Przetargi.pl
Usługi utrzymania czystości - Sukcesywne sprzątanie budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach, sukcesywne sprzątanie budynku Hali Sportowo – Widowiskowej w Kobierzycach wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych.

Gminne Centrum Kultury i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 55040 Kobierzyce, ul. Ludowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 200 , fax. 713 111 852
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury i Sportu
    ul. Ludowa 7
    55040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 200, fax. 713 111 852
    REGON: 93212983800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi utrzymania czystości - Sukcesywne sprzątanie budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach, sukcesywne sprzątanie budynku Hali Sportowo – Widowiskowej w Kobierzycach wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia szczegółowo określono w części 1, ust. 3 SIWZ jak poniżej: 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Nazwa zamówienia: "Usługi utrzymania czystości – Sukcesywne sprzątanie budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach, sukcesywne sprzątanie budynku Hali Sportowo – Widowiskowej w Kobierzycach wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych”. 3.2. Nazwy i kody CPV: 1) 90910000 – 9 Usługi sprzątania 2) 90911200 – 8 Usługi sprzątania budynków 3)90911300 – 9 Usługi czyszczenia okien 4) 90919200 – 4 Usługi sprzątania biur 3.3. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości tj.: sukcesywnego sprzątania budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach, sukcesywnego sprzątania budynku Hali Sportowo – Widowiskowej w Kobierzycach wraz z opcją sprzątania terenu i obiektów GCKiS podczas i po wydarzeniach okazjonalnych, wraz z dostawą środków czystości. 3.4. Miejsce i lokalizacja Usługa będzie wykonywana w : a) budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach ul. Ludowa 7. b) budynku Hali Sportowej - Widowiskowej przy ul. Dębowej 20 w Kobierzycach c) Odśnieżanie dachu Budynku Gminnego Centrum Kultury i Sportu przy ul. Ludowej 7 – na pisemne (fax/e-meil) zgłoszenie Zamawiającego, w razie zaistniałej potrzeby. Zgłoszenia przekazywane całą dobę. d) Odśnieżanie dachu Budynku Hali Sportowej – Widowiskowej przy ul. Dębowej 20 w Kobierzycach – na pisemne (fax/e-meil) zgłoszenie Zamawiającego, w razie zaistniałej potrzeby. Zgłoszenia przekazywane całą dobę. e) Utrzymanie czystości w obiektach i na terenie przyległym podczas i po wydarzeniach okazjonalnych organizowanych przez GCKiS 3.5. Zakres prac: Szczegółowy opis miejsca świadczenia usług oraz ich zakres został opisany w załączniku nr 5.1 do SIWZ, w Opisie Przedmiotu zamówienia 3.6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Z uwagi na świadczenie usług na obiekcie czynnym Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania czystości w sposób jak najmniej utrudniający pracę zatrudnionych w nim osób oraz korzystanie z obiektu przez uczestników zajęć, które odbywają się w budynku Zamawiającego. Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie stanowiły zagrożenia dla osób postronnych. 2) Zamawiający wymaga przeprowadzenia doczyszczania obiektów, które winno być przeprowadzone w pierwszych dwóch tygodniach trwania umowy. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za przeprowadzenie doczyszczania. 3) Realizowane usługi powinny spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym BHP, ppoż, i norm 4) Zamawiający przewiduje, iż zapotrzebowanie na usługi, o których mowa w ust. 3.4 lit. c i d wyniesie około 12 miesięcy w trakcie realizacji umowy. Strony umowy ustalają, że usługi świadczone w tym okresie należy rozumieć jako opcję. Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z opcji, jeżeli zaistnieje taka potrzeba. Nie zlecanie usług odśnieżania w tym okresie nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. 5) Zamawiający przewiduje, iż zapotrzebowanie na usługi utrzymania czystości w obiektach i na terenie przyległym podczas i po wydarzeniach okazjonalnych organizowanych przez GCKiS usługi, o których mowa w ust. 3.4 lit. e, wyniesie około 570 roboczogodzin w trakcie realizacji umowy. Zmawiający ustala, że usługi świadczone w trakcie wydarzeń okazjonalnych należy rozumieć jako opcję. Zamawiający będzie miał prawo do skorzystania z opcji, jeżeli zaistnieje taka potrzeba na zgłoszenie. Nie zlecanie usług utrzymania czystości w trakcie wydarzeń okazjonalnych nie rodzi żadnych roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. 6) Zamawiający z wyprzedzeniem dwudniowym będzie składał Wykonawcy pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany w ofercie, zlecenie na wykonanie usług odśnieżania i/lub w trakcie imprez okolicznościowych, każdorazowo podając miejsce w którym realizowana będzie usługa odśnieżania i/lub liczbę pracowników, którzy winni być gotowi do świadczenia usług utrzymania czystości, miejsce imprezy, przewidywany czas trwania świadczenia usługi oraz odśnieżania (usług w rozumieniu opcji) 3.7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 1) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.8. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zatrudnić do wykonywania przedmiotu zamówienia osoby o odpowiednich kompetencjach i doświadczeniu zawodowym, kontaktowe, o wysokiej kulturze osobistej i schludnej aparycji oraz posiadać badania wysokościowe i aktualne książeczki zdrowia (wymagane przez sanepid), 2) Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje czynności objęte zamówieniem, 3) Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez osoby zatrudnione do wykonania usługi sprzątania zakresu obowiązków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, 4) Wykonawca ma obowiązek informowania o zdarzeniach i utrudnieniach mających wpływ na wykonywanie obowiązków , 5) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości prowadzenia usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz zmian w zespole pracowników w trybie natychmiastowym w razie takiej konieczności, 6) Wykonawca jest zobowiązany zapewniać na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 8) Wykonawca usuwa niezwłocznie wszelkie stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości. 9) Wykonawca zapewni czystość i świeżość poprzez zastosowanie odpowiednich zakupionych na koszt i staraniem Wykonawcy środków czystości, pielęgnacyjnych i odświeżaczy powietrza, posiadających atest Państwowego Zakładu Higieny i odpowiadających Polskim Normom. Środki do wykonywania usługi będą przekazywane w odpowiednich ilościach, pracownikom Wykonawcy w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 10) Wykonawca zobowiązany będzie przed zawarciem umowy do przedłożenia Zamawiającemu następujących dokumentów: a) Harmonogram organizacji pracy personelu z podaniem: imion i nazwisk pracowników którzy będą realizowali usługę, zakresów obowiązków, obszaru wykonywania usługi oraz dni i godzin pracy. Harmonogram musi obejmować wszystkie obszary obiektu objęte przedmiotem zamówienia. b) Plan organizacji pracy z podaniem w przybliżeniu terminów realizacji usług podanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ. 11) Wykonawca zapewni realizację usługi sprzątania specjalistycznym sprzętem, maszynami i urządzeniami przeznaczonymi do wykonywania prac czystościowych na obiekcie i na terenie zewnętrznym – dach budynku, celem osiągnięcia widocznej najwyższej jakości świadczonych usług. 12) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przy użyciu własnego sprzętu, środków myjących, czyszczących, konserwujących oraz dostawy środków czystości i materiałów higienicznych. 13) Usługa objęta zamówieniem powinna być wykonana przy zastosowaniu atestowanych profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu ręcznego i mechanicznego. 14) Dostarczone przez Wykonawcę materiały higieniczne winny posiadać atesty, tzn. spełniać wymagania bezpieczeństwa użytkowania, nie stanowić zagrożenia dla życia, zdrowia, mienia, środowiska naturalnego oraz posiadać aktualny termin ważności. 15) Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i bieżącego uzupełniania między innymi następujących materiałów higienicznych : a) kostki WC do muszli i pisuarów, b) papier toaletowy celulozowy, min. 2-warstwowy o maksymalnej średnicy 19 cm, do dużych pojemników c) ręczniki papierowe Z-Z do pojemników d) mydło ph 5.5 do dozowników o poj. 0.5 l, e) worki na śmieci f) wkłady i baterie do elektronicznych odświeżaczy powietrza typu Air Wick. (do wymiany w czterech urządzeniach) oraz inne zapachy (żelowe, w sprayu) 16) Szczegółowy wykaz środków czystości oraz rodzaj zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5.1. do SIWZ. 17) Pracownicy Wykonawcy zatrudnieni na terenie budynku winni być ubrani jednolicie i posiadać umieszczone w widocznym miejscu identyfikatory. 18) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na obszarze objętym realizacją przedmiotu zamówienia należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. 19) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz w majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 20) Wykonawca usuwa niezwłocznie wszelkie stwierdzone przez Zamawiającego nieprawidłowości, a w przypadku ich nie usunięcia po jednokrotnym telefonicznym i kolejnym pisemnym bezskutecznym wezwaniu Zamawiający będzie miał podstawy do dokonania wpisu o nienależytym wykonaniu umowy do tygodniowego protokołu wykonania umowy. 21) Po zakończeniu każdego tygodnia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem podpisania protokół wykonania umowy. 22) Podstawą do comiesięcznych rozliczeń pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonaną usługę będą podpisane przez Zamawiającego wspomniane wyżej protokoły wykonania umowy. 3.9. Inne wymagania organizacyjne wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, zobowiązuje się do zatrudnienia niżej wymienionej minimalnej ilości osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia tj.:  Do sprzątania w obiekcie GCKiS– co najmniej 2 osoby pracujących w godzinach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia  Do sprzątania w obiekcie Hali Sportowo – Widowiskowej – co najmniej 3 osoby wykonujące prace w godzinach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia  Do sprzątania dachu budynku GCKiS i Hali Widowiskowo – Sportowej – co najmniej 2 osoby na każdy budynek, posiadające uprawnienia do pracy na wysokościach. 2) Ponadto w przypadku gdy zaistnieje konieczność, skieruje do wykonania przedmiotu umowy w zakresie sprzątania większą liczbę osób, gwarantującą należyte wykonanie usługi. 3) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3.5. do SIWZ. 3.3. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 2) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Jeżeli zamawiający, stwierdzi że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 6) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4.1 do SIWZ. 3.4. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.5. Usługi należy wykonać zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 4 i 5 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach