Przetargi.pl
Usługi teleinformatyczne oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy
MKUO ProNatura/ZP/NO/05/12

Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 52 220 47 , fax. 52 3493897
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
    ul. Prądocińska 28 28
    85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 52 220 47, fax. 52 3493897
    REGON: 34037857700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi teleinformatyczne oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy
    MKUO ProNatura/ZP/NO/05/12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług teleinformatycznych oraz rozbudowa infrastruktury informatycznej dla Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy, które obejmują kompleksowo w swym zakresie zadania dotyczące:
    1) Komputera centralnego - File Server - 2 szt. (1. Linux, 2. W2008R2 MSSQL):
    a. konserwacja Systemu Operacyjnego
    b. konserwacja oprogramowania systemowego zainstalowanego na FileSerwerach
    c. strojenie i aktualizacja systemu w celu poprawy wydajności i bezpieczeństwa w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
    d. przeglądy prewencyjne zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
    e. nadzór nad sieciowym okablowaniem komputerowym
    f. doradztwo w zakresie rozwoju sieciowego
    2) Stacji roboczych (komputery stacjonarne, notebooki, tablety)- 30 szt.:
    a. instalacja, re-instalacja i re-konfiguracja systemu operacyjnego
    b. instalacje i konfiguracje oprogramowania sieciowego
    c. instalacje sterowników i poprawek programowych wymaganych do poprawnej i wydajniejszej pracy systemów
    d. instalacja i konfiguracja programów biurowych oraz odpowiednich poprawek dostarczanych przez producenta programów biurowych
    e. przeglądy prewencyjne zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
    f. rozbudowa komputerów z powierzonych przez Zamawiającego elementów
    3) Sprzęt peryferyjny (drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne) - 11 szt.
    a. instalacja, re-instalacja i re-konfiguracja sprzętu peryferyjnego
    b. podstawowe szkolenie z zasad użytkowania sprzętu peryferyjnego
    c. okresowe przeglądy zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
    4) Oprogramowania CRM COMARCH OPTIMA (Księgowość, Kadry-Płace, Handel, Logistyka):
    a. pomoc w bieżącej eksploatacji oprogramowania
    b. zgłaszanie na wniosek Zamawiającego uwag do producenta oprogramowania, monitorowania ich realizacji
    c. aktualizacja w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
    5) Oprogramowania firm trzecich (ADA - program do rozliczeń umów abonamentowych, Zimbra - system pocztowy, Legalis - baza informacji prawnej, Tipex - program obsługujący wagi wjazdowe na teren siedziby przy ul. Prądocińskiej 28) lub inne programy odpowiadające funkcjonalnie powyższym:
    a. instalowanie poprawek dostarczonych przez producenta wpływających na bezpieczeństwo i jakość pracy
    b. reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z producentem oprogramowaniai asysta w zakresie właściwej eksploatacji oraz napraw w przypadku awarii
    6) Programów instytucji nadrzędnych:
    Płatnik ZUS
    a. instalacja i aktualizacja oprogramowania w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
    b. pomoc techniczna
    7) Archiwizacji danych dla dwóch rozłącznych instalacji (ul. Kościuszki 53, ul. Prądocińska 28):
    a. organizacja systemu archiwizacji danych według założen ustalonych wspólnie z Zamawiającym
    b. administracja i konserwacja systemu archiwizacji danych
    c. opracowanie i aktualizacja instrukcji oraz procedur archiwizacji danych
    d. przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego
    8) Centrali telefonicznych SLICAN - 1 szt.
    a. konfiguracja centrali telefonicznej
    b. reprezentowanie interesów Zamawiającego w kontaktach z dostawcą usług telefonicznych w zakresie właściwego funkcjonowania oraz napraw w przypadku awarii
    c. okresowe przeglądy zakończone protokołem (min. co 12 miesięcy)
    d. podstawowe szkolenie z zasad użytkowania Centrali telefonicznej
    9) Usług internetowych - łącza bezprzewodowe:
    a. dostarczenie do dwóch siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki53) bezprzewodowego łącza internetowego (dostęp do Internetu) o przepustowości 8/4 Mbity
    b. dostarczenie do dwóch siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki 53) łącza rezerwowego opartego na sieci GSM
    c. udostępnienie dla Zamawiającego 4 adresów publicznych IP, po 2 adresy dla każdej z siedzib Zamawiającego w Bydgoszczy (ul. Prądocińska 28, ul. Kościuszki 53).
    d. instalacja i serwisowe naprawy sprzętu niezbędnego dla zapewnienia właściwego funkcjonowania łącza bezprzewodowego
    10) Budowy masztu antenowego dla zapewnienia właściwego poziomu sygnału łącza bezprzewodowego, umożliwiającego prawidłową realizację usługi. Podczas realizacji budowy i eksploatacji masztu antenowego należy spełnić poniższe warunki:
    a. projektowany maszt antenowy musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa, dotyczy to wykonania i konstrukcji masztu, rodzaju i sposobu montażu anten, montażu i zabezpieczeń masztu instalowanego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu,
    b. przed jego montażem należy uzyskać stosowne uzgodnienia i zezwolenia wynikające głównie z prawa budowlanego i ustawy prawo ochrony środowiska oraz innych jeżeli będą konieczne,
    c. montaż konstrukcji należy prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia za pomocą korzystania z odpowiednich narzędzi i urządzeń, przestrzegając przepisów BHP oraz regulaminu KUO,
    d. lokalizacja masztu - dach sortowni na terenie KUO przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy,
    e. Zamawiający wyznacza dzień wizji lokalnej na 4 września 2012 roku, godz. 9.00 (zbiórka przy ul. Prądocińskiej 28 - parking przed Kompleksem Utylizacji Odpadów) w Bydgoszczy, podczas której wskaże szczegółową lokalizację masztu zainteresowanym Wykonawcom. Wskazanym jest aby Wykonawcy, którzy zechcą wziąć udział w wizji, skontaktowali się wcześniej z Zamawiającym, podając dane osób, które będą uczestniczyć w wizji oraz składając deklarację o posiadaniu odpowiednich badań lekarskich (w przypadku osób chcących wejść na dach w celu oględzin). Zamawiający umożliwi Wykonawcom wejście na dach sortowni za pomocą drabiny włazowej pod warunkiem posiadania przez Wykonawcę odpowiednich zaświadczeń lekarskich umożliwiających przebywanie na wysokości i posiadanie odpowiedniego sprzętu umożliwiającego poruszanie się Wykonawcy po dachu sortowni zgodnie z przepisami BHP,
    f. przed rozpoczęciem procesu projektowania masztu szczegółową lokalizację i sposób montażu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający dysponuje dokumentacją techniczną hali sortowni, która zostanie udostępniona do wglądu Wykonawcy na miejscu (ul. Prądocińska 28 w Bydgoszczy)
    g. Wykonawca powinien w swojej ofercie zawrzeć wszystkie koszty związane z ewentualnym montażem konstrukcji masztu antenowego, jak również demontaż istniejącego, aluminiowego masztu kratowego z dachu sortowni. Istniejący maszt kratowy spełnia w chwili obecnej funkcję analogiczną do masztu projektowanego. Demontaż masztu istniejącego nie może zakłócić pracy systemów informatycznych Zamawiającego w godzinach funkcjonowania Spółki.
    11) Konserwacji i eksploatacji wybudowanego masztu, o którym mowa w pkt. 10: a. projektowany maszt antenowy ma służyć wyłącznie potrzebom związanym z prawidłowym funkcjonowaniem łącza bezprzewodowego i realizacji usług wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla MKUO ProNatura Sp. z o.o.,
    b. Wykonawca przejmie całkowitą odpowiedzialność za bieżącą konserwację, przeglądy techniczne oraz konieczne naprawy przez czas trwania zawartej umowy, jak również koszty z tym związane powinny być wkalkulowane w ofertę Wykonawcy.
    12) Usług Internetowych:
    a. instalacja , konfiguracja i aktualizacja oprogramowania Internetowego w stacjach roboczych w zakresie posiadanych przez Zamawiającego licencji
    b. administracja skrzynkami poczty elektronicznej na stacjach roboczych
    c. instalacja i konfiguracja łącza internetowego umożliwiającego zdalną pomoc techniczną przez Wykonawcę
    13) Utrzymania i rozbudowy strony internetowej opartej o CMS
    a. zapewnienie hostingu strony internetowej
    b. 150 godzin prac programistycznych w celu serwisu i rozbudowy strony
    c. rozbudowa w zakresie CMS o:
    - możliwość zmiany hasła i loginu administratora do panelu CMS,
    - zabezpieczenia przed próbami nieautoryzowanego dostępu do panelu sterowania (blokowanie konta po 3 próbach błędnego wpisania hasła),
    - możliwość sporządzania raportów, statystyk z pracy - liczba artykułów, załączników etc., zarówno opublikowanych redaktorów jak i oglądanych z zewnątrz (statystyki odwiedzin całości i poszczególnych części serwisu oraz pobrań załączników); możliwość generowania przez administratora plików PDF i EXCEL (do wyboru) z danymi zawartymi w statystykach,
    - możliwość publikacji w artykułach plików graficznych i animacji w ogólnie dostępnych formatach (JPG, gif, png, swf, mpg, avi, wmv); generowanie animacji flash-owych na podstawie plików mpg, avi, wmv,
    - możliwość globalnej zmiany layout-u serwisu oraz układu strony - min. 3, w tym: świąteczny (bożonarodzeniowy i wielkanocny)
    - możliwość publikacji w artykule załączonego pliku Flash,
    - możliwość umieszczania elementów strony w technologii Flash,
    - możliwość podglądu artykułu oraz całego serwisu przed ostateczną publikacją,
    - możliwość generowania formularzy online w tym formularzy zamówień/sprzedaży,
    c. rozbudowa w zakresie graficznym:
    - opracowanie min. 5 modułów graficznych na potrzeby elementów animacyjnych i multimedialnych strony.
    Wykonawca przedstawi projekt graficzny i funkcjonalność poszczególnych elementów o które zostanie rozbudowana strona do akceptacji Zamawiającego, w tym projekt strony głównej i dwóch podstron, propozycje layoutów globalnych i layoutów artykułów.
    14) Serwis oraz HELP DESK w zakresie pkt. 1) - 9) oraz 12) - 13)
    a. udzielanie telefonicznych konsultacji i porad dla pracowników Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30
    b. godzinny dyżur informatyka w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądocińskiej 28 w Bydgoszczy, min. 2 razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym terminarzem
    c. godzinny dyżur d informatyka w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kościuszki 53 w Bydgoszczy, min. 2 razy w tygodniu, zgodnie z ustalonym terminarzem d. przygotowanie w przypadku awarii na prośbę Zamawiającego ekspertyzy technicznej z zakresem i wyceną kosztów zakupu części zamiennych lub nowego sprzętu
    e. gotowość serwisowa z dojazdem w godz. 7.30-15.30,
    - czas reakcji na zgłoszenie awaryjne dotyczące stacji roboczych, urządzeń peryferyjnych - 12 h (nie później niż następny dzień roboczy) oraz 2 h dla serwerów i sieci, od momentu zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego
    - czas naprawy awarii dotyczących stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych - do 48 h oraz do 36 h dla serwerów i sieci od momentu zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego
    15) Inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania
    a. inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania wraz z kontrolą legalności zainstalowanego oprogramowania zakończona protokołem, min. co 12 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pronatura.bydgoszcz.pl, www.mkuok.nbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach