szczelności odwodnień. 13. Kontrola silników elektrycznych, wentylatorów i pasków klinowych w zespołach klimatyzacyjnych. 14. Kontrola stanu filtrów, w razie zabrudzenia - wymiana. 15. Sprawdzenie prawidłowości działania i regulacja układów AKPiA zgodnie z instrukcjami obsługi. 16. Kontrola czerpni i wyrzutni obejmująca sprawdzenie szczelności, mocowań, czystości i stanu zabezpieczeń antykorozyjnych. W razie konieczności czyszczenie i uzupełnienie – obligatoryjnie raz w roku 17. Kontrola przepustnic, w razie potrzeby regulacja i smarowanie. 18. Mycie z kurzu i zabrudzeń nagrzewnic i chłodnic znajdujących się w centralach klimatyzacyjnych. 19. Mycie środkiem odkażającym wszystkich elementów znajdujących się wewnątrz centrali i ścian wewnętrznych centrali. 20. Wymiana filtrów – wstępnych oraz absolutnych wraz z utylizacją zużytych filtrów. II. Agregaty chłodnicze, agregaty wody lodowej: 1. Kontrola stanu lamel chłodnic, w razie konieczności czyszczenie. 2. Kontrola szczelności. 3. Kontrola temperatur roboczych. 4. Kontrola prądów i ciśnień. 5. Kontrola ilości czynnika chłodniczego i uzupełnienie go w miarę konieczności. 6. Sprawdzenie prawidłowości działania układu AKPiA zgodnie z instrukcją obsługi. III. Nawilżacze: 1. Kontrola stanu zbiornika ( stan elektrod, ścianek wewnętrznych, poziomu zakamienienia ), 2. Kontrola stanu połączeń elektrycznych, 3. Kontrola stanu połączeń hydraulicznych, 4. Sprawdzenie poprawności działania elektrozaworów, 5. Kontrola nastaw zadanych parametrów. 2. Do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać własny sprzęt i narzędzia, oraz własne części zamienne i materiały eksploatacyjne jak również mediów grzewczych i chłodniczych w maszynowniach. 3. Obsługa urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych musi być wykonywana całodobowo. 4. Maksymalny czas naprawy: A. czas reakcji – obecność pracowników Wykonawcy na miejscu awarii i przystąpienie do naprawy - maksymalnie do 2 godzin od zgłoszenia B. w razie niemożności usunięcia awarii w trybie natychmiastowym należy bezzwłocznie powiadomić osobę odpowiedzialną w Dziale Technicznym Szpitala i uzgodnić czas naprawy, oraz sposób w jaki awaria zostanie usunięta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7200,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dwieście złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 53 1130 1150 0012 1148 7820 0005 Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.6.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ b) upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę c) oświadczenie o którym mowa w pkt. VI. część A pkt. 2 SIWZ d) potwierdzenie wpłaty wadium. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego zaleca się zastosowanie wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do SIWZ – jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach