Przetargi.pl
Usługi usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu dzierżoniowskiego oraz parkowania na parkingu strzeżonym w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym

Powiat Dzierżoniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 831 67 89 , fax. 74 832 18 60
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Dzierżoniowski
    Rynek 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 831 67 89, fax. 74 832 18 60
    REGON: 890717817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pow.dzierzoniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu dzierżoniowskiego oraz parkowania na parkingu strzeżonym w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie powiatu dzierżoniowskiego oraz parkowanie na parkingu strzeżonym w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części (nr 1, 2 i 3): 1) usługi holowania pojazdów, 2) usługi parkingowe na parkingu strzeżonym, 3) usługi holowania i parkingowe pojazdów przewożących materiały niebezpieczne. 3. Część nr 1 polega na usuwaniu (holowaniu) pojazdów na wyznaczony parking strzeżony z dróg położonych na terenie powiatu dzierżoniowskiego (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne). 4. Część nr 2 dotyczy usług polegających na przechowywaniu (parkowaniu) pojazdu usuniętego z drogi na wyznaczonym parkingu strzeżonym (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne). 5. Część nr 3 polega na usuwaniu (holowaniu) i przechowywaniu (parkowaniu) pojazdów przewożących materiały niebezpieczne na wyznaczonym parkingu strzeżonym z dróg położonych na terenie powiatu dzierżoniowskiego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części znajduje się w załącznikach nr 1, 2 i 3 do siwz. Załączniki te będą odpowiednio załącznikami do Umowy zawartej z Wykonawcą na realizację danej części zamówienia. 7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia. 8. Określone w formularzu cenowym oraz załącznikach rodzaje i ilości usług są szacunkowe (orientacyjne – na podstawie historii dotychczas realizowanych usług) i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, na co Wykonawca wyraża zgodę, tym samym oświadczając, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych usług w trakcie realizacji Umowy. 9. Usługi świadczone będą na zasadach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1) 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych) – w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na realizację części 1, 2) 2000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) – w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na realizację części 2, 3) 100 PLN (słownie: sto złotych) – w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na realizację części 3.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek: 1) w zakresie dotyczącym części nr 1 i nr 3 zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy, w szczególności usuwania i holowania pojazdów zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późn. zm.); 2) w zakresie dotyczącym części nr 2 zamówienia – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył: 1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 1 do siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień siwz i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi np. poprzez wskazanie w formularzu nr 1 do siwz; Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach tych danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia); 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 siwz oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 7 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – wzór pełnomocnictwa stanowi formularz nr 6 do siwz. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę – Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach