Przetargi.pl
Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08-140 Mordy, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 415 402 , fax. 256 415 115
  • Data zamieszczenia: 2019-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9
    08-140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 256 415 402, fax. 256 415 115
    REGON: 71158245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigmordy.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowożenia i odwożenia dzieci do szkół na terenie gminy Mordy, wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu, w roku szkolnym 2019/2020 na podstawie biletów miesięcznych z podziałem na 3 (trzy) części, odpowiednio: 1.1 Część 1 zamówienia – Obwód nr 1 – obejmuje usługi w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w czasie ich przewozu, z następujących miejscowości: Płosodrza-2, Wólka Biernaty-5, Suchodołek-1, Rogóziec-2, Wojnów-7, Stara Wieś-12, Głuchów-7, Ptaszki-1, Sosenki-Jajki-6, Wólka Soseńska-6. Łączna liczba uczniów-49. 1.2 Część 2 zamówienia – Obwód nr 2 – obejmuje usługi w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów do Zespołu Oświatowego w Mordach, ul. Kilińskiego 13, Mordy, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w czasie ich przewozu, z następujących miejscowości: Czepielin-18, Czepielin-Kolonia-7, Ogrodniki-12, Czołomyje-8, Doliwo-2. Łączna liczba uczniów-47. 1.3 Część 3 zamówienia – Obwód nr 3 – obejmuje usługi w zakresie dowożenia i odwożenia uczniów do Zespołu Szkół w Radzikowie Wielkim, ul. Szkolna 5, Radzików Wielki, wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami w czasie ich przewozu, z następujących miejscowości: Leśniczówka-2, Krzymosze-15, Wielgorz-8, Radzików-Stopki-12, Radzików-Kornica-4, Radzików Wielki kolonia-6, Pióry Wielkie-9, Ostoje-1. Łączna liczba uczniów-57. 2. Przewozy uczniów odbywać się będą pod nadzorem opiekunów, których zapewnia Wykonawca. Opiekunem będzie osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystająca z pełni praw publicznych, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne – nie może to być kierowca autobusu. 3. Wskazane liczby uczniów do przewozu są liczbami prognozowanymi według stanu na dzień podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z bieżącymi potrzebami edukacyjnymi poszczególnych szkół. Liczba ta będzie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. Na podstawie poprzednich okresów Zamawiający szacuje, że zmiany liczb uczniów przewożonych na poszczególnych trasach nie przekraczają 10% ogólnej ilości. 4. Przewozy uczniów na podstawie biletów miesięcznych do szkół będą wykonywane w dni nauki szkolnej według rozkładów jazdy. Rozkłady powinny przewidywać liczbę kursów zapewniającą dowóz uczniów przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i ich odwóz po zakończeniu zajęć. Szczegółowe harmonogramy jazdy (trasy) zostaną dokładnie ustalone z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 5. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów Wykonawca gwarantuje podstawienie w pełni sprawnego zastępczego środka transportu, który jest dopuszczony do przewozów pasażerskich (autobusu). Czas podstawienia pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 90 minut. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę: kierowcy i opiekunowie. 2) Zatrudnienie wskazanych osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego: imię, nazwisko, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – dla osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę powinien zawierać określenie podmiotu składającego ten wykaz wraz z datą jego złożenia oraz być podpisany przez osobę uprawnioną do jego złożenia w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, zamiast wykazu pracowników Wykonawca może złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie wyżej wymienionych osób. Postanowienia w tym zakresie zawarte są we wzorach umów. 4) Dokumenty przedstawiane na wezwanie Zamawiającego powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.Urz. UE L.119 – RODO), to jest w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu i podpis pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Z tytułu nie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt.1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2019 r., poz. 58 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2.W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 369). W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach