Gmina Jastrzębia ogłasza przetarg
- Adres: 26-631 Jastrzębia, Jastrzębia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 384 05 05 , fax. 48 384 05 04
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrzębia
Jastrzębia 110
26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
tel. 48 384 05 05, fax. 48 384 05 04
REGON: 67022375800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg będących w zarządzie Zamawiającego – Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg będących w zarządzie Gminy Jastrzębia. Zamówienie obejmuje: a) Część A: zakup usług remontowych (naprawa nawierzchni jezdni, odtworzenie rowów, wykonanie przepustów, umocnienie rowów płytami ażurowymi); b) Część B: zakup materiałów (dostawa kruszywa, dostawa i montaż znaków drogowych); c) Część C: zakup usług pozostałych (profilowanie nawierzchni równiarką, roboty ziemne, usunięcie karp). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót oraz STWiOR. 3. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polegających na wykonywaniu prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §12 projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosownej pełnomocnictwo dla danej osoby. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4. Wykonawca który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 5. Wykonawca który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
Dodano: 2024-06-24 - UDROŻNIENIE NIEZAGOSPODAROWANYCH PASÓW DROGOWYCH W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ UL. PADEREWSKIEGO W JABŁONNIE
Dodano: 2024-06-14 - Budowa drogi na działce nr 1 w Porębach
Dodano: 2024-06-12 - Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
Dodano: 2024-06-11 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
Dodano: 2024-05-20 - „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych
Dodano: 2024-05-14 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-05-14 - „Remont drogi wojewódzkiej nr 787 w km 8+800 do km 9+920, gmina Pionki, powiat radomski, województwo mazowieckie.” – nr postępowania 060/24
Dodano: 2024-05-07