Przetargi.pl
Usługi w 2023 r. z zakresu: -obsługi instalacji grzewczej c. o. -portierskie -ochrony -drobne prace gospod. - utrz. terenów zewn.utwardzonych, zielonych - konserw. i obsługa awaryjna systemów.

NADLEŚNICTWO LESKO ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Łączki, 8
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NADLEŚNICTWO LESKO
    8
    38-600 Łączki, woj. podkarpackie
    REGON: 370014449
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w 2023 r. z zakresu: -obsługi instalacji grzewczej c. o. -portierskie -ochrony -drobne prace gospod. - utrz. terenów zewn.utwardzonych, zielonych - konserw. i obsługa awaryjna systemów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:a) usługa obsługi instalacji centralnego ogrzewania – kotła niskoprężnego o mocy cieplnej 100 KW - ogrzewanie biurowca Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8, mieszkania gościnnego oraz kancelarii leśnictwa Gruszka (Łączki 7);b) usługa portierska i ochrony mienia (obiektu) w biurowcu Nadleśnictwa Lesko Łączki 8, mieszkaniu gościnnym przy osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7. Zamawiający wymaga zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ;c) drobne prace gospodarcze (tj. naprawcze, konserwatorskie, utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, terenów zielonych) w biurowcu i wokół biurowca Nadleśnictwa Lesko - Łączki 8 (mieszkanie gościnne, kancelaria Leśnictwa Gruszka, dwa mieszkania lokatorskie Łączki 7);d) utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych – przy budynku biurowca Nadleśnictwa Łączki 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7;e) konserwacja i obsługa awaryjna (naprawa) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej oraz do warunku sytuacji finansowej.2) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek w zakresie doświadczenia.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku w zakresie doświadczenia.b) Warunek w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:• kosiarka spalinowa - min. 1 szt.• kosiarka na wysięgniku - min. 1 szt.• kosa - min. 1 szt.• skrzynka narzędziowa (z pełnym wyposażeniem) - min. 1 szt.• pilarka mechaniczna - min. 1 szt.• wiertarka - min. 1 szt.• narzędzia ogrodnicze (grabki, motyki) - min. po 1 szt.• taczki - min. 2 szt.• łopaty do śniegu, szufle, wiadra, miotły, szczotki do zamiatania - min. po 2 szt.c) Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:• co najmniej 2 osobami, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141) lub posiadające odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej• co najmniej 3 osobami z uprawnieniami - aktualną kartą E do obsługi kotła centralnego ogrzewania niskoprężnego ;• grupą interwencyjną (osobami posiadającymi licencję ochrony fizycznej pierwszego stopnia), która to grupa – w przypadku zgłoszenia potrzeby interwencji, zagrożenia lub wsparcia – interweniować będzie każdorazowo i niezwłocznie tj. dojedzie do obiektu w czasie nie dłuższym niż 25 minut.W skład grupy interwencyjnej wchodzić będzie nie mniej niż 2 osoby wyposażone w urządzenia umożliwiające interwencję zgodną z nałożonymi obowiązkami i przepisami3) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.4) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWarunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy udokumentują, że posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej udzielonej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia t. j. Dz. U. 2021 r. poz. 1995). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach