Przetargi.pl
Dostawa myjni - dezynfektora do centralnej sterylizatorni - sprawa ZP/PN -1/2017

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 87500 Rypin, ul. 3 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 28054-53 do 55 , fax. 542 805 922
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. 3 Maja 2
    87500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 28054-53 do 55, fax. 542 805 922
    REGON: 91085839400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa myjni - dezynfektora do centralnej sterylizatorni - sprawa ZP/PN -1/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie myjni dezynfektora dla potrzeb centralnej sterylizatorni w SP ZOZ Rypin, określonej w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Oferta powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzu ofertowo – cenowym (załącznik nr 2), w formularzu parametrów technicznych (załącznik nr 1) jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji i inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia objętego niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876 z późn. zm.). Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE, zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002r. system oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2004r. Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.). Wymagane terminy gwarancji: minimalnie 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Wymagania odnośnie przeglądów technicznych, gwarancji oraz serwisu pogwarancyjnego zawarto we wzorze umowy oraz karty gwarancyjnej stanowiących odpowiednio załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach