Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości w pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-819 Gdańsk, Okopowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 400 910, , fax. 585 201 824
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Gdańsku
    Okopowa 7
    80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 400 910, , fax. 585 201 824
    REGON: 00087035600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pip.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Nadzór nad przestrzeganiem prawa pracy i bezpieczeństwa pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości w pomieszczeń biurowych i pomocniczych Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Gdańsku, Oddziału w Wejherowie, Oddziału w Starogardzie Gdańskim, Oddziału w Gdyni, Sekcji Badań Środowiska Pracy w Gdyni, Oddziału w Słupsku oraz utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Oddziału Gdynia 1.1. W odniesieniu do powierzchni biurowej i pomocniczej Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego (każdego dnia roboczego Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku) wykonywania następujących czynności: 1) odkurzanie powierzchni pokrytej wykładziną dywanową oraz usuwanie z wykładzin plam i innych zabrudzeń; 2) wycieranie kurzu z mebli, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, telefonów, sprzętu komputerowego, obrazów, zegarów, grzejników itp.; 3) zbieranie i wynoszenie śmieci z koszy na odpady i papieru z koszy od niszczarek z zachowaniem zasad segregacji odpadów oraz wkładanie do koszy worków z tworzywa np. folii; 4) czyszczenie klamek oraz odkażanie płynem dezynfekującym, 5) czyszczenie drzwi oraz szyldów oraz napisów na drzwiach; 6) zamykanie otwartych okien; 7) usuwanie plam i zabrudzeń ze wszystkich mebli oraz urządzeń; 8) utrzymanie czystości i konserwacja podłóg drewnianych, paneli podłogowych, gresu; 9) codzienne mycie szklanych ścian i drzwi 10) czyszczenie luster 11) czyszczenie pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe; 12) mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych, desek klozetowych oraz płytek ściennych; 13) mycie pomieszczeń kuchni, łazienek; 14) zakładanie kostek zapachowych w sanitariatach i rozkładanie odświeżaczy powietrza w toaletach; 15) zakładanie ręczników papierowych i uzupełnianie mydła w pojemnikach w kuchni i toaletach; 16) zakładanie papieru toaletowego w toaletach; 17) odkurzanie i czyszczenie mat wejściowych (wycieraczek); Uwaga 1: Papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki toaletowe (do WC do muszli), odświeżacze powietrza będzie Wykonawcy zapewniał Zamawiający. 1.2. Ponadto, wykonawca zobowiązany będzie do: a) umycia okien od wewnątrz i otwieranych części od zewnątrz w dowolny dzień roboczy wskazany przez zamawiającego w II i IV kwartale 2021 r i 2022 r.; 1.3. Przez sprzątanie okresowe 4 razy w miesiącu rozumieć należy sprzątanie 1 raz w tygodniu - ostatni dzień roboczy każdego tygodnia 1.4. Pozostałe wymagania dotyczące sprzątania 1) Usługę należy wykonać w godzinach urzędowych (od poniedziałku do piątku) od 8.00 do 15.30. z zastrzeżeniem - utrzymanie czystości i porządku na terenie zewnętrznym. Godziny należy uzgodnić z kierownikiem biura. 2) Do wykonania zamówienia należy stosować, atestowane, ekologiczne wysokiej jakości środki do sprzątania. 3) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić osoby, które będą sprzątały powierzchnię biurową i pomocniczą oraz co najmniej 1 osobę (koordynatora) sprawującą nadzór nad osobami sprzątającymi. Osoba (osoby) nadzorująca ma być dostępna pod telefonem od godz. 8.00 do 15.00 we wszystkie dni, w które świadczona jest usługa. 4) Pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.). Zamawiający dopuszcza aby osoby wykonujące prace zapewniające utrzymanie w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do posesji Zamawiającego w Gdyni przy ul. Witomińskiej 19 zatrudnione były w oparciu o umowę zlecenie 5) Dane osób, o których mowa w pkt 6.3 oraz numer telefonu osoby nadzorującej zostaną wpisane do umowy. Jeżeli osoby te nie będą mogły świadczyć usługi (np. zwolnienie lekarskie, urlop) lub nastąpi trwała niemożność świadczenia usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia innej osoby, która będzie mogła świadczyć tę usługę. Osoba ta będzie musiała spełnić wymogi określone w pkt 4. 6) O zmianie osoby Wykonawca będzie informował pisemnie Zamawiającego, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkich koniecznych środków: myjących, czyszczących, dezynfekujących, pielęgnacyjnych, konserwujących i innych używanych do utrzymania czystości wewnątrz budynku jak i niezbędnych do realizacji usługi na terenie zewnętrznym (z wyjątkiem wskazanych w zapisie – uwaga 1). Koszt dostarczenia w/w środków należy wliczyć do ceny oferty. Do wykonania zamówienia należy używać dopuszczone do stosowania atestowane, ekologiczne wysokiej jakości środki gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany okazać produkty, które używa do wykonania usługi oraz atesty dopuszczające do stosowania i gwarantujące zachowanie właściwej higieny sanitarnej. 8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkie niezbędne oprzyrządowanie (w tym gąbki, ścierki, rękawiczki, worki na śmieci, wiadra i itp., z wyjątkiem wskazanych w zapisie – uwaga 1) oraz narzędzia i urządzenia techniczne (takie jak: odkurzacze, narzędzia ogrodnicze, narzędzia do odśnieżania, kosiarka do trawy) konieczne do wykonania zamówienia. 9) Wszystkie osoby sprzątające mają być wyposażone w odzież ochronną (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) i mają być przeszkolone w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych. Koszt powyższego należy wliczyć w cenę oferty. 10) Wykonawca musi posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 250 000 zł dla jednej i wszystkich szkód. 11) Ponadto, zamawiający informuje, że: a) przez cotygodniowe usuwanie plam należy rozumieć ich zapieranie, a nie czyszczenie całej wykładziny; b) o terminie dni wolnych od pracy (innych niż ustawowo określonych) Zamawiający będzie Wykonawcę informował, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem; c) meble biurowe wykonane są z płyt wiórowych laminowanych i okleiny naturalnej; 12) Jeżeli w trakcie świadczenia usługi ulegnie zniszczeniu lub uszkodzeniu mienie Zamawiającego (w tym w wyniku użycia niewłaściwych środków stosowanych do utrzymania czystości) Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody poprzez przywrócenie stanu poprzedniego lub do zwrotu wartości zniszczonego lub uszkodzonego minia. 13) Koszty dojazdów osób sprzątających oraz osoby nadzorującej do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 14) Zamawiający oświadcza, że zapewni miejsce do przechowywania ubrań i środków czystości. 15) Osoba nadzorująca i osoby sprzątające zostaną zapoznane z rozmieszczeniem pomieszczeń i zakresem obowiązków poszczególnych osób. 1.5. W odniesieniu do utrzymania w czystości i należytym porządku terenu zewnętrznego należącego do terenu posesji Zamawiającego w Gdyni przy ul. Witomińskiej 19 (zadanie szóte) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności: 1) utrzymanie na bieżąco w czystości schodów zewnętrznych, terenu parkingu i chodnika, 2) po wystąpieniu opadów śniegu/gradu - bezzwłoczne odśnieżanie i odladzanie schodów zewnętrznych, terenu parkingu i chodnika. W przypadku wystąpienia opadów śniegu/gradu zarówno w dni robocze jak i w dni wolne od pracy wymagane jest bieżące odśnieżanie i odladzanie tak aby nie dopuścić do powstania dużej okrywy śnieżnej oraz śliskiej nawierzchni grożącej poślizgnięciem przechodniów. W przypadku wystąpienia opadów śniegu/gradu nocą wymagane jest odśnieżenie i odladzanie do godziny 7.00 rano. 3) zagospodarowanie terenu zielonego w tym: koszenie trawnika, grabienie i uprzątnięcie liści, igliwia i skoszonej trawy. 4) sprzątanie liści i igliwia ze studzienek przyokiennych (przy oknach suteryny).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach