Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół nr 1 w Stolnie etap III - budowa sali sportowej

Gmina Stolno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-212 Stolno, Stolno 112
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 677 09 00 , fax. 56 677 09 06
  • Data zamieszczenia: 2012-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stolno
    Stolno 112 112
    86-212 Stolno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 677 09 00, fax. 56 677 09 06
    REGON: 87111853700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół nr 1 w Stolnie etap III - budowa sali sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej w miejscowości Stolno przy Zespole Szkół nr 1 w Stolnie. Szczegółowy zakres określa załączony do niniejszej SIWZ dokumentacja techniczna oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonana i odbioru robót. 2. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi na podstawie ceny ryczałtowej za całość zadania, co oznacza, że wykonawca zobowiązany jest wycenić całość robót. 3. Dołączone przedmiary robót są jedynie pomocniczymi dokumentami, które mają ułatwić wycenę całości zadania. Występujące w załączonej dokumentacji ewentualne nazwy producentów są jedynie podane jako przykładowe. Wykonawca ma prawo zastosować materiały równoważne innego producenta jednakże o parametrach technicznych nie gorszych niż materiały przyjęte w kosztorysach. 4. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy etapy - po zakończeniu każdego etapu dopuszcza się płatność pośrednią: - ETAP I - wykonanie robót do dnia: 30.06.2013 r. - wystawienie faktury: po 01.07.2013 r. - zakres prac: *Roboty i sieci zewnętrzne: przyłącza i sieci wod-kan, płyta pod zbiorniki retencyjne deszczówki, zbiorniki retencyjne deszczówki. *Sala sportowa: roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, podłoże betonowe. *Zaplecze sanitarno-szatniowe: roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe, podłoże betonowe, instalacje wod-kan podposadzkowe. - ETAP II - wykonanie robót do dnia: 31.01.2014 r. - wystawienie faktury: po 31.01.2014 r. - zakres prac: *Sala sportowa: konstrukcja słupy, wieńce, ściany nadziemia, trybuny konstrukcja, dach konstrukcja, dach pokrycie, stolarka okienna, warstwy posadzki bez okładzin, tynki wewnętrzne. *Zaplecze sanit. szatniowe: konstrukcja słupy, wieńce, ściany nadziemia, dach konstrukcja, dach pokrycie, tynki wewnętrzne, warstwy posadzki bez okładzin, ścianki działowe, stolarka okienna. *Instalacje: instalacje odgromowe, linie WLZ, instalacje wewnętrzne, instalacje wewnętrzne oświetleniowe, instalacja wod-kan bez b.montażu, instalacja CO bez b. montażu, wentylacja mechaniczna, instalacja gazowa, technologia kotłowni gazowej, płyta pod zbiorniki na gaz. - ETAP III - wykonanie robót do dnia: 31.07.2014 r. - wystawienie faktury: po 01.08.2013 r. - zakres prac: *Sala sportowa i zaplecze sanit-szatn.: stolarka drzwiowa, roboty malarskie, ślusarka, elewacja, elementy wykończenia zewn., wyposażenie sali sportowej, sufit podwieszony, elementy wykończenia wewnętrznego, okładziny posadzek i ścian. *Instalacje: oświetlenie zewnętrzne, instalacje wewnętrzne, instalacje wewnętrzne oświetleniowe, instalacje wod-kan b.montaż, uruchom., instalacje CO b.montaż i uruchomienie. *Roboty zewnętrzne: roboty zewn. ogrodz., plac gospodar., roboty drogowe. 5. Założenia: * Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy. * Wymaga się aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą. * Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. * Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. * Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. * Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. * Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). * Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (lub dokona spisu stanów liczników w obecności przedstawiciela zamawiającego). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników (lub na różnicy spisanych stanów przed rozpoczęciem inwestycji i po jej zakończeniu) * Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. * Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia * Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, * Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 TYŚ ZŁ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stolno.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach