Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2992041 , fax. 12 4226566
- Data zamieszczenia: 2016-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13 13
31-157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 2992041, fax. 12 4226566
REGON: 00027578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonicznych, oraz mobilnego dostępu do sieci internet dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji. 1) Podane w załączniku nr 1 do specyfikacji ilości usług oraz dostaw są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości usług oraz dostaw, a także dokonywania zmian ilości usług oraz dostaw w ramach ogólnej wartości umowy. 2) Liczba telefonów, o której mowa w załączniku nr 1 do specyfikacji, jest szacunkiem dokonanym na podstawie aktualnego zapotrzebowania pracowników. Zamawiający w zależności od potrzeb, ma prawo do zmiany tej ilości polegającej na : a) zwiększeniu w grupie B do 10 szt. abonamentów (karty SIM i aparaty), b) zwiększeniu w grupie D do 5 szt. kart SIM. 3. Dodatkowe wymagania stawiane Wykonawcy w ramach umowy na świadczenie usług telefonii komórkowej : 1) Zamawiający nie dopuszcza opłat za inne usługi nie wymienione w załączniku nr 1 do umowy. 2) Zamawiający ma prawo zmienić abonament na równy lub wyższy (kwotowo) na danym numerze telefonu w trakcie trwania umowy. 3) Wykonawca - operator w ramach opłat abonamentowych dostarczy bez dodatkowych kosztów karty SIM/microSIM/nanoSIM i inne w przypadku potrzeby wymiany na taką kartę. 4) Na fakturze za usługi telekomunikacyjne numery telefonów będą umieszczane rosnąco. 5) Rozliczenie każdego numeru będzie posiadać informację o wykorzystaniu każdego typu usług. 6) Szczegółowy biling Wykonawca sporządzi nieodpłatnie zarówno w wersji pisemnej i elektronicznej (on-line) i przekaże je Zamawiającemu. 7) Wykonawca - operator ma obowiązek umożliwić bieżące sprawdzanie wykorzystania stanu konta za pomocą sms lub Biura Obsługi. 8) Realizacja zgłoszenia aktywacji nowego numeru (tylko karta SIM) następuje w terminie do 3 dni roboczych, wraz z dostarczeniem karty do siedziby Zamawiającego. 9) Realizacja zgłoszenia aktywacji nowego numeru z aparatem następuje do 3 dni roboczych, wraz z dostarczeniem karty i aparatu do siedziby Zamawiającego. 10) Realizacja procedury formalnej przeniesienia numeru z innej sieci do 24 godzin. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia aparatów i/lub kart sim, w przypadku, gdy dostarczone są w sposób niewłaściwy, w uszkodzonym opakowaniu, gdy dostarczone aparaty/karty sim są uszkodzone, gdy aparaty/karty sim są niezgodne z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy i/lub gdy ich jakość jest niezgodna z opisem zawartym w załączniku nr 1 do umowy. 12) Zamawiający wymaga dostępności telefonicznej konsultanta dedykowanego Zamawiającemu pod wskazanym w formularzu ofertowym numerem telefonu w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. 13) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację parametrów technicznych producenta potwierdzającą parametry oferowane, kartę gwarancyjną, a także inne dokumenty, jeżeli zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 14) Wykonawca zobowiązany jest zablokować połączenia dla usług o podwyższonej opłacie. 15) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego : a) Jako czas reakcji serwisu gwarancyjnego przyjmuje się nawiązanie kontaktu przez pracownika serwisu gwarancyjnego (wskazanego przez Wykonawcę) z pracownikiem Zamawiającego zgłaszającym awarię i/lub usterkę telefonu, w celu przeprowadzenia wstępnej diagnostyki i w miarę możliwości przekazanie zaleceń. b) Maksymalny czas reakcji serwisu gwarancyjnego w przypadku zgłoszenia awarii i/lub usterki wynosi 3 godziny. c) Maksymalny czas naprawy telefonu wynosi 14 dni roboczych. d) Na czas naprawy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu telefon o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii i/lub usterki. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej: 1) W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne bądź pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanych produktów, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę produkty, które posiadają równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia towary o podanych parametrach referencyjnych. 3) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiejkolwiek części dokumentacji z w postępowaniu pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowa wielkość pakietu transferu danych internetowych w sieci 3G w cyklu miesięcznym
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usługi bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą i aktywowaniem kart SIM, fabrycznie nowych telefonów komórkowych i modemów
Dodano: 2016-06-27 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-06-23 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych i innych akcesoriów do ich świadczenia w okresie 24 miesięcy .
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej i mobilnego dostępu do internetu wraz zachowaniem dotychczasowych numerów oraz transmisji danych poprzez prywatny APN.
Dodano: 2016-05-20 - Świadczenie usług dostępu głosowego do telefonicznej sieci publicznej dla potrzeb jednostek Policji województwa małopolskiego
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych i dostępu do internetu
Dodano: 2016-03-03 - dostawa usług teleinformatycznych
Dodano: 2016-02-08 - Świadczenie usług transmisji danych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2015-11-20 - dostawa usług teleinformatycznych - łącz internetowych
Dodano: 2015-11-16 - dostawa usług teleinformatycznych
Dodano: 2015-11-16