Przetargi.pl
„Usługi w zakresie drukowania”

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2019-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi w zakresie drukowania”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest zakup usług drukowania firmowych kalendarzy ściennych na 2020 r. oraz różnych formularzy i druków dla Miasta Jastrzębie-Zdrój. Cześć I: „Usługi w zakresie drukowania firmowych kalendarzy ściennych”. Część II „Usługi w zakresie drukowania różnych formularzy i druków” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowa wycena przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1A – dla cz. I oraz załącznik nr 1B- dla cz. II. 3) oświadczenie wymienione w pkt. 8.1.a) niniejszej SIWZ tj: według załącznika nr 2 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 9.4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach