Przetargi.pl
„Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r.”

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 092364160
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi usuwania chorych i suchych drzew wraz z frezowaniem pni oraz nasadzenia drzew przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Włocławek w 2017r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielono na dwa etapy: I etap obejmuje: - wycinkę drzew i uporządkowanie terenu po wycince wg harmonogramu wycinki przygotowanego przez wykonawcę, - frezowanie pnia na głębokość 20 cm poniżej poziomu pobocza (podłoża), - zasypanie i zagęszczenie dołów po frezowanych pniach zgodnie z SST - wywóz dłużyc i gałęzi poza pas drogowy, - oczyszczenie pasa drogowego po wycince drzew, - zakup pozyskanego drewna od Zamawiającego zgodnie z wyceną rzeczoznawcy, - oznakowanie terenu robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu przekazanym przez Zamawiającego. II etap obejmuje: - nasadzenie drzew zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ w pasie drogi wojewódzkiej lub w miejscach wskazanych przez właściwą miejscowo Gminę do 30.04.2017r. (przed nasadzeniem drzew Wykonawca musi poinformować Zamawiającego o zamiarze nasadzenia, tak by Zamawiający mógł skontrolować jakość sadzonek przed wykonaniem robót). - pielęgnacja nasadzonych drzew przez okres 12 miesięcy od daty odbioru. UWAGA!!! obwody nasadzanych drzew muszą spełniać warunki określone w decyzjach. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w pierwszej kolejności Etap I, a po zakończeniu przystąpić do realizacji Etapu II. Zamawiający wymaga, aby wycinka drzew odbywała się kompleksowo w ramach jednej drogi, dopiero po wycięciu wszystkich drzew przewidzianych do wycinka w ramach jednej drogi, Wykonawca może przystąpić do wycinki na kolejnej drodze. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Etap I – 338 szt. drzew do wycięcia na drogach : Nr 269 Szczerkowo - Kowal – 327 szt. Nr 266 Ciechocinek - Sompolno – 6 szt. Nr 270 Brześć kuj. - Koło – 2 szt. Nr 557 Rypin - Lipno – 1 szt. Nr 267 Ujma Duża – Piotrków Kuj. – 2 szt. 2.2 Etap II – 348 szt. drzew do nasadzenia na terenie: Gminy Choceń – 184 szt. Gminy Chodecz – 138 szt. Gminy Kowal – 5 szt. Gminy Osięciny – 4 szt. Gminy Izbica Kuj. – 2 szt. Gminy Lipno – 2 szt. Miasta Ciechocinek – 6 szt. Gminy Wielgie – 2 szt. Gminy Tłuchowo – 1 szt. Gminy Piotrków Kuj. – 2 szt. Gminy Rogowo – 2 szt. 3. Zamawiający zaleca Wykonawcom składającym oferty do dokonania oględzin w terenie drzewostanu przewidzianego do wycinki, w tym celu załącza do SIWZ przedmiar zawierający lokalizację drzew. 4. Wykonawca zobowiązany jest zakupić od Zamawiającego drewno pozyskane z wycinki. 5. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać przed każdym wycięciem drzew czy nie znajdują się na nich gniazda ptaków. W przypadku stwierdzenia występowania gniazd ptaków na drzewie przeznaczonym do wycinki Wykonawca ma obowiązek wstrzymać wycinkę drzewa, poinformować Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu wystąpienia o uzyskanie stosownego zezwolenia. 6. Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w odbiorach: końcowym, gwarancyjnym, pogwarancyjnym i przeglądach nasadzonych drzew. 7.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w XXVII SIWZ w zakresie realizacji zamówienia – 3 pilarzy, 2 kierujących ruchem, 1 kierowcy, 1 osobę posiadającą aktualne uprawnienia do pracy na wysokościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 zł brutto (słownie: tysiąc złotych 00/100), II. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez: PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z nazwą zadania (nr drogi, ulica, miejscowość), numerem sprawy. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany powyżej rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2014.1804). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. III. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. IV. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. V. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. VI. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach