Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe dla uczestników/uczestniczek w ramach projektu pn.: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu realizowane z podziałem na 5 części

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3886740, 032 3886700 , fax. 032 2818093
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Strzelców Bytomskich 16 16
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3886740, 032 3886700, fax. 032 2818093
    REGON: 00344928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m. Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe dla uczestników/uczestniczek w ramach projektu pn.: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPA w Bytomiu realizowane z podziałem na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób niepracujących, w tym bezrobotnych, znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej i podlegają wykluczeniu społecznemu lub są zagrożone wykluczeniem. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Systemowy Projekt Aktywizacji - SPAw Bytomiu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Wykonawca winien posiadać zaktualizowany na rok 2011 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.: Dz. U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. nr 236, poz. 2365). 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: - część A - kurs: obsługa urządzeń sprzątających - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji; - część B - kurs: pomoc kuchenna - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji; - część C - kurs: manicure i pedicure ze stylizacją paznokci z modułem obsługi kasy fiskalnej z terminalem kart płatniczych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik C do Specyfikacji; - część D - kurs: grafika komputerowa i tworzenie stron WWW - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik D do Specyfikacji; - część E - kurs: operator koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik E do Specyfikacji. 4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien złożyć oferty (dla każdej części zamówienia oddzielny formularz oferty ze szczegółową wyceną) w jednej kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami i oświadczeniami określonymi w cz. VI niniejszej specyfikacji (oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części, na którą została złożona oferta). Powyższa zasada nie dotyczy jedynie załącznika nr 4 do specyfikacji - Wykaz wykonanych usług - załącznik ten należy wypełnić dla każdej części zamówienia indywidualnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach