Przetargi.pl
Usługi transportowo - sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego.

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232204 , fax. 043 8232204
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25 25
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232204, fax. 043 8232204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowo - sprzętowe w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dopuszcza się składanie ofert częściowych i Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia zamówienia kilku podmiotom oraz podziału przy tym dróg pozamiejskich w obrębie granic gmin, a miasta Zduńska Wola na część A (północną) i część B (południową). Dzieli się zadanie, a tym samym powiat na Części : Część I - gmina Zduńska Wola Część II - gmina Zapolice Część III - gmina i miasto Szadek Część IV - miasto Zduńska Wola - część A (północna) - obejmująca ulice: Spacerową, Szkolną, Kilińskiego, Dąbrowskiego, Plac Wolności, Juliusza, Getta Żydowskiego, Tymienicką, Szadkowską, Henrykowską Część V - miasto Zduńska Wola - część B (południowa) - obejmująca ulice : Łaska, Sieradzka, Wiejską, Kościelną, Złotą, Widawską, Piwną, Paprocką Świerkową, Jodłową, Staszica, Spółdzielczą, Karsznicką i Kolejową Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg następować będzie tylko na indywidualne zlecenie Zamawiającego na wszystkich ulicach i drogach pozamiejskich i będzie rozliczane będzie według cen jednostkowych (praca sprzętu, zużycie materiału).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : na Część I - Gmina Zduńska Wola - 3.000 zł na Część II - Gmina Zapolice - 3.000 zł na Część III - Gmina i Miasto Szadek - 2.000 zł na Część IV - Miasto Zduńska Wola, część A (północna) - 1.400 zł na Część V - Miasto Zduńska Wola, część B (południowa) - 2.000 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - Pieniądz. - Poręczenia oraz gwarancje bankowe. - Gwarancje ubezpieczeniowe - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 109, poz.1158, z późn. zmian.). W przypadku wpłaty pieniężnej, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Bank PKO BP. S.A. I Oddział Zduńska Wola ul. Łaska 46 Nr 30 10203437 0000 1902 0018 2014 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które spełniają warunki określone w § 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie są wykluczeni na podstawie § 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niezbędne oświadczenia (dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy): I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami): 1) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i wyciąg z aktu rejestracji firmy, potwierdzający profil działania Wykonawcy odpowiadający przedmiotowi zamówienia; 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości; wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie, że Wykonawca zapewnią pełną dyspozycyjność. II. Wymagane dokumenty: 1) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 do 8 (stosownie do charakteru wykonawcy) ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub oświadczenie o równoważnej treści 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotów zbiorowych, lub oświadczenie o równoważnej treści 3) Polisa ubezpieczeniowa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca zrealizował (bądź był głównym wykonawcą) w ciągu dwóch ostatnich lat co najmniej 1 zadania, o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia (wykaz robót) b) wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia; c) w przypadku każdej z części zamówienia, o jego udzielenie ubiegać się mogą wykonawcy posiadający niezbędny potencjał sprzętowy, przez co Zamawiający rozumie własność lub prawo do dysponowania niezbędnym sprzętem w postaci minimum : - 3 pługów lekkich - 2 piaskarek - koparko - spycharki lub ładowarki - równiarki lub pługu ciężkiego Należy przedstawić dokumenty potwierdzające własność lub ograniczone prawo rzeczowe do korzystania z w/w sprzętu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach