Przetargi.pl
Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, al. Wojska Polskiego 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 83-42-207 , fax. 0-59 83-42-208
  • Data zamieszczenia: 2010-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    al. Wojska Polskiego 5 5
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 0-59 83-42-207, fax. 0-59 83-42-208
    REGON: 77098317600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/czluchowski/pzd_czluchow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych nazwą: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: a) Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg do piaskarki i pługa lekkiego - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 8 godz. b) Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem lekkim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. c) Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem lekkim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 180 godz., godzin postoju - 4 godz. d) Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy powyżej 18 Mg z pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. e)Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy do 10 Mg z pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 2 godz. f) Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy 6-8 Mg z pługiem lekkim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. g) Zadanie nr 7 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM bez pługa - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. h) Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM z pługiem średnim - 3 szt Łączna ilość godzin pracy - 240 godz., godzin postoju - 6 godz. i) Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem lekkim - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. j) Zadanie nr 10 - Ciągnik rolniczy z włóką - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz. k) Zadanie nr 11 - Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. l) Zadanie nr 12 - Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. ł) Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki 1-2 m3 - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. m) Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki 3-4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 110 godz., godzin postoju - 2 godz. n) Zadanie nr 15 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 110 godz., godzin postoju - 2 godz. o) Zadanie nr 16 - Koparka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 32 godz. 2.Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 3.Opis wykonywania przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/powiaty/czluchowski/pzd_czluchow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach