Uniwersytet Ekonomiczny ogłasza przetarg
- Adres: 31-510 Kraków, ul. Rakowicka 27
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (012) 293-53-85 , fax. (012) 293-58-98
- Data zamieszczenia: 2010-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny
ul. Rakowicka 27 27
31-510 Kraków, woj. małopolskie
tel. (012) 293-53-85, fax. (012) 293-58-98
REGON: 00000151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ae.krakow.pl/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych w projekcie pt. Uruchomienie unikatowego kierunku studiów Informatyka Stosowana odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku pracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych w projekcie pt. Uruchomienie unikatowego kierunku studiów Informatyka Stosowana odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku pracy, dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 2/POKL/4.1.1/2009 organizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach poddziałania 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni, działania 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, priorytetu 4 Szkolnictwo wyższe i nauka Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712440000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone niniejszej SIWZ i w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadają wiedzę i doświadczenie; c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 zostanie dokonany w następujący sposób: a)za spełniających warunki, o którym mowa w pkt. 5.1 ppkt. b) i c) SIWZ zostanie uznany Wykonawca, który posiada: -ukończone studia wyższe ekonomiczne w zakresie finansów lub rachunkowości -znajomość specyfiki programów Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie realizacji projektów miękkich -minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń/koordynatora finansowego projektu, o wartości co najmniej 10 mln zł współfinansowanego ze środków EFS w ramach SPO RZL lub PO KL -doświadczenie w zakresie przygotowywania wniosków o płatność w projektach współfinansowanych ze środków EFS realizowanych w Partnerstwie z uczelniami wyższymi ze środków EFS w ramach SPO RZL lub PO KL. -doświadczenie w zakresie rozliczania dużych (o wartości co najmniej 10 mln zł) projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach SPO RZL lub PO KL
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków, o których mowa w pkt. 5.1 i 5.2 SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofercie: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 4 do Specyfikacji. Oryginał oświadczenia musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z zastrzeżeniem pkt. 3.10 SIWZ - stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji oraz następujące dokumenty: -oświadczenie o ukończeniu studiów wyższych o kierunku ekonomicznym w zakresie finansów lub rachunkowości; -oświadczenie Wykonawcy, że posiada znajomość specyfiki programów Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie realizacji projektów miękkich -oświadczenie Wykonawcy, że posiada minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń/koordynatora finansowego projektu, o wartości co najmniej 10 mln zł współfinansowanego ze środków EFS w ramach SPO RZL lub PO KL -oświadczenie Wykonawcy, że posiada doświadczenie w zakresie przygotowywania wniosków o płatność w projektach współfinansowanych ze środków EFS realizowanych w Partnerstwie z uczelniami wyższymi ze środków EFS w ramach SPO RZL lub PO KL. -oświadczenie Wykonawcy, że posiada doświadczenie w zakresie rozliczania dużych (o wartości co najmniej 10 mln zł) projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach SPO RZL lub PO KL c)jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. b), a stanowiącym zał. nr 6, Wykonawca wskazał osoby, o których mowa w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt. 5.3 ppkt. a - c SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych Specyfikacją. Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://janek.uek.krakow.pl/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługa zarządzania finansowego oraz rozliczania projektu pt. Zgłoszenie do międzynarodowej ochrony patentowej wynalazku dotyczącego masy formierskiej lub rdzeniowej wiązanej biodegradowalnym spoiwem polimerowym realizowanego w ramach POIG 1.3.2
Dodano: 2013-05-20 - usługa zarządzania finansowego oraz rozliczania projektu pt.: Zgłoszenie patentu międzynarodowego na innowacyjny regenerator wibracyjny zużytych mas formierskich z przemysłu odlewniczego realizowanego w ramach POIG 1.3.2. - KC-zp.272-125/13
Dodano: 2013-03-21 - pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych w projekcie pt.Zarządzanie projektem badawczym i komercjalizacja wyników badań. Studia podyplomowe dla pracowników jednostek naukowych i podmiotów działających na rzecz nauki
Dodano: 2010-07-16