Przetargi.pl
Usługi utrzymania dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW).

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5212773, 5212888, 5212214 , fax. 22 6289785, 5212697
  • Data zamieszczenia: 2017-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, fax. 22 6289785, 5212697
    REGON: 31915000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługi utrzymania dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW), obejmujące: 1.1.prowadzenie nadzoru nad eksploatacją, świadczenie serwisu i wsparcia technicznego dla Systemu, polegające w szczególności na: a)udzielaniu pomocy Użytkownikom wewnętrznym i Użytkownikom zewnętrznym Systemu za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i faksu b)udzielaniu pomocy Użytkownikom wewnętrznym Systemu za pośrednictwem aplikacji „Help Desk”, funkcjonującej jako wsparcie Systemu, c)usuwaniu awarii i uszkodzeń Systemu oraz skutków awarii Systemu, sprzętu i oprogramowania, a także wszelkich negatywnych skutków spowodowanych korzystaniem z błędnie działających wersji Systemu, we wszystkich lokalizacjach funkcjonowania Systemu (łącznie z ewentualnymi wyjazdami do poszczególnych lokalizacji), d)usuwaniu błędów w oprogramowaniu Systemu, nieobjętych gwarancją, e)administrowaniu Active Directory ksiąg wieczystych, w tym przygotowywanie i wykonywanie skryptów umożliwiających grupowe zakładanie kont użytkowników w Active Directory; 1.2.dystrybucję nowych wersji Systemu (aplikacji/modułów wchodzących w skład Systemu) powstałych w wyniku naprawy błędów, do wszystkich lokalizacji funkcjonowania Systemu; 1.3.przygotowywanie zapytań do centralnej bazy danych, zmian danych w centralnej bazie danych i bazach lokalnych, niewynikających z naprawy błędów, a także wykonywanie zmian konfiguracji Systemu, zarówno w części centralnej, jak i lokalnej, o łącznej pracochłonności do 100 osobogodzin w okresie trwania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach