Przetargi.pl
Opracowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Chybie

Wójt Gminy Chybie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-520 Chybie, ul. Bielska 78
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8561096, 8561098 , fax. 033 8561096
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chybie
    ul. Bielska 78 78
    43-520 Chybie, woj. śląskie
    tel. 033 8561096, 8561098, fax. 033 8561096
    REGON: 00053457500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Chybie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Chybie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności: - ustawą z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - ustawą z dnia 03.02.1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266, z późn. zm.) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233) Obszar opracowania studium określony został w Uchwale Nr XXIV/196/09 Rady Gminy Chybie z dnia 17 lutego 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Chybie, wynosi 3.180 ha (obszar całej gminy) i obejmuje następujące obręby: Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze. Obszar opracowania planu określony został w Uchwale Nr XXIV/197/09 Rady Gminy Chybie z dnia 17 lutego 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Chybie, wynosi 3.177 ha i obejmuje następujące obręby: Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze, za wyjątkiem obszaru przeznaczonego pod oczyszczalnię ścieków w Mnichu. Uchwały dostępne są na stronie BIP Urzędu Gminy w Chybiu: www.chybie.samorzady.pl Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21.07.2004 r. w sprawie obszarów specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 (Dz. U. Nr 229, poz. 2313, z późn. zm.) obszarem Natura 2000 pod nazwą: Dolina Górnej Wisły objętych jest 3.167,6 ha Gminy Chybie. 2. Zakres opracowania studium: 2.1. inwentaryzacja i analiza obszaru gminy - 2 egz. 2.2. prognoza oddziaływania na środowisko (część opisowa i graficzna w skali 1:10.000) - 4 egz. 2.3. propozycja rozpatrzenia wniosków, w tym wykaz wniosków składanych do opracowywanego studium (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia studium) 2.4. projekt uchwały Rady Gminy wraz z projektem studium (część opisowa i graficzna w skali 1:25.000) - 2 egz. 2.5. część graficzna (plansza) w skali 1:10.000 - 2 egz. 2.6. dokumentacja formalno-prawna (złożona w terminie 3 dni po podjęciu uchwały) - 2 egz. 3. Zakres opracowania planu: 3.1. diagnoza stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu - 2 egz. 3.2. opracowanie ekofizjograficzne (część opisowa i graficzna w skali 1:10.000) - 6 egz. 3.3. prognoza oddziaływania na środowisko (część opisowa i graficzna w skali 1:10.000) - 6 egz. 3.4. prognoza skutków finansowych uchwalonego planu - 6 egz. 3.5. propozycja rozpatrzenia wniosków, w tym wykaz wniosków składanych do opracowywanego planu (wnioski składane przed i po ogłoszeniu o przystąpieniu do sporządzenia planu) 3.6. wniosek o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 03.02.1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ile z koncepcji zagospodarowania wyniknie konieczność jego sporządzenia - 6 egz. 3.7. ustalenia planu i rysunki planu w skali 1:2000 w formie projektu uchwały Rady Gminy Chybie - 6 egz. Rysunki planu wielobarwne, wydrukowane w skali 1:2000 w formacie A0 - złożone do formatu A4, z podziałem na obręby, powinny być sporządzone na podkładzie ewidencyjnej mapy numerycznej w skali 1:2000 (przekazanej przez zamawiającego), z oznaczeniem własności 3.8. dodatkowy komplet rysunków planu w skali 1:2000 w formacie A0, z podziałem na obręby - 1 egz. 3.9. rysunek planu w skali 1:10.000 - 2 egz., z czego 1 do zawieszenia na ścianie i 1 złożony do formatu A4 3.10. ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej na płycie CD, przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego - 1 egz. 3.11. wersja elektroniczna umożliwiająca publikację tekstu i rysunków planu na stronie internetowej Urzędu Gminy - 1 egz. 3.12. dokumentacja formalno-prawna (złożona w terminie 3 dni po podjęciu uchwały) - 2 egz. Wszystkie elementy dokumentacji planistycznej określone w pkt 2 i 3 winny być sporządzone w formie: 1. papierowej - wydruk w ilości egzemplarzy wymienionych powyżej 2. elektronicznej - zapisu cyfrowego na nośniku CD-R - w ilości 6 szt., w formie gwarantującej odczyt, edycję i wydruk, a mianowicie: a) część opisowa (tekstowa) - pliki w formacie .doc oraz .pdf b) część graficzna (mapy, plany, itp.) - pliki w formacie .jpg oraz .pdf Dodatkowo wersja elektroniczna dokumentacji powinna być zapisana w formacie zgodnym z oprogramowaniem jakim dysponuje Gmina Chybie: a) program WINPLAN dla Windows (dla części opisowej) b) program EWMAPA 8 VIEW dla Windows (dla części graficznej)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, uprawnień urbanistycznych wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3. wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 studium i 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Za wykonanie w ostatnich 3 latach studium i planu uznaje się odpowiednio ich uchwalenie oraz uchwalenie i opublikowanie; 4. udzielenie co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie za pomocą metody spełnia-nie spełnia na podstawie złożonej oferty oraz dokumentów, o których mowa w pkt IV specyfikacji, z których jednoznacznie będzie wynikało spełnianie warunków zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy - załącznik nr 2 do siwz, 2. aktualne: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy), 4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa konsorcjum), 5. aktualne zaświadczenia: a/ właściwego naczelnika urzędu skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat b/ właściwego oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia o uzyskaniu zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg załącznika nr 3 do siwz, 9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia urbanistyczne wraz z poświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 11. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 studium i 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. - wg załącznika nr 4 do siwz. Za wykonanie w ostatnich 3 latach studium i planu uznaje się odpowiednio ich uchwalenie oraz uchwalenie i opublikowanie; 12. dokumenty stwierdzające, że prace ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt. 11., zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chybie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach