Przetargi.pl
Usługi transportowe i kompleksowa usługa magazynowo - logistyczna wód mineralnych, leczniczych i opakowań dla Uzdrowiska Krynica Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4 w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.

Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica, ul. Nowotarskiego 9/4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
    ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
    33-380 Krynica, woj. małopolskie
    tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
    REGON: 49190027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowe i kompleksowa usługa magazynowo - logistyczna wód mineralnych, leczniczych i opakowań dla Uzdrowiska Krynica Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4 w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet I- Kompleksowa Usługa Magazynowa Pakiet II- Kompleksowa Usługa Magazynowo-Logistyczna Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości usług określonych w zał. nr 4 niniejszej specyfikacji - w granicach +/- 20 % wartości umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 631200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) dysponują odpowiednim magazynem do składowania wód mineralnych i leczniczych o łącznej powierzchni - dla pakietu nr 1 - co najmniej 1000 m2 , - dla pakietu nr 2 - co najmniej 100 m2 b) nie podlegają wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych . c) Wykonawca, który składa ofertę na pakiet nr 1 musi udokumentować, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonywał co najmniej 2 zamówienia w zakresie usługi magazynowania. Wykonawca, który składa ofertę na pakiet nr 2 musi udokumentować, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonywał co najmniej 2 zamówienia w zakresie usługi magazynowo - logistycznej. d) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w szczególności ubezpieczenie powierzchni magazynowej ( dot. pakiet I i II) oraz ubezpieczenie przewożonego towaru (dot. pakiet II). Polisy ubezpieczeniowe w tym zakresie wybrany Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy z Zamawiającym. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. V niniejszej specyfikacji. 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt. III Wykonawcy powinni załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz oświadczenie Oferenta, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. Nr 2 do SIWZ) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. Aktualnego zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.Wykaz wykonanych usług magazynowania dla pakietu nr 1, magazynowania i obsługi logistycznej dla pakietu nr 2 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane są należycie; 6.Wykaz narzędzi - tj. odpowiednie środki transportu, dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia objętego pakietem nr II (usługa magazynowo-logistyczna) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami. 7. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcą. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.krynica.com.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach