Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe dla skazanych w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój 2014–2020

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-520 Warszawa, ul. Wiśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 408 045 , fax. 226 408 024
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Warszawie
    ul. Wiśniowa 50
    02-520 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 408 045, fax. 226 408 024
    REGON: 12130696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe dla skazanych w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój 2014–2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w 2020 r. szkolenia w postaci cykliaktywizacyjno-zawodowych dla osób osadzonych w 8 jednostkach OISW Warszawa w ramach projektu„Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywaniakary pozbawienia wolności” w ramach programu operacyjnego Wiedza edukacja rozwój 2014–2020,finansowanego ze środków Funduszy Europejskich. Wspólny słownik zamówień (CPV): 80000000-4, 80530000-8, 80560000-7, 80570000-0. 2. Informacje szczegółowe: 1) szkolenie przewidziane jest dla 708 osób: 59 cykli aktywizacyjno-zawodowych – każdy po 12 osób plus 2osoby rezerwowe do każdego cyklu; 2) na cykl aktywizacyjno-zawodowy składa się kurs aktywizacji zawodowej i kurs zawodowy. W pierwszej kolejności obywa się kurs aktywizacji zawodowej, a w następnej kurs zawodowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80400000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w następującej wysokości: 1) dla CZĘŚCI I zamówienia 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100), 2) dla CZĘŚĆI II zamówienia 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na nieoprocentowany rachunek bankowy zamawiającego: 41 1010 1010 0402 4013 9120 0000 – z dopiskiem: „Wadium – przetarg nieograniczony na „ Szkolenia dla skazanych w ramach POWER” - znak sprawy: OI/KI.2230.2.1.1.2019.JK.” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w pkt IX.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty i złożony razem z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego oraz opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Gwaranta/Poręczyciela. UWAGA: oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP), o którym mowa w pkt. XI.2.2) niniejszej SIWZ. 7. Treść poręczenia lub gwarancji nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. 8. Z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwoływane oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający rekomenduje, aby postanowienia gwarancji/poręczenia przewidywały przesłanie przez zamawiającego wezwania do wypłaty z gwarancji/poręczenia bezpośrednio do gwaranta (bez pośrednictwa podmiotów trzecich). 10. Zamawiający rekomenduje aby, z postanowień gwarancji/poręczenia nie wynikał wymóg notarialnego poświadczenia podpisu zamawiającego pod wezwaniem do wypłaty z gwarancji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) koncesje, zezwolenie, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – w szczególności wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych – placówek kształcenia ustawicznego. Należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz cenowy w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) lub odpowiednie JEDZ-e w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia lub w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z zapisami określonymi w pkt VII niniejszej SIWZ, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). 3) (opcjonalnie jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa niniejszej SIWZ. 4) (opcjonalnie jeżeli dotyczy) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w postaci gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt IX niniejszej SIWZ. 5) (opcjonalnie jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo – jeżeli wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez Pełnomocnika, złożone zgodnie z pkt XI.3. niniejszej SIWZ. 6) (opcjonalnie jeżeli dotyczy) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, złożone zgodnie z pkt XI.3. niniejszej SIWZ. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty również: 7) (opcjonalnie jeżeli dotyczy) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium postaci przelewu. 8) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe oświadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą. 9) (opcjonalnie jeżeli dotyczy) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji: podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, lub podwykonawcy – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób), która podpisała JEDZ lub zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. XI.2.5) i pkt. XI.2.6) niniejszej SIWZ, musi zostać złożone w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszczalne jest złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną