Przetargi.pl
Projekt farmy fotowoltaicznej dla MZK Nisko z infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    REGON: 830409442
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt farmy fotowoltaicznej dla MZK Nisko z infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt farmy fotowoltaicznej dla MZK Nisko z infrastrukturą towarzyszącą jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020. Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu.Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.310 ustawy Pzp jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.1. Opracowanie dokumentacji projektowej instalacji farmy fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje terminową i zgodną z zasadami wiedzy technicznej, prawem właściwym, obowiązującymi normami oraz standardami jakości i najlepszymi praktykami w branży fotowoltaicznej i budownictwa energetycznego, realizację wszystkich prac w zakresie zaprojektowania oraz uzgodnień dokumentacji; prac niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania Instalacji Farmy Fotowoltaicznej wraz z Przyłączem i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, na potrzeby wyprowadzenia mocy do sieci elektroenergetycznej Operatora Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A., do którego podłączana będzie Instalacja Fotowoltaiczna w zgodzie z Warunkami Przyłączenia.3. Objęta niniejszym zamówieniem dokumentacja projektowa dotyczyć będzie instalacji produkującej energię ze słońca, położonej na terenie miejscowości Nisko, w gminie i mieście Nisko, powiecie niżańskim, w województwie podkarpackim. Obszar nieruchomości oraz lokalizacje w terenie przedstawia Załącznik nr 9 do SWZ z położeniem terenu pod projekt.3. Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, SWZ, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a w szczególności winna posiadać niezbędne uzgodnienia.4. Opracowana Dokumentacja musi spełniać wszystkie wymagania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r. poz.2351 z późn. zm.).5. Sposób wykonania Dokumentacji:1) Dokumentacja winna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Ponadto zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia.2) Dokumentacja winna zostać sprawdzona i podpisana przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia w zakresie wykonania przedmiotu umowy.3) W projektach wykonawczych Projektant ujmie wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót w tym przygotowawcze i tymczasowe.4) Dokumentacja posiadać będzie zaświadczenia o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,5) Wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej, w tym pozyskaniem map, ponosi Projektant, który będzie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego, w tym do zgłoszenia budowy.6. W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1) opracowania odpowiedzi na pytania i modyfikacji opracowań projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót objętych wykonaną Dokumentacją,2) opracowania odpowiedzi na pytania wykonawców realizujących roboty na podstawie wykonanej Dokumentacji oraz modyfikacji opracowań projektowych na etapie wykonywania robót budowlanych, gdy będzie to konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o wykonaną Dokumentację 3) pełnienia nadzoru autorskiego.7. Projektant sprawować będzie nadzór autorski w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r., art.20 ust.1 pkt 4 ppkt a i ppkt b, przy czym koszty sprawowania nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie oferty. Projektant zobowiązany jest sprawować nadzór autorski osobiście lub realizowany poprzez projektantów odpowiadających branżami poszczególnym branżom projektowym, występującym w dokumentacji projektowej przedmiotowej inwestycji. Nadzór autorski będzie pełniony według potrzeb wynikających z postępu robót. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia zakończenia wszystkich robót objętych Dokumentacją projektową.8. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 – 2020.Środki o których mowa powyżej zostały przyznane Zamawiającemu. W związku z zapisami umowy o dofinansowanie, która zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a instytucją dofinansowującą i nałożonymi tą umową na Zamawiającego obowiązkami, w szczególności co do terminowego rozliczenia przedmiotu umowy objętego dofinansowaniem, niezwykle istotne jest dotrzymanie przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71323100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach