Przetargi.pl
Usługi w 2021 roku z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach 7 - obsługi awaryjnej ( naprawy) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa w Łączkach 8 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.

Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, Łączki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48134696460
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lesko z/s w Łączkach
    Łączki 8
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. +48134696460
    REGON: 37001444900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lesko/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w 2021 roku z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach 7 - obsługi awaryjnej ( naprawy) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa w Łączkach 8 w okresie od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: - obsługi instalacji grzewczej c. o. - portierskie - ochrony obiektu - drobne prace gospodarcze: naprawcze, konserwacyjne w biurowcu Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i mieszkaniu gościnnym w Łączkach 7, - utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych przy budynku biurowym Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8 i osadzie dwu rodzinnej w Łączkach 7 - konserwacja i obsługa awaryjna (naprawa) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) usługa obsługi instalacji centralnego ogrzewania – kotła niskoprężnego o mocy cieplnej 100 KW - ogrzewanie biurowca Nadleśnictwa Lesko w Łączkach 8, mieszkania gościnnego oraz kancelarii leśnictwa Gruszka (Łączki 7); b) usługa portierska i ochrony mienia (obiektu) w biurowcu Nadleśnictwa Lesko Łączki 8, mieszkaniu gościnnym przy osadzie dwurodzinnej w Łączkach 7. Zamawiający wymaga zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; c) drobne prace gospodarcze (tj. naprawcze, konserwatorskie, utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, terenów zielonych) w biurowcu i wokół biurowca Nadleśnictwa Lesko - Łączki 8 (mieszkanie gościnne, kancelaria Leśnictwa Gruszka, dwa mieszkania lokatorskie Łączki 7); d) utrzymanie terenów zewnętrznych utwardzonych, utrzymanie terenów zielonych – przy budynku biurowca Nadleśnictwa Łączki 8 i osadzie dwurodzinnej w Łączkach 8; e) konserwacja i obsługa awaryjna ( naprawa ) systemów: sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji przemysłowej CCTV w biurowcu Nadleśnictwa; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (usług) zawiera zał. nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Warunki wykonywania i finansowania zadania: a) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie. b) Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac zawarto w załączniku nr 5do SIWZ. c) Drobne prace gospodarcze określone zostaną w zleceniu robót do wykonania załącznik nr 3, sporządzonym co miesiąc przez specjalistę ds. administracyjnych. d) Odbiór prac dokonywany będzie na podstawie protokołu odbioru robót (załącznik nr 4do SIWZ). e) Protokół odbioru usług objętych przetargiem jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę usługę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341120-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach