Przetargi.pl
Usługi utrzymania zimowego dróg na terenie gminy, będących w zarządzie Zamawiającego

Gmina Miastko ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, ul. Grunwaldzka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8572081 , fax. 059 8572368
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miastko
    ul. Grunwaldzka 1 1
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 059 8572081, fax. 059 8572368
    REGON: 00052635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania zimowego dróg na terenie gminy, będących w zarządzie Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania zimowego dróg na terenie gminy, będących w zarządzie Zamawiającego polegających na: 1)odśnieżaniu ulic i chodników, 2)usuwaniu oblodzeń z ulic i chodników - likwidacja śliskości i gołoledzi przez posypanie środkami uszorstniającymi (piaskiem) nawierzchni jezdni i chodników. Drogi objęte przedmiotem zamówienia: Biała, Świerzno, Świerzenko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie upoważniającym wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do jego udostępnienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają dostęp do dysponowania środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 5 000 PLN, 6. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; 7. zgodnie z art. 44 ustawy Pzp złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Spełnianie warunków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie stosownie do art. 23 Pzp (np. na podstawie umowy konsorcjalnej) warunki zawarte w części 7.0. SIWZ muszą spełniać w sposób następujący: 1)wymienione w poz. 1.; 2.; 3.;4.;5.; 7. muszą być spełnione łącznie; 2)wymienione w poz. 6. muszą być spełnione przez każdego z wykonawców oddzielnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Ocena spełniania przez wykonawców ww wymaganych warunków będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w części 8.0.SIWZ i załączonych do oferty. Z treści tych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnia. 2. Zamawiający wezwie na podstawie art.26 ust. 3 Pzp wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń (lub złożone zawierają błędy), o których mowa w części 8.0 SIWZ lub nie złożyli pełnomocnictw (lub złożone są wadliwe) w wyznaczonym terminie. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, w tym ze względu na brak uzupełnienia przez wykonawcę dokumentów lub oświadczeń zgodnie z wezwaniem zamawiającego spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 4. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w części 7.0. SIWZ oraz formalnej poprawności oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wykaz potencjału technicznego będącego w dyspozycji Wykonawcy lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia; - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się) 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 7 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się) 3. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania stosownie do treści art. 24 ust.1 i ust. 2 Pzp - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się); 4. oświadczenie Wykonawcy stosownie do art. 44 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 Pzp - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się), Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty 1. pełnomocnictwo osób-y uprawnionej do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 2.dokument, w którym wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. na podstawie umowy konsorcjalnej, działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z którego wynika, że zostało ono udzielone przez każdego z Nich (podpisany przez wszystkich wykonawców) - w formie oryginału; 3.wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom należy zamieścić w ofercie - załącznik nr 5 SIWZ (druk do wypełnienia lub wzorowania się).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach