Gmina Pakość ogłasza przetarg
- Adres: 88-170 Pakość, ul. Rynek 4
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5666073 (74), 5666089 , fax. 052 5666075
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakość
ul. Rynek 4 4
88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5666073 (74), 5666089, fax. 052 5666075
REGON: 00053073200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi transportowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe wykonywane ciągnikiem rolniczym wraz z oprzyrządowaniem na terenie miasta i gminy Pakość, oraz usługi transportowe samochodem osobowym, przystosowanym do przewozu powyżej 5 osób. Usługi wykonywane ciągnikiem rolniczym będą obejmować: ? transport, ? koszenie, ? podlewanie zieleni miejskiej, ? wykonywanie oprysków, ? rozsiewanie nawozu, ? orki, ? prace agregatem rolniczym, ? bronowanie. Natomiast usługi wykonywane samochodem osobowym będą obejmować między innymi: ? przewozy pracowników UM w Pakości (m.in. wybory), ? przewozy pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu przez okres obowiązywania umowy, ? wyjazdy służbowe (delegacje). Usługi będące przedmiotem zamówienia są powszechnie dostępne i posiadają określony standard jakościowy. Wykonawca biorący udział w prowadzonej procedurze ma obowiązek dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania świadczonych usług zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki podstawowe zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - należy potwierdzić w oświadczeniu na jednym arkuszu (załącznik nr 4 SIWZ). Wykonawca oświadcza, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Warunki dodatkowe: - wykonawca wszystkie usługi wykonywane w ciągu ostatnich trzech lat wykonał z należytą starannością. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1. Wykonawca krajowy a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub równoważne oświadczenie; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub równoważne oświadczenie (jeśli dotyczy wykonawcy); d) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub równoważne oświadczenia. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Wszyscy Wykonawcy mają obowiązek złożyć dodatkowo a) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca; c) dokumenty uprawniające wykonawcę do wykonywania przedmiotu zamówienia, a wynikające z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874- tekst jednolity).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakosc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie transportu drogowego materiałów w RDW Toruń w 2016 r. z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-25 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Świecie nad Osą w latach szkolnych 2016 - 2017, 2017 - 2018, 2018 - 2019
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz dzieci do szkół, których organem prowadzącym jest Gmina Brodnica w roku szkolnym 2016/2017 - na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu gminy Rojewo w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie biletów miesięcznych ulgowych z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej.
Dodano: 2016-07-14 - Usługa przewozu uczniów do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-08 - Dowóz i odwóz uczniów z terenu miasta i gminy Barcin do szkół oraz na basen w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-21 - Dowożenie dzieci i uczniów z miejsca zamieszkania do szkół Gminy Topólka i z powrotem.
Dodano: 2016-06-16 - Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Piotrków Kujawski w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-10 - Dowóz uczniów wraz z zapewnieniem opieki do Zespołów Szkół na terenie Gminy Zbiczno w roku szkolnym 2016/2017 na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-06-09 - Dowożenia uczniów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-05-23