Przetargi.pl
Usługi usuwania azbestu polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z ich przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest z obiektów budowlanych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3563919, 3563862, 3563863 , fax. 071 3579097
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu
    ul. Mińska 60 60
    54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3563919, 3563862, 3563863, fax. 071 3579097
    REGON: 01034470800664
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi usuwania azbestu polegające na rozbiórce, składowaniu, transporcie do miejsca utylizacji wraz z ich przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest z obiektów budowlanych znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka, składowanie, transport do miejsca utylizacji wraz z przekazaniem w miejscu utylizacji - odpadów o kodzie 17 06 05 powstałych z elementów konstrukcyjnych zawierających azbest wbudowanych w budynkach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa właściwym dla Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych we Wrocławiu. Zamówienie podzielono na 5 odrębnych części zamówienia: zestawionych w tabeli załączonej w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot A Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu ząbkowickiego pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 1596,50 m2. Przedmiot B Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu lubańskiego pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 10770,98 m2. Przedmiot C Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu lubińskiego pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 3223,69 m2 i 13,19 t. Przedmiot D Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu wołowskiego - gruz zawierający azbest z ziemią w ilości 20t.. Przedmiot E Usuwanie odpadów zlokalizowanych na terenie powiatu lubińskiego pochodzącego z płyt azbestowo - cementowych falistych i powstałego z nich gruzu w ilości 332,50 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. do wykonywania usług usuwania azbestu - badane w oparciu o dokumenty rejestracji działalności gospodarczej oraz posiadane decyzje właściwego terytorialnie organu ochrony środowiska do wytwarzania odpadów zawierających azbest zgodnie z Rozporządzeniami Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 04.71 poz 649). 2. Posiadanie ważnej umowy na składowanie i utylizację wyrobów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub posiadanie uprawnień do składowania i utylizacji wyrobów zawierających azbest, 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. 4. Posiadanie niezbędnego potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 5. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a dla części dla części zamówienia A, B, C osobami posiadającymi uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej. 6. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie zaleganie z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. 7. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. 2. Załącznik nr 2 - pozwolenie na wytwarzanie odpadów wydane przez właściwy dla danego przedmiotu zamówienia terytorialnie urząd (starostwo ) zgodnie z art. 17, 18, 20 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 o odpadach 3. Załącznik nr 3 - Oświadczenia Wykonawcy: -iż pozostająca do wykorzystania ilość z limitu ustalonego w pozwoleniu wyżej wymienionym na wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05 jest wystarczająca do wykonania zamówienia - o posiadaniu umowy na składowanie i utylizację materiałów zawierających azbest z uprawnionym do tych czynności podmiotem lub oświadczenie o posiadaniu uprawnień do składowania i utylizacji materiałów zawierających azbest - o nie zaleganiu z opłatami podatków na rzecz Urzędu Skarbowego - o nie zaleganiu z opłatami składek na rzecz ZUS - o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i SIWZ 4. Załącznik nr 4 - Wykaz pracowników którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kadra inżynieryjno-techniczna oraz pracownicy bezpośrednio zatrudnieni w wykonawstwie. Dla części A, B, C należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię uprawnień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży: konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne dokumenty przynależności do izby zawodowej. 5. Załącznik nr 5 -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Załącznik nr 6 - Oświadczenia z art.22 ust. 1 i art.24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach