Przetargi.pl
usługi szkoleniowo-doradcze w ramach projektu obejmującego wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001:2009 w Gminie Mykanów - 3 zadania

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, ul. Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3288019 , fax. 034 3288019 w. 32
  • Data zamieszczenia: 2010-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    ul. Samorządowa 1 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    tel. 034 3288019, fax. 034 3288019 w. 32
    REGON: 15139811000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi szkoleniowo-doradcze w ramach projektu obejmującego wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z ISO 9001:2009 w Gminie Mykanów - 3 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z ISO 9001 w Urzędzie Gminy Mykanów, obejmujące usługę doradczą oraz usługę szkoleniową w ramach projektu -Stawiamy na Jakość i doświadczenie - Urząd Gminy w Mykanowie- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Działanie 5.2. Modernizacja zarządzania w administracji publicznej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej): Wykonanie usługi doradczo szkoleniowej dla JST w wymiarze 224 godzin doradztwa w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością (SZJ) zgodnego z ISO 9001 wg tabeli poniżej Etap Termin realizacji Zakres i ilość godzin I. Audit wstępny i raport z auditu wstępnego Od podpisania umowy-. - 10 dni - przeprowadzenie diagnozy istniejącego systemu zarządzania zakończonej opracowaniem raportu z auditu wewnętrznego wraz z określeniem zakresu Systemu Zarządzania Jakością i wymaganej dokumentacji; - analiza zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień pracowników oraz analiza funkcjonującej dokumentacji - łacznie 16 godzin II. Sporządzenie wstępnej listy dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością Od podpisania umowy. - 10 dni 8 godzin III. Sporządzenie Polityki Jakości dla Urzędu Od dnia podpisania umowy - 10 dni. 8 godzin IV. Szkolenia dla pracowników w zakresie systemu zarządzania jakością : -stacjonarne -na platformie e-lerningowej( on-line) Od dnia podpisania umowy - 1 miesiąc - szkolenia stacjonarne niezbędne dla wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 dla wszystkich pracowników jednostki (38 osób) w godzinach pracy urzędu wraz z dostarczeniem materiałów szkoleniowych i zaświadczeń dla wszystkich pracowników ; -szkolenia na platformie e- learningowej, z podziałem szkoleń dla kierowników oraz pozostałych pracowników (zagwarantowany bezpłatny dostęp do platformy na co najmniej dwa lata od otrzymania certyfikatu zgodnego z normą ISO 9001 wydanego przez niezależną jednostkę certyfikującą); Łącznie 24 godziny V. Dokumentowanie Systemu Zarządzania Jakością Od dnia podpisania -20 grudnia 2010 r. - współpraca z wyznaczonymi pracownikami UG w zakresie budowy Systemu Zarządzania Jakością oraz przy opracowaniu projektów dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością w pełnym odniesieniu do standardu ISO 9001tj. księgi jakości, procedur wymaganych normą oraz standardów realizowanych procesów (sposoby postępowania) wraz z koniecznymi instrukcjami i formularzami (udział czynny konsultantów) w godzinach pracy urzędu; Łacznie 80 godzin VI. Wdrożenie dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością 01 listopada 2010 r.- 31 stycznia 2011 r. weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji przez kierownictwo urzędu; łącznie 32 godziny VII. Powołanie auditorów wewnętrznych i ich szkolenie 01 stycznia 2011 r. - 28 luty 2011 r. 24 godziny VIII. Przeprowadzenie auditu wewnętrznego 01 lutego 2011 r. - 31 marca 2011 r. - zaplanowanie wraz z powołanymi przedstawicielami kierownictwa auditów wewnętrznych oraz przeprowadzenie wspólnie z powołanymi i przeszkolonymi auditorami wewnętrznymi pierwszej serii auditów wewnętrznych ( udział konsultantów w auditach wewnętrznych) oraz wspólne opracowanie wzorcowych raportów z auditów; - udział w zaplanowaniu działań korekcyjnych, korygujących i zapobiegawczych po pierwszej serii auditów wewnętrznych; - pomoc w zakresie działań korygujących; - przygotowanie i udział w pierwszym przeglądzie zarządzania, - przygotowanie do certyfikacji. Łącznie 32 godziny Wykonawca musi być właścicielem platformy lub posiadać umowę na korzystanie z niej. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001 wyda niezależna jednostka certyfikująca w miesiącu maju 2011 r. Wykonawca zapewnieni catering (kawa, herbata, ciastka, ) na wszystkich szkoleniach stacjonarnych Szkolenia będą odbywać się w siedzibie Urzędu w godzinach pracy Urzędu. Zadanie 2: Szkolenia podnoszące kompetencje interpersonalne urzędników , opracowanie strategii rozwoju pracowników urzędu oraz działania ukierunkowane na współpracę na linii urząd - klient Szkolenia podnoszące kompetencje interpersonalne urzędników obejmują następujące obszary: komunikacja interpersonalna, asertywność w pracy urzędnika, savoir-vivre w pracy urzędnika , skuteczny lider, praca zespołowa, autoprezentacja pracy urzędnika , stres w pracy urzędnika, zarządzanie czasem, rozwiązywanie konfliktów ocenianie pracowników, motywowanie pracowników W zakresie wykonawcy będzie oprócz przeprowadzenia szkoleń , przygotowania materiałów szkoleniowych w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym ( zakup nośników również po stronie wykonawcy) zapewnienie cateringu tj. dla każdego uczestnika szkolenia obiad plus kawa , herbata ,zimne napoje, ciastka w trakcie trwania wszystkich szkoleń odbywających się w siedzibie Urzędu Gminy w godzinach pracy Urzędu. Łączna ilość dni szkoleniowych 21. Do zadań Wykonawcy należy również merytoryczne opracowanie ankiety badania satysfakcji klienta, szkolenie z badania satysfakcji klienta dla 10 osób, opracowanie raportu wraz z rekomendacjami , przeprowadzenie konsultacji społecznych ( wynagrodzenie prelegenta , materiały dla uczestników , catering ), opracowanie ankiety niezbędnej do utworzenia mapy aktywności organizacji pozarządowych, opracowanie kodeksu etycznego pracowników urzędu oraz procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu. W zakresie strategii rozwoju pracowników urzędu do zadań wykonawcy należy: opracowanie kart opisu stanowiska pracowniczego oraz modyfikacja regulaminu organizacyjnego; przygotowanie ankiety do badania potrzeb szkoleniowych pracowników, określenie luk kompetencyjnych w oparciu o wyniki ankiet, konsultacje z przełożonymi oraz karty opisu stanowisk; opracowanie zakresu i harmonogramu szkoleń ( strategia rozwoju) Zadanie 3 :Szkolenie w zakresie europejskich zasad dobrych praktyk. Szkolenie ma na celu zaznajomienie wybranych pracowników Gminy z zapisami Europejskiego Kodeksu Dobrej Administracji. Zadanie obejmuje realizacje 2-dniowego szkolenia 16h dla 10 pracowników Urzędu. Szkolenie wyjazdowe . Wykonawca zapewnia zakwaterowanie , wyżywienie , dojazd do miejsca szkolenia, trenera oraz materiały szkoleniowe. Miejsce szkolenia winno się znaleźć w promieniu 100 km od siedziby zamawiającego. Pozostałe warunki zamówienia: dotyczące wszystkich zadań Warunki szkoleń: 1. Wykonawca ponosi koszty zakwaterowania, wyżywienia trenerów i inne koszty związane z pracą trenera. 2. Dostosowanie szkoleń do specyfiki funkcjonowania administracji samorządowej. 3. Umieszczenie emblematów Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na wszystkich stronach materiałów szkoleniowych oraz Zaświadczeniach ukończenia szkolenia. 4. Przekazanie Zamawiającemu na 2 tygodnie przed każdym szkoleniem zakresu merytorycznego szkolenia, planu szkolenia wraz z celem i zakładanym efektem. 5. Przekazanie każdemu uczestnikowi materiałów szkoleniowych na wszystkich szkoleniach. Za druk materiałów odpowiedzialny jest Wykonawca. 6. Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na początku oraz na końcu każdego szkolenia i przekazanie jej Zamawiającemu. Procedury poufności Wykonawca zachowa poufność informacji i danych osobowych uzyskanych w trakcie realizacji zamówienia u uczestników projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach