Przetargi.pl
Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13 13
    31-157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
    REGON: 00027578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 1) Podane w załączniku nr 1 do specyfikacji ilości usług oraz dostaw są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości usług oraz dostaw, a także dokonywania zmian ilości usług oraz dostaw w ramach ogólnej wartości umowy. 2) Liczba telefonów, o której mowa w załączniku nr 1 do specyfikacji, jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zapotrzebowania pracowników. Zamawiający w zależności od potrzeb, ma prawo do zmiany tej ilości polegającej na : a) zwiększeniu w grupie B do 10 szt. abonamentów (karty SIM i aparaty), b) zwiększeniu w grupie D do 5 szt. kart SIM. 3. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy w ramach umowy na świadczenie usług telefonii komórkowej : 1) Zamawiający nie dopuszcza opłat za inne usługi nie wymienione w załączniku nr 1 do umowy. 2) Zamawiający ma prawo zmienić abonament na równy lub wyższy (kwotowo) na danym numerze telefonu w trakcie trwania umowy. 3) Wykonawca - operator w ramach opłat abonamentowych dostarczy bez dodatkowych kosztów karty SIM/microSIM/nanoSIM i inne w przypadku potrzeby wymiany na taką kartę. 4) Na fakturze za usługi telekomunikacyjne numery telefonów będą umieszczane rosnąco. 5) Rozliczenie każdego numeru będzie posiadać informację o wykorzystaniu każdego typu usług. 6) Szczegółowy biling Wykonawca sporządzi nieodpłatnie zarówno w wersji pisemnej i elektronicznej (on-line) i przekaże je Zamawiającemu. 7) Wykonawca - operator ma obowiązek umożliwić bieżące sprawdzanie wykorzystania stanu konta za pomocą sms lub Biura Obsługi. 8) Realizacja zgłoszenia aktywacji nowego numeru (tylko karta SIM) następuje w terminie do 3 dni roboczych, wraz z dostarczeniem karty do siedziby Zamawiającego. 9) Realizacja zgłoszenia aktywacji nowego numeru z aparatem następuje do 3 dni roboczych, wraz z dostarczeniem karty i aparatu do siedziby Zamawiającego. 10) Realizacja procedury formalnej przeniesienia numeru z innej sieci do 24 godzin. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia aparatów i/lub kart sim, w przypadku, gdy dostarczone są w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu, gdy dostarczone aparaty/karty sim są uszkodzone, gdy aparaty/karty sim są niezgodne z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy i/lub gdy ich jakość jest niezgodna z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy. 12) Zamawiający wymaga dostępności telefonicznej konsultanta dedykowanego Zamawiającemu pod wskazanym w formularzu ofertowym numerem telefonu w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. 13) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację parametrów technicznych producenta potwierdzającą parametry oferowane, kartę gwarancyjną, a także inne dokumenty, jeżeli zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 14) Wykonawca zobowiązany jest zablokować połączenia dla usług o podwyższonej opłacie. 15) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego : a) Jako czas reakcji serwisu gwarancyjnego przyjmuje się nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu gwarancyjnego (wskazanego przez Wykonawcę) z pracownikiem Zamawiającego zgłaszającym awarię i/lub usterkę telefonu, w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazanie zaleceń. b) Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego w przypadku zgłoszenia awarii i/lub usterki wynosi 3 godziny. c) Maksymalny czas naprawy telefonu wynosi 14 dni roboczych. d) Na czas naprawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu telefon o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii i/lub usterki. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych produktów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia towary o podanych parametrach referencyjnych. 3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa wielkość pakietu transferu danych internetowych w sieci 3G w cyklu miesięcznym
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach