Przetargi.pl
Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, al. Wojska Polskiego 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 83-42-207 , fax. 0-59 83-42-208
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    al. Wojska Polskiego 5 5
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 0-59 83-42-207, fax. 0-59 83-42-208
    REGON: 77098317600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.czluchow.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na części, tj; usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych będą wykonywane z zakładanym wykorzystaniem jednostkowym: Zadanie nr 1 - Samochód ciężarowy od 6-8 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 100 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 2 - Samochód ciężarowy od 8-10 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 3 - Samochód ciężarowy od 8-10 Mg z piaskarką i pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 50 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 4 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 5 - Samochód ciężarowy >= 18 Mg z pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 6 - Samochód ciężarowy 10-18 Mg z pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 20 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 7 - Samochód ciężarowy <= 10 Mg z pługiem - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 8 - Ciągnik rolniczy o mocy >= 160 KM bez pługa - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 4 godz. Zadanie nr 9 - Ciągnik rolniczy o mocy >= 160 KM z pługiem - 3 szt Łączna ilość godzin pracy - 108 godz., godzin postoju - 6 godz. Zadanie nr 10 - Ciągnik rolniczy o mocy 80-100 KM z pługiem - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 4 godz. Zadanie nr 11 - Równiarka - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 42 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 12 - Ładowarka o poj. łyżki do 2 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 30 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 13 - Ładowarka o poj. łyżki od 3-4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 30 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 14 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 16 godz., godzin postoju - 2 godz. Zadanie nr 15 - Ładowarka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 150 godz., godzin postoju - 32 godz. Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. Opis wykonywania przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca do wypełnionego i podpisanego formularza oferty - Załącznik Nr 2 do SIWZ - składa następujące oświadczenia i dokumenty: a)Oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 3.Dokument, o których mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiadający mu dokument określony w pkt 1 lit. b). 4.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienna pieczątka osoby poświadczającej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)Oświadczenie wymienione w pkt 1 lit a) powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. b)Dokument wymieniony w pkt 1 lit b) albo odpowiadający mu określony w pkt 2, winien być złożony przez każdego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.starostwo.czluchow.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach