Przetargi.pl
Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN

Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 30-003 Kraków, ul. Lubelska 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 623-76-56, 623 76 46 , fax. 12 623 77 41
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Lubelska 23 23
    30-003 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 623-76-56, 623 76 46, fax. 12 623 77 41
    REGON: 12138578500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkoleniowe dla pracowników MCDN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia w dniu 24 listopada 2014 r. dwóch szkoleń dla pracowników Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli, w łącznym wymiarze 14 godzin dydaktycznych z czego: a) grupa 1 (nauczyciele konsultanci w liczbie ok. 45 osób) szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania i uczenia się (7 godzin dydaktycznych), b) grupa 2 (pracownicy administracyjni w liczbie ok. 47 osób) warsztaty pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji (7 godzin dydaktycznych). 3.1.1. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń, o którym mowa w pkt 3.1, b) przygotowanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika, c) przygotowanie certyfikatów dla każdego uczestnika. 3.1.2. Wspólny dla obu szkoleń opis zamówienia. a) szkolenie jednodniowe od 12.30 do 19.00 b) liczba godzin każdego szkolenia wynosi 7 godzin dydaktycznych, przy założeniu, że: 1 godz. dydaktyczna tj 45 minut zegarowych, a do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych/obiadowych lub innych przerw technicznych. 3.1.3. Zakres treści do realizacji w ramach dwóch szkoleń obejmuje: 3.1.3.1. szkolenie pt. Neurodydaktyka w procesie nauczania-uczenia się, którego celem jest przygotowanie uczestników do wspierania nauczycieli w zakresie wykorzystywania wiedzy z zakresu neurodydaktyki w procesie nauczania - uczenia się. W trakcie spotkania uczestnicy powinni mieć możliwość nabycia wiedzy w zakresie najnowszych badań nad neurologicznymi uwarunkowaniami procesu uczenia się i wynikającymi z nich wnioskami do wykorzystania w pracy nauczyciela, poszerzenia wiedzy na temat metod i form pracy z uczniem, wykorzystujących potencjał mózgu i stymulujących do efektywnego uczenia się, doskonalenia umiejętności projektowania procesu nauczania przyjaznego mózgowi. Treści przedmiotowego szkolenia: a) zapoznanie się neurologicznymi podstawami uczenia się, opartymi na najnowszych badaniach nad mózgiem i wynikającymi z nich wnioskami dla nauczyciela, b) neurodydaktyka - co wspiera, a co hamuje naturalne procesy uczenia się, c) rozpoczynanie lekcji - jak zaczynać lekcje, aby włączać mózgi uczniów; rola pytań otwierających, d) przetwarzanie informacji - czym jest głębokość przetwarzania informacji; analiza przykładowych materiałów dydaktycznych wykorzystywanych w pracy z uczniem, e) planowanie aktywności ucznia - jaki jest związek między doborem ćwiczeń i zadań a efektywnością uczenia się; f) ocenianie jak odejść od kultury błędu, jakie są zależności między sposobem oceniania a motywacją do nauki, jak oceniać i jak udzielać informacji zwrotnej, aby nie niszczyć motywacji do nauki, g) metody podawcze a nauczanie przyjazne mózgowi - czym różni się lekcja przyjazna mózgowi od lekcji tradycyjnej, h) relacje międzyludzkie, jako podstawowy element budowania efektywnego środowiska edukacyjnego, 3.1.3.2. szkolenie pt. Skuteczna komunikacja - techniki komunikacji, którego celem jest rozwój wiedzy i umiejętności kreowania własnego wizerunku oraz nabycie umiejętności komunikowania się z otoczeniem. Treści przedmiotowego szkolenia: a) kreowanie wizerunku poprzez odpowiednio skomponowane sygnały niewerbalne, b) komunikacja werbalna i jej rola w autoprezentacji, c) omówienie zasad dress codu i savoir-vivre w pracy, d) autoprezentacja, czyli czym jest własny wizerunek i jak go tworzyć, e) wpływ pierwszego wrażenia na budowanie własnego wizerunku, f) znaczenie gestów i postawy ciała w kontaktach międzyludzkich, g) komunikacja wewnętrzne między działami i zewnętrzna z klientami - kanały i strategie komunikacji. 3.1.4.Szczegółowy opis zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji - wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach