Przetargi.pl
Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Św. Ducha 90
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3571031 , fax. 52 3552450
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Św. Ducha 90 90
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3571031, fax. 52 3552450
    REGON: 00251349400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część 1 - Warsztaty pokonać stres pozytywnymi emocjami dla 100 osób. 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 125 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone będą w 5 grupach: a) dwóch grupach 18-osobowych (kobiety bezrobotne, bezradne w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego), w terminie 17-21.09.2012 r., b) trzech grupach, w tym: grupa A - 17 osób, grupa B - 23 osoby, grupa C -24 osoby, (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 30 kobiet i 34 mężczyzn), w terminie 23-27.07.2012 r. (2 grupy - B i C) i 6-10.08.2012 r. (1 grupa - A). Wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Część 2 - Warsztaty domowej przedsiębiorczości dla 36 osób. 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 50 godzin lekcyjnych) - kobiet bezrobotnych, bezradnych w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach 18 - osobowych, w terminie 6-10.08.2012 r. Część 3 - Indywidualne konsultacje pedagogiczne dla 75 osób, w tym: A. 4 godziny lekcyjne na osobę dla 64 osób niepełnosprawnych (30 kobiet i 34 mężczyzn), w tym: a) grupa A: (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 3-6.09.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie 24-27.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę); b) grupa B: (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 27-31.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie 17-21.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę); c) grupa C: (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 20-24.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę) i w terminie 10-14.09.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne na osobę), B. 6 godzin lekcyjnych na osobę dla 11 kobiet bezrobotnych, w następujących terminach: a) 13,14,16,17.08.2012 r. (pierwsze spotkanie - 2 godziny lekcyjne), b) 27-31.08.2012 r. (drugie spotkanie - 2 godziny lekcyjne), c) 3-7.09.2012 r. (trzecie spotkanie - 2 godziny lekcyjne). Część 4 - Warsztaty planowania kariery zawodowej. 20 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osób - młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 23-26.07.2012 r. Część 5 - Warsztaty przygotowania do życia w rodzinie. 25 godzin lekcyjnych dla grupy 25 osób - młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 6-10.08.2012 r. Część 6 - Trening psychodramy. Po 5 godzin lekcyjnych dla 5 grup - łącznie 25 godzin lekcyjnych dla 25 osób -młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej, w terminie: 20-24.08.2012 r. (codziennie inna grupa). Część 7 - Warsztaty promocji zdrowia wraz z indywidualną konsultacją dietetyka dla 64 osób niepełnosprawnych (30 kobiet i 34 mężczyzn). 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (łącznie 60 godzin lekcyjnych warsztatów) + 64 godziny zegarowe indywidualnych konsultacji dietetyka. Zajęcia warsztatowe prowadzone będą w trzech grupach: a) grupa A: (17 osób z lekkim stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 20-23.08.2012 r. (warsztaty) i 27-31.08.2012 r. (ind. konsultacje); b) grupa B: (23 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w termie 13-17.08.2012 r. (warsztaty- bez 15.08.) i 20-24.08.2012 r. (ind. konsultacje); c) grupa C: (24 osoby z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych), w terminie 27-30.08.2012 r. (warsztaty) i 3-6.09.2012 r. (ind. konsultacje). 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach