Przetargi.pl
Usługi transportu drewna w 2009 roku - 3 części.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Ostrożnica 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844884,85 0668393300 , fax. 032 2844881
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych
    ul. Ostrożnica 7 7
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844884,85 0668393300, fax. 032 2844881
    REGON: 27253592500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportu drewna w 2009 roku - 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi: - transportu drewna stosowego w ilości przedstawionej w poniższej tabeli o długościach od 1,10 do 2,50 m do składnicy Zamawiającego: Herby zgodnie opisem w poniższej tabeli. Usługi obejmują załadunek drewna w lesie, transport do składnic oraz rozładunek drewna na placu składnicy lub bezpośrednio do wagonu. 3.2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia: Numer części w tym z Nadleśnictwa Do Składnicy Masa m3 1 Herby Skł.Herby 10 000 2 Złoty Potok Skł.Herby 2000 3 Gidle Skł.Herby 600 3.3.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części przedmiotowego postępowania w wysokości: Wysokości na - Część 1 Kwota 4500 PLN , Część 2 Kwota 900 PLN , Część 3 Kwota 270 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), jeśli spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Warunkami udziału w postępowaniu jest: -wykonanie co najmniej jednej usługi będącej przedmiotem zamówienia o wartości odpowiadającej wartości części na który składana jest oferta, ustalonej przez zamawiającego i podanej w punkcie dotyczącym dokumentów jakie będzie żądać zamawiający od wykonawców , - dysponowanie co najmniej 1 osobą na 10.000 m3 drewna przeznaczonego do transportu, -dysponowanie sprzętem do transportu drewna tzn. co najmniej jeden pojazd na każde 10 000 m3 drewna przeznaczonego do transportu, - posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 10.000 zł. 6.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalność lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. (Wykonawca może złożyć w/w dokumenty do oferty składanej na jedną część, nie jest konieczne załączenie w/w dokumentu do ofert złożonych na pozostałe części) 7.1.2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może złożyć w/w dokumenty do oferty składanej na jedną część, nie jest konieczne załączenie w/w dokumentu do ofert złożonych na pozostałe części) 7.1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Wykonawca może złożyć w/w dokumenty do oferty składanej na jedną część, nie jest konieczne załączenie w/w dokumentu do ofert złożonych na pozostałe części) 7.1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca może złożyć w/w dokumenty do oferty składanej na jedną część , nie jest konieczne załączenie w/w dokumentu do ofert złożonych na pozostałe części) 7.1.5.dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania transportu drogowego na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej . (Wykonawca może złożyć w/w dokumenty do oferty składanej na jedną część , nie jest konieczne załączenie w/w dokumentu do ofert złożonych na pozostałe części) 7.1.6.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustaw Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ (Wykonawca może złożyć w/w dokument do oferty składanej na jedną część , nie jest konieczne załączenie w/w dokumentu do ofert złożonych na pozostałe części) 7.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 7.2.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ . W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej jedną usługę o wartości minimalnej podanej poniżej dla każdej części. Wartość minimalna wykonanej usługi Część nr Kwota w PLN 1 100 000 2 20 000 3 6 000 Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że każda usługa w ramach w/w części została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej, 7.2.2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie tym Wykonawca będzie musiał wykazać, iż dysponuje co najmniej 1 osobą na 10.000 m3 drewna. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7.2.3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje sprzętem do transportu drewna umożliwiający realizacje zamówienia, z podaniem dla każdego z nich: marka i model, numer rejestracyjny, rok produkcji. Na każde 10 000 m3 drewna należy wykazać dyspozycyjność jednego pojazdu. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 7.3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający do oferty należy załączyć: 7.3.1.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 10.000 zł. 7.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)w pkt. 7.1. ppkt. 7.1.1, 7.1.2, 7.1.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) w pkt. 7.1. ppkt 7.1.3. SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 7.5. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.4 ppkt.1 lit. a i oraz ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 7.4., ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.5. 7.7. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a)oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 7.1. SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, b)oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d)jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e)zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7.8. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożona przez podmioty podlegające wykluczeniu zostanie odrzucona jako oferta nieważna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach