Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg
- Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
- Data zamieszczenia: 2013-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
ul. 23 Stycznia 7 7
86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
REGON: 00052888200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2013 r. ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękach realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są Usługi szkoleniowe polegające na przeprowadzeniu szkoleń i warsztatów w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim w 2013 r. w ramach projektu systemowego Nasza przyszłość w naszych rękachrealizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. CZĘŚĆ 1 DORADZTWO ZAWODOWE Szczegółowy opis Konsultacje indywidualne z doradcą zawodowym - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 20 uczestników projektu, po 1 godzinie zegarowej dla każdego uczestnika; celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych, opracowanie indywidualnego planu działania, w tym wyboru szkolenia zawodowego niezbędnego do wykonywania pracy w danym zawodzie, dyżury doradcy zawodowego z zastrzeżeniem zapisu pkt 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu; łączna ilość: 20 godzin zegarowych, Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla grupy 20 uczestników projektu; celem warsztatów jest pomoc w odnalezieniu się na rynku pracy, między innymi poprzez poznanie metod poszukiwania pracy, sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. Zakres tematyczny zajęć współczesny rynek pracy, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna, rodzaje umów o pracę, korzyści wynikające ze stosunku pracy. ilość: 10 godzin zegarowych, Spotkania z doradcą zawodowym - przygotowanie i przeprowadzenie grupowych spotkań z doradcą zawodowym; zajęcia będą prowadzone w 2 grupach: dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość: 3 godziny zegarowe, dla 4 uczestników projektu-(osoby z ustalonym stopniem niepełnosprawności celem zajęć jest diagnoza indywidualnych predyspozycji zawodowych i zwiększenie poczucia bezpieczeństwa w poruszaniu się na rynku pracy, opracowanie indywidualnego planu działania. Zakres tematyczny zajęć współczesny rynek pracy, omówienie dokumentów aplikacyjnych, oraz ulg i przywilejów przysługującym osobom niepełnosprawnym w stosunku pracy, plan działania w zakresie poszukiwania pracy. Ilość 3 godziny zegarowe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin. CZĘŚĆ 2 WIZAŻ- KREOWANIE WIZERUNKU Szczegółowy opis: Spotkania grupowe z wizażystką - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów z zakresu doskonalenia umiejętności komunikowania się. Omówienie roli, istoty wizerunku, wyglądu zewnętrznego w trakcie poszukiwania pracy, omówienie typu sylwetki, kształtów twarzy i propozycji fryzur, makijaż, dobór odpowiedniego makijażu do typu urody, do okazji. Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz kosmetyków w trakcie spotkania celem samodzielnego wykonania działań zmierzających do poprawy własnego wizerunku. Udokumentowanie obecności uczestników na spotkaniu., przekazanie Zamawiającemu karty pracy z odbytego spotkania. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, dla 17 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe, dla 4 uczestników projektu -opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość 4 godziny zegarowe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin. CZĘŚĆ 3 KURS PIERWSZEJ POMOCY Szczegółowy opis: Kurs pierwszej pomocy - przygotowanie i przeprowadzenie kursu z zakresu udzielania przedmedycznej pierwszej pomocy, w trakcie których należy przekazać wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu postępowania w miejscu udzielania pomocy w następstwie zatrzymania oddechu i krążenia- resuscytacja krążeniowo-oddechowa, zakrztuszeń, ran i ich zabezpieczeń, porażenia słonecznego, złamań, wstrząsu, porażenia prądem. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania obecności uczestników , przekazania Zamawiającemu karty pracy z odbytego kursu. Kurs prowadzony będzie w 2 grupach, dla 17 uczestników projektu; ilość: 4 godziny zegarowe, dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość 4 godziny zegarowe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin. CZĘŚĆ 4 PORADNICTWO PSYCHOLOGICZNE Szczegółowy opis: Konsultacje indywidualne z psychologiem - przeprowadzenie konsultacji indywidualnych dla 15 uczestników projektu, po 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika; w ramach indywidualnych konsultacji psycholog winien udzielić uczestnikom wsparcia psychologicznego w formie terapii indywidualnej, w rozwiązywaniu problemów psychologicznych dotyczących przede wszystkim aktywności zawodowej uczestników projektu, w pokonywaniu stresu, przygotować indywidualny plan działania; dyżury psychologa z zastrzeżeniem zapisu pkt. 3 rozdz. 4 SIWZ, winny być zorganizowane w godzinach uzgodnionych z uczestnikami projektu łączna ilość 30 godzin zegarowych, Warsztaty umiejętności wychowawczych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów dla grupy 17 uczestników projektu; ilość 10 godzin zegarowych, Warsztaty umiejętności psychospołecznych - przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów, których celem jest między innymi wzmacnianie pozytywnych postaw życiowych i radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi; zajęcia prowadzone będą w 3 grupach- dla 20 uczestników projektu; ilość10 godzin zegarowych dla 4 uczestników projektu opiekunowie dzieci niepełnosprawnych, ilość: 6 godzin zegarowych, dla 4 uczestników projektu osoby z stopniem niepełnosprawności, ilość 6 godzin zegarowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników ww zajęć w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie, rekrutacji nowego uczestnika i związaną z tym zmianę ilości godzin. W stosunku do wszystkich części, Wykonawcy zobowiązani są do przekazania w terminie 5 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem zajęć szczegółowego programu i harmonogramu zajęć, prowadzenia dziennika zajęć, udokumentowanie obecności uczestników projektu na zajęciach, przekazania zamawiającemu kart pracy. Osoby prowadzące szkolenia powinny mieć odpowiednie uprawnienia do przeprowadzania szkoleń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawwski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia komputerowego z zakresu zaawansowanej pracy z użyciem danych pochodzących z lotniczego skanowania laserowego dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój
Dodano: 2016-06-28 - Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń GIS (Systemy Informacji Geograficznej) dla grupy studentów Wydziału Nauk o Ziemi UMK w Toruniu w ramach projektu: Geokompetencje - człowiek, środowisko, gospodarka, rozwój.
Dodano: 2016-06-24 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Profesjonalny sprzedawca - obsługa kas fiskalnych, terminali płatniczych, obsługa komputera i fakturowanie, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, Kurs obsługi żurawia przenośnego HDS z uprawnieniami UDT kat. IIŻ
Dodano: 2016-05-30 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych Operator obrabiarek skrawających oraz Operator maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych w ramach projektu Branża narzędziowo-przetwórcza poszukuje młodych pracowników Nr sprawy TARR/SZKOLENIE/MŁODZIWPRACY/2016
Dodano: 2016-05-24 - Usługi szkoleniowe oraz związane z nimi usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia organizowanego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Dodano: 2016-05-18 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych: Część I - szkolenie Montażysta rusztowań, Część II - szkolenie Pracownik gastronomii, Część III - szkolenie Operator maszyn budowlanych.
Dodano: 2016-05-06 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli czynnych zawodowo z terenu województwa kujawsko-pomorskiego w ramach XVII edycji wojewódzkich zadań edukacyjnych w 2016 r
Dodano: 2016-04-22 - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych:Część I - szkolenie Florystyka i bukieciarstwo, Część II - szkolenie Doradca finansowy, Część III - szkolenie Barman - kelner, Część IV - szkolenie Pracownik kancelaryjno - biurowy.
Dodano: 2016-04-15 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Profesjonalne sprzątanie
Dodano: 2015-12-11 - Szkolenie dla 6 osób bezrobotnych w zakresie: Szwaczka
Dodano: 2015-09-18