Instytut Psychiatrii i Neurologii ogłasza przetarg
- Adres: 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 224 582 528 , fax. 224 582 731
- Data zamieszczenia: 2019-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Psychiatrii i Neurologii
ul. Sobieskiego 9
02-957 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 224 582 528, fax. 224 582 731
REGON: 28850900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut Naukowo Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej dla Projektu „DIGITAL BRAIN – cyfrowe zasoby Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjno-informacyjnej dla Projektu „DIGITAL BRAIN – cyfrowe zasoby Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie” W ramach kampanii promocyjno-informacyjnej zrealizowane zostaną przez Wykonawcę następujące elementy: 1) Identyfikacja graficzna Projektu, 2) Przygotowanie materiałów reklamowych w j. polskim i angielskim, 3) Informacja na stronę internetową Zamawiającego, 4) Organizacja konferencji prasowej w siedzibie Zamawiającego, 5) Organizacja wystawy promocyjnej w siedzibie Zamawiającego, 6) Przygotowanie i przeprowadzenie spotkań o charakterze edukacyjnym (dla pracowników naukowych) w siedzibie Zamawiającego, 7) Wykonanie i posadowienie tablicy pamiątkowej, 8) Wykonanie naklejek/tabliczek samoprzylepnych na urządzenia, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-04-09 - „Realizacje działań reklamowych na rzecz Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN w podziale na 4 części”
Dodano: 2024-03-01 - Promocja miasta przez sport
Dodano: 2024-02-15 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Pucharów w Tenisie Stołowym Mężczyzn
Dodano: 2024-01-10 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w zawodach regionalnych i ogólnopolskich turniejach tenisa stołowego
Dodano: 2024-01-10 - Kompleksowe przeprowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach branżowych, skierowanych do grupy międzynarodowych organizatorów spotkań i wydarzeń, pod roboczym hasłem „Poland. More than you expected”.
Dodano: 2023-12-21 - Wynajem powierzchni reklamowej na nośnikach typu Citylight na wiatach przystankowych w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w rozgrywkach V Ligi MLS Mężczyzn Polskiego Związku Piłki Nożnej
Dodano: 2023-11-21 - Usługi przygotowania do emisji (paczka DCP/format kinowy) i emisja 30-sekundowego spotu filmowego dotyczące programów wsparcia w kinach sieci KinAds, Cinema City, Helios i Multikino
Dodano: 2023-10-30 - Dostarczenie codziennego serwisu informacyjnego
Dodano: 2023-10-19